Grand Theft Auto 4 plåtat

Robot
Medlem
Grand Theft Auto 4 plåtat

Ser riktigt lovande ut och är det bara jag som tycker att de har bättrat på texturerna och ljuset lite?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Explosionen såg riktigt bra ut

Medlem

Jo, de har polerat till det hela en aning

Föresten... bilderna flödar in nu, det finns ytterligare tre nya bilder på följande länk:

Bilderna


signatur

// Peace

Medlem
Medlem

Ser fruktansvärt dåligt ut ;S

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

Ser fruktansvärt dåligt ut ;S

Sarkasm/trolling hoppas jag.
Jämför med hur GTA:SA så lär du märka att det har hänt en del.

Till skillnad från Crysis (som jag håller med har avsevärt mer fotorealistisk grafik) så kommer GTA4 med största sannolikhet erbjuda mycket _mer_ gameplay, avsevärt bättre story, längre speltid och framförallt massor med underhållning.

Jag säger detta baserat på tidigare erfarenhet med GTA-spelen, ingen vet ju något om 4:an än och det finns väl en pytterisk att Rockstar schabblar till det. Men av det man sett/läst hittills verkar spelet bli riktigt riktigt bra.

Medlem

Det roliga, och lite sköna är just att GTA har aldrig sålt för grafikens skull. Se tex GTA2 som var ett riktigt snyggt på den tiden sålde knappt alls (kan ju ha med namnförvirring hos individer att göra, men hör- och hjälper inte till min poäng.)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ingen top notch-grafik direkt. Men det lär bli jävligt kul. Ska bli intressant att se trailern imorgon.

Medlem

Jag tycker det är helt okej grafik, absolut inte dålig :S

Medlem

GTA köper man inte för grafiken. Man köper det för att det är så grymt jävla skoj

Medlem
Skrivet av bjorn88:

GTA köper man inte för grafiken. Man köper det för att det är så grymt jävla skoj

Precis!

Medlem

Vill dock ha in-game screenshots och inte en massor CGIs.
Sedan för att notera mer om grafiken, är ju liten skillnad på ett FPS och GTA. GTA har ju inga laddningstider, oerhört större "spektrum" över vad man ser när man spelar m.m. Klart om dom skulle ha någon sjuk grafik så man kunnat se detaljerade ögon på varje gubbe man kör över, så skulle man ju behövs 5st PS3s i raid för tusan.

Medlem
Medlem

Som jag har väntat på ett spel där huvudpersonen har prasselbyxor

Medlem

Förstår faktiskt inte varför folk tycker att grafiken inte är någe vidare. Personligen tycker jag spelet ser väldigt bra ut med tanke på hur stort spelet är och att det är gjort för konsol. Många fina detaljer i miljöerna också.

Jag har aldrig varit ett stort fan av GTA spelen förutom det första som jag verkligen gillade. Jag ogillar verkligen inte GTA serien men jag har aldrig tyckt att spelen varit fantastiska.

IMO så är Mafia det bästa spelet i "GTA-genren".

Medlem

Ahh har aldrig velat leka ryss mer än nu... eller jo, antagligen efter den nya trailern imorn

GTA FTW!!!

Medlem

Det ser riktigt bra ut

Medlem
Skrivet av adeg:

Som jag har väntat på ett spel där huvudpersonen har prasselbyxor

Haha! Skön kommentar! Helt sant förresten! 8)


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Vill ha nu!


signatur

Meep!

Inaktiv

Hoppas, hoppas och hoppas verkligen det kommer till PC

Inaktiv

Ser riktigt bra ut, ser verkligen framemot GTA4. Älskat nästan alla tidigare GTA spel, från ettan till vice city... SA hade inte så intressant story o huvudperson

Medlem

Mjo, detta ser bra ut. Längtar till det, men dock har jag inte PS3 eller Xbox360.

Så man får hoppas att det kommer släppas till PC någon gång.

Medlem

Hoppas verkligen att man kan fortfarande ha över 20-40 plagg/kläder och bling-bling. (>_>...)

Medlem

Ser bra ut med tanke på hur stora miljöer man kommer röra sig i. Förmodar då iaf att staden/städerna kommer vara SKITSTOR

Medlem

Och vissa texturer ser inte helt okej ut. Ser lite suddiga ut. Men grafiken är inte meningen med GTA.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Ser bra ut med tanke på hur stora miljöer man kommer röra sig i. Förmodar då iaf att staden/städerna kommer vara SKITSTOR

Hehe, det kommer vara kul att utforska en massa ställen igen.

Medlem

Orkade inte köra igenom SA pga lack of bra story men hoppas att GTA åter kan komma upp sig i min bok med detta. Se onekligen jävligt roligt ut.


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Grand Theft Auto var suveränt... fanns ju inte många spel av den typen vid den tiden. Grand Theft Auto 3 var suveränt det också... Grand Theft Auto i 3d Efter det så är det lite som "history repeats itself". Det är sällan man ser några revolutionerande spel (läs aldrig). :/

Inaktiv

ser riktigt schysst ut...

12
Skriv svar