FZ Poll: Vad irriterar dig mest i multiplayerspel?

Medlem

1. Folk som tycks ha en röntgensyn och vet exakt var man befinner sig följer en genom väggar och skit..dvs fuskare.

2. Sen sådana som inte deltar i striden alls, utan sitter på olika konstiga ställen varje runda och plockar gubbe efter gubbe och ligger högst upp i poänglistan.

Inaktiv
Skrivet av Shift:

1. Folk som tycks ha en röntgensyn och vet exakt var man befinner sig följer en genom väggar och skit..dvs fuskare.

2. Sen sådana som inte deltar i striden alls, utan sitter på olika konstiga ställen varje runda och plockar gubbe efter gubbe och ligger högst upp i poänglistan.

campers med andra ord ?

Medlem

Hatar Voip fjortisar som sjunger om schnappi och skriker andra idiotiska saker.

Klanfuskare som spelar på elitnivå och blir hyllade av massan som bäst och senare åker dit i typ PB med diverse tweaks och fiffel... i BF2 scenen har ju detta inte varit helt ovanligt.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Folk som fuskar. Hatar dom, vill du fuska sätt dig och spela ett singleplayer lir istället. Kom inte och förstör för alla andra som betalar pengar för att spela på nätet. Gillar helt klart Valves VAC, lite konsekvens för fusket. För Du som fuskar förstör för alla andra som vill njuta av spelet dom betalat dyra pengar för.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Folk som andas som Darth Vader i micken är ytterst störande, det där jäkla flåsandet rettar mig något så förba**at.

Medlem

det jobbigaste måste vara när folk inte kan samarbeta och springer runt och förstör allting


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Fuskare, kan förstöra vilken perfekt fraggar dag med sinna Speed hack aim bot etc. Vad är det roliga med att fuska i multiplayer aldrig fattat det. Om man nu ska äga någon är det bättre att göra det med rent mjöl i påsen.

Vissa nybörjare som käftar emot med fraser eller meningar som innehåller " your mom" snälla, visa mera respekt mot andras föräldrar. (det är faktisk kul med folk som frågar hur dom ska göra, om dom kan fråga på rätt sätt)

Besserwissers i bg som tar till fula ord och dra den kända " i got a < insert random class here > with full epic" frasen.
Epic gör inte skills, men idioter

Och folk som skriker och spelar musik i sina Darth Vader liknande micar får mig att vilja Trycka på Dissconect/ logout efter att man har kastat ett par ned blodade lurar på skrivbordet.
Någon som vill köpa ett par siberia med sprängd lur och lite blodfläckar?

Dåliga förlorare som kallar andra n00bs men själva inte har någon aning om hur de kan ligga sist i statsen eller inte fattar att det inte är deras dag idag. När sedan dom inser att det ända dödandet är att skjuta sina medspelare i kolan för att sedan utbrysta ett brunstigt vårl som man ska tyda som antagligen " jeffla n00b" eller " bzhhzzrraaakth". ordet jeffla är något jag stör mig på med.(låter som en bakelse av något slag)

Ego spelare, kan erkänna att det händer ibland att man är en egospelare. men man har sina anledningar till att vara det ibland, speciellt om ditt lag består av ovanstående folk. Men när man väl kan hamman i ett läg där coop verkligen existerar kan det faktiskt höja spelupplevelsen för botten till en bit nära toppen. ( det finns alltid någon i sitt lag som är lite "udda")

Men däremot är det rätt kul att möta besservissar som har fel, alltid roligt att reta upp dom och sedan se dom lämmna servern när dom insett att dom verkligen hade fel

Och Jag blir inte så uppretad när jag möter någon som är bättre än mig, det är bara att visa respekt åt den personen. punkt slut.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Finns det nåt värre än folk som dödar en? Jag tror inte det. Herregud vad lama de är.

Medlem

"OMG LOLOLOLOLOL!!1111!!!"

"HHA AUTOHAXN00B!!!!11"

"U SuX, get offf serv n00b bitch haxcs!"

"OMG I SHOT LIKE 999999999 TIMES HACKER!!!111!"

"BBQ LOLOMG HAHA!!1"

Cmon guys stop being pussies play man cmon man this is for reeel cmon man guys, shit!

Sånt tycker jag är väldigt jobbigt, spelade Americas Army ganska regelbundet för ett tag sen och där förekom en massa sånt där. Var med om ett scenario där jag helt enkelt sköt en snubbe med ett fullautomatiskt vapen och han anklagade med för och ha något som hette "autoHACK"(öööh, antar att han menade att jag hade nåt fusk som gjorde att mitt vapen sköt fullautomatiskt), så jag blev kickad från servern. Fin lirare:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Skrivet av Urban_krull:

massa saker

Den som verkligen kan respektera, hålla sig i skinnet och följa vad Urban_krull skrev så är han sannerligen en sann gamer som är värd sitt namn.

Det som han skrev försöker iaf jag hålla mig till, och de som inte klarar av det kan väl helt enkelt hålla sig till deras sorts spel. (CS) oki, thx?


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Fuskare fick det bli, men det finns värre. Till exempel dom som springer rakt in i fiende basen i Warsong Gulch (World of Warcraft) och tar flaggan, dör och skriker ut detta med ett par svärord i chatten: No, i dont need any help with the flag! Noobs
Hur fan ska vi kunna hjälpa han när han drar rakt in? ;P

Medlem

känns lite dumt att fuskare är med där. Om de finns fusk till spelet så är de ju fan helt poänglöst att spela, det alternativet gör ju resten av undersökningen mindre intressant imo.

Inaktiv

Värst är fan köer och serverlagg.
Köa i 2 timmar för att spela eller att servern kollapsar "Neocron back in the days" när man ska OP-kriga.....

Fast sen är fuskare ganska lågt men inte i närheten på irriterande som lagg och kö

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Urban_krull:

massa saker

Det som han skrev försöker iaf jag hålla mig till, och de som inte klarar av det kan väl helt enkelt hålla sig till deras sorts spel. (CS) oki, thx?

du menar dom bra sakerna hoppas jag


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Skriv svar