Video Marketplace öppnar i "Europa"

Robot
Video Marketplace öppnar i "Europa"
Inaktiv
Video Marketplace öppnar i "Europa"

Ge mig.


signatur

War never changes.

Medlem

Går det inte lika bra att hyra en DVD-film från närmaste videobutik eller är vi så lata nuförtiden?

Inaktiv

Hum.. undrar vad man behöver för uppkoppling för att streama HD-film.

Medlem

Wohoo trevligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Låter definetivt som ett steg i rätt rikting. Men samtidigt håller jag med föregående talare att videobutiken är väl inte sååå svår att masa sig till?

Medlem

Beror väl på hur nära man har till närmaste videobutik. Personligen så har jag en bra bit till närmaste videobutik.

Låter som en kul idé. Hoppas bara att dom utökar utbudet tills funktionen kommer till Sverige(om det ens gör det), för den där listan bestod ju mest av dynga.

Inaktiv

men förfan! släpp in sverige också! fyfan va nice o slippa köpa hd-dvd spelare o grejer för att se på HD-filmer:)


signatur

//Aron

Flakmonkey
Skrivet av Xarvaz:

Låter definetivt som ett steg i rätt rikting. Men samtidigt håller jag med föregående talare att videobutiken är väl inte sååå svår att masa sig till?

Själv så drar jag mig gärna till en videobutik och hyr. Det hör lite till att stå där med sina polare och diskutera sig fram till vilken film man ska se... Men det ena utesluter ju inte heller det andra och som alternativ är ju det här hur bra som helst

Inaktiv

De har ju inte HD-material i videobutiker heller ;/


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Flakmonkey
Skrivet av eDy:

De har ju inte HD-material i videobutiker heller ;/

Beror ju på vilken videobutik du är inne i... den som jag besöker har blu-ray-filmer iaf och säkerligen även HD-DVD.

Medlem

Hmm, borde väl gå att regga ett engelskt account på Xbox Live och sedan hyra därifrån, inte kollat om det går med amerikanska, men skall kolla (edit kommer), ska ju ändå ladda ner nya uppdateringen

EDIT: Jo, verkar gå helt utmärkt, testar dock ej då jag inte vill se film just nu, men ser t.ex. Ocean's Thirteen, 320MS points för Standard kvalité och 480 för Hög kvalité. Och fy *** vad nice att kunna ladda ner tidigare Xbox spel, Fable here I come!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Hur många sek motsvarar 380 points?

Inaktiv

Lite roligt att de samtidigt också lagt till stöd för DivX/Xvid. *host*

Medlem
Skrivet av asdf2:

Hur många sek motsvarar 380 points?

ca 45kr


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Dubbas alla filmer till tyska och franska också? Vore ju inte helt oväntat... Inte undra på att det tagit sån tid isf

Blir det fullt surroundljud i filmerna också? Och hur är ljudkvalitén på HD-filmerna jämfört med standardvarianten?

Medlem

De va fan på tiden

Medlem

Nice då har det kommit till Europa. Så nästa vinter får Danmark det och året efter vi i Sverige.

Inaktiv

Nejdå, det är på väg.

Det kan vara här innan året är slut. Man måste ju få ha sin tro iaf

Medlem

Kanske ska skapa ett tyskt acc dåra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ja man får väl börja fula sig nu då

Medlem

Lite dum fråga kanske ... men hur skapar man ett utlänskt xbox acc? tex ett britiskt så man får möjlighet att ladda ner lite HD filmer.

Hoppas verkligen att dom drar igång tjänsten här i sverige snarast (hels innan jul lediheten).

Saknar verkligen möjligheten att titta på HD filmer på min HD plasma, har varken hd-dvd eller b-ray spelare.


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

Du skapar ett acc med en ny mailadress óch säger bara att du bor i t.ex. England och sätter engelska som språk


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag skulle vara försiktig att ladda mitt "utländska" konto med MS-POINTS. Då det inte verkar att lura sig till utländska demos längre, iallfall om nedanstående stämmer...

"With the simple trick of making a silver Xbox Live account in Japan, Xbox 360 owners were privy to advance demos like Eternal Sonata and a chance to try out unreleased games like Zegapain Not. However, even if you have Microsoft Points loaded into a Japanese account you cannot download Puyo Pop Fever or Magatama."

(Saxat från siliconera)

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av eDy:

De har ju inte HD-material i videobutiker heller ;/

Beror ju på vilken videobutik du är inne i... den som jag besöker har blu-ray-filmer iaf och säkerligen även HD-DVD.

Finns inte i Hässleholm iallafall


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar