FZ Poll: Vad irriterar dig mest i multiplayerspel?

Robot
FZ Poll: Vad irriterar dig mest i multiplayerspel?
Medlem
FZ Poll: Vad irriterar dig mest i multiplayerspel?

Får nog säga att det mest irriterande är de spelare som fullkomligt ignorerar lagets väl för att sitta och göra 'sin grej' i nåt hörn eller som medvetet förstör för att förbättra sin egen statistik.

Tätt följt av fuskare och osportsliga kryp

Medlem

Egoistiska medspelare som helt struntar i laginsatsen.

Beror visserligen på spelet hur mycket det faktiskt märks. I public CS t.ex. är det ju inte så mycket teamplay i vilket fall som helst. Men i BF2142 är det grymt irriterande när någon är Commander utan att göra ett skit för laget utan klampar runt i en walker eller nåt.

sai
Medlem

Egoistiska medspelare.

Det som sedan irriterar mig mest med multiplayer-spel är grinding.

Inaktiv

Ungjävlar - som ofta är minst en av dessa alternativ.

Inaktiv

Tk'ers


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem
Skrivet av sture:

Ungjävlar - som ofta är minst en av dessa alternativ.

Jag saknar även ett alternativ som täcker upp folket som skriver som krattor och använder "lol" som punkt i meningen de skriver.

sai
Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av sture:

Ungjävlar - som ofta är minst en av dessa alternativ.

Jag saknar även ett alternativ som täcker upp folket som skriver som krattor och använder "lol" som punkt i meningen de skriver.

He... hade varit finfint att ha med det som val i en poll om mest irriterande forumvanor :D.

Det och folk som försöker vara snitsiga genom att skriva saker som lulz osv.

Medlem

Fuskare. Finns inget värre helt enkelt. Tätt följt av folk som sjunger i micen eller weinar.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Jag blir kraftigt irriterad av egoister, speciellt i TF2, att deras enda intresse är att ha ett positivt Kill\Death-ratio, utan att tänka ett dugg på att kontrollpunkten håller på att tas över av fienden. Oftast då jag upplyser dem om "There is no 'I' in 'Team'".

Medlem

Exploitare är det jag stör mig mest på

Besserwissers som ofta själva har fel är ganska roliga att spela med, det är så jäkla tillfredställande att döda dem. inte lika roligt om de är på samma lag dock


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Fuskare, utan tvekan. Alla andra saker är också oerhört störande - men fusk är klart värst.

Medlem

jo fuskare är kass, och alla prepubertala människor som snackar andra språk än engelska när man lirar cod på LIVE, iofs störigt på engelska också.

Thank god! för att man kan muta alla utom ens vänner på Live, annars hade jag aldrig pallat spela cod mp överhuvudtaget!

Inaktiv

flervalsalternativ önskas!

Medlem

Folk som inte följer reglerna på en server :evil:

Exemple är i WoW, där jag kör på en RPPvP server och där man sen har en massa folk som står och skriker dvs köns ord tillvarandra och sen slänger ut lite lol som punkt på en mening. :evil:

Som även nämndes här ovan

Annars är det väl exploiters, resten kan man alltid försöka ignorera

FML
Medlem

Dålig nätkodning. Se Battlefield 2.

Allt annat är ju bara att ignorera, ingen som tvinga er att läsa ingame chatten. Däremot fuskare, men finns ju hyfsade antifusk servrar nuförtiden.

Medlem

Raping av olika slag.

Obs! Det är bara kul när jag själv gör det.


signatur

// Peace

Medlem

Dåligt teamwork är nog det värsta. T.ex som en skrev tidigare, när en commander i t.ex. Bf2 eller Bf2142 skiter fullständigt i laget och enbart hoppas på att få de där dubbelpoängen. Eller när man dör och medics bara skiter i en ochs pringer förbi en.
Sen är jag inte förtjust i nadespamming heller, o personer i ens "squad" som skickar granater åt ala håll när man försöker smyga sig fram till en kontrollpunkt..

Medlem

Cheaters är ju väldigt irriterande. Samma sak gäller folk som skriker helt onödiga saker, och är allmänt störande i micen. Speciellt om det inte går att Muta i spelet. Folk som inte förstår att alla en gång varit "n00bs" från första början, och inte har någon som helst respekt för sådana människor som spelar för första gången. I WoW finns det En sak som är väldigt störande.. och det är folk som corpsecampar! Riktigt irriterande när de tror att dem själva är så överlägsna bara för att dem tar en person flera gånger på rad. Men saken är ju den att de ger inte folk en chans till en vettig PvP.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Att det ALDRIG finns coop!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Dåliga förlorare är värst, det är oftast då folk tar till verbala uttryck eller börjar Tk m.m.

Men jag orkar inte med folk som gör världens grej av att de förlorar/dör en gång av kommande 152135236246243 förluster/whatever som man kommer uppleva när man fortsätter spela.

Medlem

Tja det blir en del då jag spelat i olika claner. OBS! inte i någon speciel ordning.

# Dåliga förlorare som agerar osportsligt (mycket vanligt på cod uo och cod2)

# Egoistiska medspelare som helt struntar i laginsatsen (tyvärr finns det alltid 1 eller 2 i laget)

# Fuskare som använder olika tekniska kryphål för att vinna (cod uo och cod 2 e förstört på grund av detta)

# Besserwissers (som ofta själva har fel) + Rabiata fanboys som rackar ner på andra (finns alltid någon vittigpetter i clanen)

Finns säkert mer men det var vad jag kom på tack vare listan.

PaZ
Medlem

Var är alternativet "att jag inte är ensam?"

Medlem

Egoister och Beserwissers har förstört åtskilliga spel. Sen personligen har jag väldigt svårt för folk som ska käcka sig på andras bekostnad.
Alla har varit nybörjare och hur surt det än är att folk kopplar ur mitt i ett kritiskt skede så vet man aldrig exakt vad som händer i andra änden på den kabeln.


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem

Fuskare och VOIP


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Allt i listan förutom:
Motståndare som är bättre än vad jag själv är
&
Nybörjare som inte förstår hur spelet fungerar

Lägger till: Teamkills för fordon. Blir så less på det...

Borde finnas en spärr i ett spel som gör att man inte kan hoppa in i fordon förrän 30 sekunder efter att man dödat en teammate.

Medlem

Inget speciellt.

Medlem

jag irriterar mig på admins som kickar folk för att dom säger "fula" ord. Alltså jag förstår att det kan vara otrevligt med personangrepp.. men jag blir så otroligt irriterad om man blir kickad för något sånt här när man precis har dött:

"helvetes skit missade ett enda skott så tog han mig först"

nog för att man kan välja en annan server om man nu vill svära, men det är ändå riktigt irriterande med moraltanter oavsett var.

Medlem

Jag blir irriterad på folk som ska vara så extremt dryga och fientliga. T.ex. i WoW är det nästintill omöjligt att fråga något i general chat utan att folk börjar spamma "lol, noob etc". Förlåt mig så mycket att jag inte spelat 24/7 det senaste året och kan allt!

Sen är det ju inte så kul när folk fuskar eller skiter fullständigt i lagets uppgifter i t.ex. BF2 eller TF2.

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

Jag blir kraftigt irriterad av egoister, speciellt i TF2, att deras enda intresse är att ha ett positivt Kill\Death-ratio, utan att tänka ett dugg på att kontrollpunkten håller på att tas över av fienden. Oftast då jag upplyser dem om "There is no 'I' in 'Team'".

There is no 'I' in 'Team', but there is me.

Tyvärr så är ju dom som inte spelar med sitt lag även besserwissers, som gör både det ena och andra, för att dom är "överlägsna".


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Skriv svar