Filmat & fotat: Ninja Gaiden 2

Robot
Medlem
Filmat & fotat: Ninja Gaiden 2

Såg väl bra ut. Hoppas bara att de inte "säljer" sig och gör spelet för lätt.

Medlem

snark... *va? en ninja? ahhh en sån där superninja som kan stycka hela världen... urk*

Synd att de inte gjorde något vettigt av Tenchu spelen, var det enda bra ninja spel jag någonsin spelat.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av LocSin:

snark... *va? en ninja? ahhh en sån där superninja som kan stycka hela världen... urk*

Synd att de inte gjorde något vettigt av Tenchu spelen, var det enda bra ninja spel jag någonsin spelat.

Tror du är lite kinkig för att PS3 inte får smaka nå NG2.

Tycker det ut att bli grymt iaf kommer säkert slå sin (sina) föregångare på fingrarna : >

Medlem
Skrivet av LocSin:

snark... *va? en ninja? ahhh en sån där superninja som kan stycka hela världen... urk*

Synd att de inte gjorde något vettigt av Tenchu spelen, var det enda bra ninja spel jag någonsin spelat.

en super ninja? finns bara ninja och ja dom kan stycka,marinera och grilla hela världen.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Inaktiv

LocSin

Du låter som ett PS3 fanboy som hellre vill ha en metal gear solid version där man smyger omkring med en defekt kamera och korkade fiender.

När man har koll på sina moves i ninja gaiden ser man rätt kaxig ut men det tar tid. Skulle teasern rockat hårdare och killen i svart fick spö??

Även om team ninja total fckar upp ninja gaiden 2 kommer spelet ändå ligga på 8/10 - vilket är helt ok. Men trots dalande formkurva hos Tomonobu Itagaki tror jag att ninja gaiden 2 blir ett skönt tillägg hos de flesta 360 ägare.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

LocSin

Du låter som ett PS3 fanboy som hellre vill ha en metal gear solid version där man smyger omkring med en defekt kamera och korkade fiender.

När man har koll på sina moves i ninja gaiden ser man rätt kaxig ut men det tar tid. Skulle teasern rockat hårdare och killen i svart fick spö??

Även om team ninja total fckar upp ninja gaiden 2 kommer spelet ändå ligga på 8/10 - vilket är helt ok. Men trots dalande formkurva hos Tomonobu Itagaki tror jag att ninja gaiden 2 blir ett skönt tillägg hos de flesta 360 ägare.

Hahaha du är så långt bort med din analys att det är skrattretande! Vad har PS3an med min avsky för superninjor att göra? Vad har kaxiga moves med ett bra spel att göra? Ninjor ska vara osynliga och det tilltänka offret ska inte de dem före man kör in dolken i buken/halsen på dem! Det är en kaxig ninja!

Hade du kollat min spellista hade du fort insett att jag äger en Xbox360 och ingen PS3a (inte än, ska låta den mogna lite före det blir köp) så istället för att förolämpa någon så kan du nästa gång ta dig tiden och åtmionstonde göra lite efterforskningar eller helt enkelt skriva ett inlägg där du inte hoppar på någon? Jag spelar på alla format så länge det är bra spel, fanboyism lämnar jag till småttingarna runt om i världen


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Hahaha du är så långt bort med din analys att det är skrattretande! Vad har PS3an med min avsky för superninjor att göra? Vad har kaxiga moves med ett bra spel att göra? Ninjor ska vara osynliga och det tilltänka offret ska inte de dem före man kör in dolken i buken/halsen på dem! Det är en kaxig ninja!

Hade du kollat min spellista hade du fort insett att jag äger en Xbox360 och ingen PS3a (inte än, ska låta den mogna lite före det blir köp) så istället för att förolämpa någon så kan du nästa gång ta dig tiden och åtmionstonde göra lite efterforskningar eller helt enkelt skriva ett inlägg där du inte hoppar på någon? Jag spelar på alla format så länge det är bra spel, fanboyism lämnar jag till småttingarna runt om i världen

oj defence stance:)

Medlem
Skrivet av RozZy:
Skrivet av LocSin:

Hahaha du är så långt bort med din analys att det är skrattretande! Vad har PS3an med min avsky för superninjor att göra? Vad har kaxiga moves med ett bra spel att göra? Ninjor ska vara osynliga och det tilltänka offret ska inte de dem före man kör in dolken i buken/halsen på dem! Det är en kaxig ninja!

Hade du kollat min spellista hade du fort insett att jag äger en Xbox360 och ingen PS3a (inte än, ska låta den mogna lite före det blir köp) så istället för att förolämpa någon så kan du nästa gång ta dig tiden och åtmionstonde göra lite efterforskningar eller helt enkelt skriva ett inlägg där du inte hoppar på någon? Jag spelar på alla format så länge det är bra spel, fanboyism lämnar jag till småttingarna runt om i världen

oj defence stance:)

Hehe jo gillar inte när jag blir påhoppad och förolämpad. Speciellt utan någon anledning mer än att jag inte tycker om samma spel som någon annan tomte


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Längtar!!! Älskade spelet på vanliga xbox! Det spelet håller fortfarande hög klass, spelar fortfarande det ibland! Så det här vill jag verkligen ha!

LocSin verkar ju inte ha en aning om vad Ninja Gaiden handlar om. Om du vill ha någon Ninja Splinter Cell spel så får du söka annanstans, det här spelet är mer som "Anime Ninja" med massa pussellösningar mellan fighterna.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jo tack, fullt medveten om det, läs mitt första inlägg.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Nej sorry Locsin!! du missförstod. Jag dissade inte dig. Jag skrev att du lät som ett PS3 fanboy som hellre vill ha en metalgear solid version av ninja gaiden än vad ninja gaiden faktiskt är.

Ber om ursäkt för mitt ordval.

Medlem
Skrivet av LocSin:

snark... *va? en ninja? ahhh en sån där superninja som kan stycka hela världen... urk*

Synd att de inte gjorde något vettigt av Tenchu spelen, var det enda bra ninja spel jag någonsin spelat.

Ninja gaiden är ett bra spel, medans tenchu aldrig har varit det. Don't get me wrong here, jag älskar tenchu och äger alla 4-5 spel eller vad de är uppe i nu. Men ninja gaiden har alltid varit ett bättre spel även om man kollar så långt tillbaka som till arcade eller nes versionerna ;p

p.s Äger till och med tenchu till 360, och tycker om det. Det säger ganska mycket om hur långt jag är villig att förlåta tenchu serien ;p

emp
Medlem

Usch, bara man inte blir besviken. Men så länge det är som ettan fast bättre grafik och mindre dryga saker så kan det inte gå fel.

1
Skriv svar