Live for Speed-patch innan jul

Robot
Medlem
Live for Speed-patch innan jul

Härligt!
Fy fan va sköna saker de fixar i patchen!

*kopplingen kan brännas
*man kan få motorstopp
*AI'n kan köra ut o in ur depån
*mm

Medlem
Medlem
Medlem

Låter riktigt trevligt!

Fan bara att min momo-ratt krånglar Nåt glapp i kontakten mellan pedalerna och ratten, så oftast ligger den på 5-10% bromstryck, och hur man än gör så kan jag inte få mer än 70-80% gas

Och att byta upp sig till en g25'a blir lite dyrt...

Inaktiv
Skrivet av SebbeSkarp:

Låter riktigt trevligt!

Fan bara att min momo-ratt krånglar Nåt glapp i kontakten mellan pedalerna och ratten, så oftast ligger den på 5-10% bromstryck, och hur man än gör så kan jag inte få mer än 70-80% gas

Och att byta upp sig till en g25'a blir lite dyrt...

Dessa problem går att fixa med DXTweak. I programmet kan du se till att windows begränsar användandet av din styrenhet till de områden som faktiskt fungerar.


signatur

[http://www.liveforspeed.se] - Resursen för svenska entusiaster av racing-simulatorn Live for Speed

Medlem

Aldrig hört talas om detta bilspel.. Lite copy på namnet bara.

Medlem
Skrivet av FEL:
Skrivet av SebbeSkarp:

Låter riktigt trevligt!

Fan bara att min momo-ratt krånglar Nåt glapp i kontakten mellan pedalerna och ratten, så oftast ligger den på 5-10% bromstryck, och hur man än gör så kan jag inte få mer än 70-80% gas

Och att byta upp sig till en g25'a blir lite dyrt...

Dessa problem går att fixa med DXTweak. I programmet kan du se till att windows begränsar användandet av din styrenhet till de områden som faktiskt fungerar.

Tackar så hemskt mycket för det tipset! Funkade (ganska) bra iaf. Tyvärr går det inte att spara inställningarna man gjort, men skriver man bara ner värdena så går det ju snabbt att ändra när man ska köra.

Inaktiv

Du råkade inte plocka den äldre versionen av DXTweak då? I DXTweak 2 kan man spara/ladda sina inställningar. Förlåt att jag var otydlig, men jag hade inte stenkoll på versionsnumren.


signatur

[http://www.liveforspeed.se] - Resursen för svenska entusiaster av racing-simulatorn Live for Speed

Medlem

Kanske dax att börja köra lite igen, TR race på liveforspeed.se är grymt skoj iaf

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Aldrig hört talas om detta bilspel.. Lite copy på namnet bara.

Namnet är det enda dåliga med det... jag lovar


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Skrivet av FEL:

Du råkade inte plocka den äldre versionen av DXTweak då? I DXTweak 2 kan man spara/ladda sina inställningar. Förlåt att jag var otydlig, men jag hade inte stenkoll på versionsnumren.

Har version 2 nu och det funkar fint! Tackar!:)

Pansarknekt

Nya bilen ser booring ut. Annars känns det bra med lite updates.:)


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

I like.


signatur

tpc.liveforspeed.se

Medlem

Är ju inte bättre än att man önskar man hade en ordentlig ratt.

1
Skriv svar