Första Bioshock-patchen släppt

Robot
Inaktiv
Första Bioshock-patchen släppt

- Fixed subtitle timings to more accurately match the on screen audio

TACK <3
det där sabbade mycket för mig
och nu när med alla nya plasmids och buggfixar känns spelet värt att köra igenom ännu en gång!

Slutet vart ju inte helt som jag viljat första gången, så får köra ordentligt nu (:


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

- Fixed subtitle timings to more accurately match the on screen audio

TACK <3
det där sabbade mycket för mig
och nu när med alla nya plasmids och buggfixar känns spelet värt att köra igenom ännu en gång!

Slutet vart ju inte helt som jag viljat första gången, så får köra ordentligt nu (:

Blev för girig, eh?

Medlem

"- Added an Option to disable the Vita-Chambers for added difficulty"

YES! dumma korkbollar som INTE har med det ifårn början. man bugar och tackar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är det inte fel patch?

Den som man kan tanka från er är för den censurerade och tyska versionen. Det finns en annan som heter worldwide. Jag fick bara en massa felmeddelanden när jag skulle patcha. Men "worldwide" patchen funkade galant

http://www.2kgames.com/bioshock/support/

Medlem

Riktigt bra patch, ska köra om det för att leka med de nya plasmiderna

Medlem
Skrivet av BjoernNnN:

Är det inte fel patch?

Den som man kan tanka från er är för den censurerade och tyska versionen. Det finns en annan som heter worldwide. Jag fick bara en massa felmeddelanden när jag skulle patcha. Men "worldwide" patchen funkade galant

http://www.2kgames.com/bioshock/support/

Ja FZ borde lägga upp "worldwide" Patchen istället!
Tack för länken!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Fel patch :P. Hoppas det går bra att installera "worldwide" när man redan installerat den tyska.

EDIT: Det gick finfint.


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

vajert.. måste ta och lira igenom bioshock ännu en gång runt jul eller så

Medlem

var det några roliga plasmids ?

Redaktör
Skrivet av BjoernNnN:

Är det inte fel patch?

Ledsen för det och tack för rättelsen. Rätt patch är nu upplagd.


signatur
Medlem

Kan dom inte fixa så man kan spela utan skiva? känns så jobbigt att behöva stoppa i den hela tiden.

Medlem
Skrivet av hunden:

Kan dom inte fixa så man kan spela utan skiva? känns så jobbigt att behöva stoppa i den hela tiden.

Något sådant är nog inte att förvänta sig före julhandeln i alla fall.

Inaktiv

Så de släppte en patch till slut alltså. Synd bara att den inte kom för ett par månader sedan när spelet fortfarande var aktuellt. Sen verkar de inte heller fixat WS läget konstigt nog.

Edit: Om inte nu "Added Horizontal FOV Lock option" är den fixen så klart.

Medlem

Ingenting om fix för svarta fyrkanter på 79xx-kort...

Medlem

Måste bara peka lite.

Spela utan skiva: Köp på Steam.

"fortfarande aktuellt": Det finns faktiskt en hel del folk som inte måste spela igenom alla nya superspel första månaden/veckan/3 dagarna dom kommer ut.

Medlem

Men var man otålig och beställde skivan innan Steam harklade ur sig att de också skulle släppa spelet står man nu där med skägget i brevlådan


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Inaktiv

Varför lägger dom inte till en Multiplayer funktion så man kan spela Online & på Xbox live ?

Skulle varit sååå fränt 8):up:

1
Skriv svar