BlackSite: Area 51

Medlem
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av LocSin:

Hehe aftonbladet gav det en fyra, ett högre än Crysis och Mass Effect.

å andra sidan, vem i hela sverige läser aftonbladet som är sveriges skittidning nr1. tydligen är paris hiltons muff mer intressant än att 120 personer dör i en självmordsattack =P

Synd att spelet va så ruttet, inte ens värt att testa demot?

Det är så kort så dom vill nog inte att man ska hinna tröttna... Ungefär lika kort som en halv bana i Super Mario Bros. 3 , nah inte ens en halv..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Exempel på att det ibland borde vara lagligt att göra en "jack sparrow", snacka om att bli lurad om man köper detta skitspel, och dom snackar om stöld.. ARRRRR!!!

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Nej men seriöst, så jäkla dåligt var det verkligen inte. Visst jag kan inte jämnföra det med till exempel COD4, men det fanns verkligen något i Blacksite som fick mig att sträckspela det.

Till att börja med gillade jag Storyn, jag tyckte att den var väldigt annorlunda från alla andra alienshooters. Slutet på spelet får mig inte att känna mig lycklig, utan det känns lite sorgligt. Man dödar den man tycker synd om. Medans den där "bitchen" som klarar sig, skulle mått bra av ett kok stryk. Det känns orättvist, och får mig verkligen att längta efter en uppföljare.

Alla tycker olika, och jag tycker att det är synd att alla recensenter tycker så lika. Inget ont menat alls mot denna fina yrkesgrupp, men lite tråkigt att Blacksite fått så mycket skit.

mvh

spoiler?

Inaktiv

Spelade tills första monstren började komma, sen lackade jag.. palla ha 0 spridning på skotten och massa annat trams

Kan bara säga "FAKE!" om detta spel, måste vara fake.. snälla säg att det är fake

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Men dra härifrån om du nu måste grina så mkt över det.

nä varför det?
tycker du det är rättvisst att 98% av alla multiplatfrom spel resenceras på en konsol? (xbox), helt jävla absurt

Köp spelet och skicka det till FZ så kan de testa det. Tror de testar de spel som skickas till dem och inte de spel de går ner på stan och köper.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Men dra härifrån om du nu måste grina så mkt över det.

nä varför det?
tycker du det är rättvisst att 98% av alla multiplatfrom spel resenceras på en konsol? (xbox), helt jävla absurt

det är för att 360 versionerna är bättre än ps3/PC versionerna.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Men dra härifrån om du nu måste grina så mkt över det.

nä varför det?
tycker du det är rättvisst att 98% av alla multiplatfrom spel resenceras på en konsol? (xbox), helt jävla absurt

det är för att 360 versionerna är bättre än ps3/PC versionerna.

Det där låter lite 360 fan..


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

i vissa fall så släpps väl 360 versionen före ps3 när det är multiplattform ?

Medlem

Jag tyckte det var ren skit, spelet känns så stelt, animationerna var verkligen kassa och mijöerna... ja usch, nej sämre spel får man leta efter år 07 iallafall, tycker det borde finnas någon standard.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:

spoiler?

Ähh... ingen tycker ju om spelet ändå.


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

det finns väl nåt pris för årets sämsta spel ? isåfall lär ju detta spelet få ett pris iaf

Medlem

Ett som man kallar det riktigt skitspel! Köper man detta spel kan man inte annat än ångra sig sen.
Ingen story, inget flyt, ingen känsla, ingen atmosfär.
Det enda positiva med spelet är att det är snyggt, men snyggt gör inte ett bra spel.
Detta rankas bland de tre sämsta jag spelat i år!

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Men dra härifrån om du nu måste grina så mkt över det.

nä varför det?
tycker du det är rättvisst att 98% av alla multiplatfrom spel resenceras på en konsol? (xbox), helt jävla absurt

Ja, för på PS3 är det ett mycket bättre spel eller? Recensenterna kanske gillar 360s handkontroll bättre. Det är samma spel, kanske färre buggar men inte en helt anna storyline. Kunde dock vara intressant med en jämförelse versionerna emellan men det är inte så viktigt för mig iaf.
Jag blir trött på alla som säger att sidor som FZ favoriserar den ena parten mer än den andra...

För att lägga till en sak angående grafiken så är ju texturerna sjukt dåliga. Vissa saker blir vääldigt suddiga bara man står några meter ifrån och det finns klossar här och var som sticker upp ur marken, spelet är inte klart.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

KoP
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Tyst!

Medlem

Hahaha, snart ger la ni C64 10 poäng som årets julklapp!
Att man kan tycka denna skiten är bra förstår jag inte!

Att aftonbladet sågade crysis!, inte konstigt
man får ingen bra gameplay på en sunkig KONTORSDATOR!

Dom kunde helt enkelt inte lira det, därför gav man det dåliga poäng!

BOTTEN!


signatur

Denon / Pioneer

KoP
Medlem
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Hahaha, snart ger la ni C64 10 poäng som årets julklapp!
Att man kan tycka denna skiten är bra förstår jag inte!

Att aftonbladet sågade crysis!, inte konstigt
man får ingen bra gameplay på en sunkig KONTORSDATOR!

Dom kunde helt enkelt inte lira det, därför gav man det dåliga poäng!

BOTTEN!

Nu är det ju så att recensenterna aftonbladet använder sig av oftast är externa och jobbar för div. speltidningar. Så.. nej, dom testar inte spelen på en kontorsdator.

Redaktör
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Skillnaden mellan spel på 360 och PS3 är långtifrån alltid så stor att separata recensioner är nödvändiga. 360:n är den mest etablerade nya konsolen, sannolikt är det därför utgivarna skickar 360-spel lite oftare. Kommer förmodligen jämnas ut när PS3:an etablerar sig starkare.


signatur
Medlem

Recensionen fick mig att tänka på Daikatana. Det var väl ungefär samma problem där "back in the old days" en AI som är sämre än en efterbliven kackelacka, överhipe osv!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

dmn
Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Men dra härifrån om du nu måste grina så mkt över det.

nä varför det?
tycker du det är rättvisst att 98% av alla multiplatfrom spel resenceras på en konsol? (xbox), helt jävla absurt

I rimlighetens namn bör ju såna spel recensceras både på konsoll och pc...

Redaktör

Vi skulle gladeligen testa varenda spel utförligt på varje tillgänglig plattform. Dessvärre finns det varken ekonomi eller resurser för det. För övrigt brukar många sajter och tidningar inte tala om vilken plattform de testar på, vi är nog lite av ett undantag på den fronten.


signatur
Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

xbox test igen. tragiskt

Men dra härifrån om du nu måste grina så mkt över det.

nä varför det?
tycker du det är rättvisst att 98% av alla multiplatfrom spel resenceras på en konsol? (xbox), helt jävla absurt

håller fan med


signatur

B lup

Medlem

www.gamespot.com har de bästa spel-testerna enligt mig. De brukar alltid träffa "rätt" med betygen och åsikterna.

Medlem

Kan bara säga, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Somers är den sämsta slutbossen i ett spel någonsin!

12
Skriv svar