Guitar Hero IV och Call of Duty 5 bekräftade

Robot
Guitar Hero IV och Call of Duty 5 bekräftade
Inaktiv
Guitar Hero IV och Call of Duty 5 bekräftade

Inte oväntat


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Hoppas de inte bara släpper CoD 4. Är ju bra om de håller kvar det levande med patchar och nytt material.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Riktigt trevligt att höra, eftersom jag gillar båda spelen

Medlem

Cod 5 blir nog något att se fram emot med tanke på hur bra cod serien varit genom åren och 4:an var sjukt bra i mina ögon

Medlem

Högst otippat...:-) Men med det senaste COD4 avklarat så får dom gärna komma med ett nr 5 för min del helt klart... GH5 är ju inte heller så otrevligt:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Nytänkande på hög nivå

Medlem

Nu blir det CoD med mob-grinding, alltså? =P

Medlem

Hoppas de kör på samma "tidsålder", vill se mera av "Flying Fortress" i Call of Duty!

Medlem

Bra.. undrar när dom ska börja


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Medlem

trevliga nyheter!

Medlem

Hoppas det blir Infinity Ward som gör femman nu. *håller tummar*

Medlem
Medlem

det kan bli riktigt najs


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Inaktiv

call of guitarcraft?

Inaktiv

<3 Infinity Ward

Medlem

Känns som Guitar Hero har nått sin topp. Ingen av uppföljarna har bidragit med något nytt, förutom nya låtar då som visserligen är kul. Men känns onödigt att fortsätta spotta ur sig nya spel som inte bjuder på något nytt. Låtar kan dom lika gärna släppa för nerladdning.

Medlem

Suck...vore det inte bättre om de släppte ett riktigt bra och genomtänkt GH, CoD, FIFA, NHL etc etc och sen släpper nya låtar/banor/laguppställningar, patchar och andra små trevliga uppdateringar i några år (2,3 kanske t o m 4 år) och efter det släppa en uppföljare som verkligen kan kallas en uppföljare istället för "Guitar Hero 2009 nu med ny gitarr med två whammies (eftersom vi inte hade tid att komma på nån anan vettig uppgradering)..."

Medlem

Värst är nog att de startar ett nytt MMORPG spel med CoD tema.... (hur nu det skulle gå till)


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Haha, kul och spela CoD/Fifa/Nhl med 4 år gammal grafik, tycker det är lagom med kanske 2 års uppehåll.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Suck...vore det inte bättre om de släppte ett riktigt bra och genomtänkt GH, CoD, FIFA, NHL etc etc och sen släpper nya låtar/banor/laguppställningar, patchar och andra små trevliga uppdateringar i några år (2,3 kanske t o m 4 år) och efter det släppa en uppföljare som verkligen kan kallas en uppföljare istället för "Guitar Hero 2009 nu med ny gitarr med två whammies (eftersom vi inte hade tid att komma på nån anan vettig uppgradering)..."

Dom tjänar mer pengar på att släppa nya spel :P. Så det är inte så konstigt att det är så dom gör.

Medlem
Skrivet av Loltroll:

call of guitarcraft?

Haha ;D

Medlem
Skrivet av Tommy Rydling:

Hoppas det blir Infinity Ward som gör femman nu. *håller tummar*

snarare tvärtom vore väl det mardrömsscenatiot.

om iw gör cod5 kommer de skita fullständigt i att uppdatera och polera cod4.

bästa (eller snarare, det minst dåliga) skulle väl vara om cod5 var en expansion (eller nått), kanske längre sp. och gärna för konsoll.


signatur

dohfOs
GALENSKAP // Junk 52 Theatre // relaxed muppets

Medlem

Varför inte sluta när man är på topp? Jag vill inte se något mer COD, inte för att 4an i serien var dålig på något vis. Utan för att Call of Duty 4: Modern Warfare är bland de bästa spelen jag någonsin har spelat.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Haha, kul och spela CoD/Fifa/Nhl med 4 år gammal grafik, tycker det är lagom med kanske 2 års uppehåll.

Visst fan, jag glömde det, grafik är ju allt nuförtiden, speciellt i ett spel som Guitar Hero eller varför inte NHL eller FIFA, där du mestadels spenderar tiden med kameran så långt ifrån spelarna att du inte kan se den där fantastiskt renderade skäggstubben...

Dagens grafik kommer att duga alldeles utmärkt om en 2-3 år. Iallafall för min del.

Medlem

De grindar ju bara same same old... Det skulle iofs jag också göra så länge folk köpte

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av peter_lovgren:

Suck...vore det inte bättre om de släppte ett riktigt bra och genomtänkt GH, CoD, FIFA, NHL etc etc och sen släpper nya låtar/banor/laguppställningar, patchar och andra små trevliga uppdateringar i några år (2,3 kanske t o m 4 år) och efter det släppa en uppföljare som verkligen kan kallas en uppföljare istället för "Guitar Hero 2009 nu med ny gitarr med två whammies (eftersom vi inte hade tid att komma på nån anan vettig uppgradering)..."

Dom tjänar mer pengar på att släppa nya spel :P. Så det är inte så konstigt att det är så dom gör.

Nä, jag vet tyvärr är det ju så...

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av orkaupptaget:

Haha, kul och spela CoD/Fifa/Nhl med 4 år gammal grafik, tycker det är lagom med kanske 2 års uppehåll.

Visst fan, jag glömde det, grafik är ju allt nuförtiden, speciellt i ett spel som Guitar Hero eller varför inte NHL eller FIFA, där du mestadels spenderar tiden med kameran så långt ifrån spelarna att du inte kan se den där fantastiskt renderade skäggstubben...

Dagens grafik kommer att duga alldeles utmärkt om en 2-3 år. Iallafall för min del.

Precis tvärtom mot vad jag tänkte. I spel som CoD, fifa och NHL(vart nämnde jag GH btw?) så är faktiskt grafik ett viktigt tillägg till känslan. Speciellt i Cod.


signatur

En styck signatur.

Medlem

gör nått nytt ny!

12
Skriv svar