Testa rollspelet Eschalon: Book I

Robot
Medlem
Testa rollspelet Eschalon: Book I

Ser inge vidare ut i mina ögon men vafan, det ligger på 70MB typ so man kan ju ladda ner det iaf., får se om man blir sugen på o testa .

Medlem

Hmm.. ah, jag pallar inte, Någon annan testa och säg hur det är.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Bra att ni uppmärksammar detta...
Ska testa det sen.. tror dock inte det blir någon höjdare även fast det ser ganska lovande ut; värkar inte som om det finns någon känsla inlagd i designen... väldigt platt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Det var faktiskt.. riktigt bra! Blev nästan lite sugen på att köpa det

Medlem

Folk som inte lirat Mordor: Depths... med förtjusning kan knappast känna samma i dagsläget.

Inaktiv

Är detta den updaterade versionen av demot ni lagt upp? Detta är den gamla versionen av demot. Ladda ner senaste versionen från Basilisk Games webbplats istället. Den nya versionen lägger till några buggfixar och två extra områden.

Helt klart värt att prova om man gillar rollspel.

Inaktiv

Ja vackraste grafiken vare inte men det var jävligt kul

Inaktiv

Men titta, detta ska inspekteras!


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Roligt som nostalgi och avkoppling. Har införskaffat fullversionen och ångrar mig inte det minsta.

Tack till KazikluBey som gjorde en tråd om spelet redan för någon vecka sedan.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar