Star Trek Online premiärplåtat

Medlem

åå ser kul ut!
hoppas det kommer snart, sugen på att testa.

Long live the BORG!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Scharker:

Det är ju bilder från före alpha släpp så det kommer nog att bli bättre och kan inte precis säga att eve online såg så mycket bättre ut vid släpp.

Sen är det mindre viktigt om modellerna ser perfekta ut från början utan att interfacen funkar och inte som i startrek legacy där det känns som insidan av skeppet är dränkt i kola så de inte kan göra grejer direkt. eller att de ser så fluffiga och fjantiga i 2tons färger att man fontänspyr vid blotta åsynen.

Hoppas ju för guds skull att man kan vara BORG annars kommer jag inte bli långvarig på servrarna.

borg är npc i dagsläget


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag längtar mer efter Stargate MMO.

Medlem

fan. hade tänkt mig det skulle vara lika snyggt som Eve, men nu var det ju bara conseptbilderna som såg bra ut, men tyvärr verkar grafikmotorn brista :/

Medlem

Ser ut som om man dumpat ett Star Trek spel i Eve för 2 år sen..Blir knappast en hit med bara NPC bad guys, WoW i rymden...Gäsp

Medlem

Det EVe suger på är att man inte kan vara på Planeter vilket man kommer kunna vara på i ST:O .. Och Eve är verkligen ett fånigtspel.. Yay jag går upp i level genom att göra.. Ingenting! skitspel

Medlem
Skrivet av Scharker:

Det är ju bilder från före alpha släpp så det kommer nog att bli bättre och kan inte precis säga att eve online såg så mycket bättre ut vid släpp.

Sen är det mindre viktigt om modellerna ser perfekta ut från början utan att interfacen funkar och inte som i startrek legacy där det känns som insidan av skeppet är dränkt i kola så de inte kan göra grejer direkt. eller att de ser så fluffiga och fjantiga i 2tons färger att man fontänspyr vid blotta åsynen.

Hoppas ju för guds skull att man kan vara BORG annars kommer jag inte bli långvarig på servrarna.

Ja du, kunde inte säga det bättre själv, Scharker. För övrigt kan man kan inte skaffa sig en bra/dålig uppfattning av EN enda bild i ALPHA av en enkel anledning; det är alpha! 8)

12
Skriv svar