Höstuppdateringen äntligen här

Medlem
Höstuppdateringen äntligen här

Ni kanske också skulle nämna det viktigaste med uppdatering, dvs att den innehåller stöd för DiVX/XViD.

Vila i frid

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Bäst av allt. De som har s.k childaccount kan nu bli promotade till adultaccount.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Herr Tommy Rydling kanske borde ta och titta på uppdateringen innan han väljer vad han skall skriva om?


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Har inte hunnit testa än men uppdateringen av gränssnittet låter ju lovande! har irriterat mig så himla på hur otympliga menyerna är när man ska lyssna på musik eller titta på film.


signatur

//Aron

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?

Du får stänga av fläkten och dvdn så blir den tyst
Äsh den låter ju inte mer än en dator ju. Du får göra som med datorn, ställa den i en mörkvrå långt in under skrivbordet

Inaktiv

Äntligen.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Strogge:

Ni kanske också skulle nämna det viktigaste med uppdatering, dvs att innehåller den stöd för DiVX/XViD.

Aye!

Medlem

Ska uppdatera med en gång!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Man kan inte streama Divx/xvid content till xboxen.........

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

Man kan inte streama Divx/xvid content till xboxen.........

Va? Går hur bra som helst. Tråkigt att du är för dålig för att förstå hur man gör.

Medlem

Jag kan då inte ta bort de spelade spelen från "Played Games" .. Och hur gör man så att man får adultaccount ?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Divx/Xvid fungerar inte med allt material, men med mer material än innan.

(film).2007.BluRay.VC1.720p.5.1.WMV-NOVO.wmv fungerar dock inte.

Medlem
Skrivet av q0rra:

Oj! Hittar inte i Marketplacen nu ju Fast jag kunde då inte ta bort Live trials från min achievemtlista... :S

Nej har inte heller riktigt förstått hur man gör detta, får bort dem från min gamertag dvs..

Sen undrar jag om man skulle kunna ta bort vanliga spel också, det är något jag har typ 10 poäng i som jag gärna inte vill ha på min lista


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av the_maxx:

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?

Vill inte verka dum, men går det ens ?

Medlem
Skrivet av Combalex:
Skrivet av the_maxx:

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?

Vill inte verka dum, men går det ens ?

'
Nej han "skojade"


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

I staterna kan dom ladda ner filmer via 360 (IPTV),undrar om den featuren kommer hit?

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

Har inte hunnit testa än men uppdateringen av gränssnittet låter ju lovande! har irriterat mig så himla på hur otympliga menyerna är när man ska lyssna på musik eller titta på film.

Jag kan bara säga ÄNTLIGEN! Förut var alla menyer så enormt sega och tog en hel del tid att ladda, nu går det mycket fortare! Tummen upp på det. Speciellt i Arcade delen där det tog på tok för lång tid att ladda ca 20 spel till listan.

Testade att koppla in Archos'en och prova köra en xvid film, fungerade fint! Synd bara att den externa hårddisken inte gick att hitta.

Sen borde de fixa så att den sorterar fullversioner och trials på spel man kört. Antingen det eller ta bort trials från den listan. Fast cribba, inte vill du förlora 10 poäng väl? Skäms du för att du kört spelet?

Medlem

Tror jag inte fast det är ganska jobbigt när det går in i ens totala gamerscore av gamerscore Så när man hade 6000/7000 så istället fick man 6000/8000.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Floppydisk:

Man kan inte streama Divx/xvid content till xboxen.........

Va? Går hur bra som helst. Tråkigt att du är för dålig för att förstå hur man gör.

Berätta gärna hur man gör. Får att en uppdatetring krävs men det går inte att välja o ladda ner den.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Någon som vet vilken grupp man ska tanka DivX/XviD filmer från som funkar på 360?

Provade att lägga filmen på USB sticka funkade bra så verkar som att det är i media center extender felet ligger.

Medlem
Skrivet av mazk0:

Någon som vet vilken grupp man ska tanka DivX/XviD filmer från som funkar på 360?

Så vitt jag vet är det bara gamla versioner av DivX/Xvid som inte funkar på XB360.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Jag har sökt efter en del info om detta. Det verkar som att det ska gå bra att ansluta vilken USB2.0 Hårddisk som helt i princip , sålänge den är formatterad till Fat32 och INTE Ntfs. Det stod något om ett annat filsystem också i patchnotes men kommer inte ihåg vilket just nu. Problemet med Fat32 är ju att det inte fungerar med filer över 4GB. Har du inte så stora filer , köp en Extern HD (inte Xboxens egen) , formattera Fat32 kopiera över och kör för glatta livet.

Medlem
Skrivet av Fackamato:

Divx/Xvid fungerar inte med allt material, men med mer material än innan.

(film).2007.BluRay.VC1.720p.5.1.WMV-NOVO.wmv fungerar dock inte.

BluRay.VC1.720p.5.1.WMV-NOVO fungerar ypperligt för mig

Inaktiv

Och jag som jobbar övet ill 20 idag (jobbar normalt till 17 alltså)... hade gärna trixat runt lite extra nu när "höstuppdateringen" äntligen kommit. Inte minst kanske för Psychonauts och Farenheit finns exklusivt, thihi, till en next-gen konsol. Satte aldrig tänderna i dem ordentligt förut. Synd lite bara på Achievements och att portningarna visst skall innehålla små defekter mot originalen.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av the_maxx:

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?

instämmer, sitter här med min nyköpta 360 elite med en dvd spelare som låter sjukt mycket. skit också.. folk borde få prova den 360 man ska köpa innan man tar hem den.

Inaktiv

Hur flyter grafiken i xbox 1 spel? Den är emulerad ju. Känns spelen bättre på xboxz360 än på original xbox?

Inaktiv

Fahrenheit är på väg ner nu

Medlem

Någon som vet vilket som fungerar bäst/ser bäst ut; Psychonauts på PS2 (med komponentkablage och grejjer, det ser rätt bra ut) eller på 360n?

12
Skriv svar