Svenska DICE presenterar Frostbite-motorn

Robot
Medlem
Svenska DICE presenterar Frostbite-motorn

Skojjig video

Medlem

Heh, rätt skön trailer. Hemskt uttal dock. xD

Inaktiv

Schysst video!

Inaktiv

Lite för barnslig tycker jag.

Medlem

Tja mer roande än den vanliga trailer där det sitter en mupp och pratar om hur otroligt deras nya spel är. Visst detta är ju samma sak men med lite humor istället.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Frostbite ftw!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jahopp....Nu har dom ändrat väggen i lobbyn igen, Aja skön humor!

Medlem

Tror det var några som skippade engelska lektionerna när de gick i skolan


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

haha! LOL.....

Medlem
Medlem

Ganska många här som klankar ner på engelskan, det kanske inte är alla i världen som spenderar sin tid på ventrilo och pratar engelska?

Kul video, lite annat sätt att presentera, uppskattas.

Medlem

Att joakim svärling (stavning?) inte kan hantera ett automatvapen framgår ju klart och tydligt, prova träffa ngt utan att ha kolven mot axeln >.<


signatur

Tempus fugit.

Medlem

rolig.. men ganska intet sägande.. hade velat har mer info..

Inaktiv

As bra trailer

Medlem

härligt annorlunda trailer! uppskattas. Dock är granaten lite väääl kraftig, när jag gjorde lumpen sprängde jag då inte bort halva väggen med en sketen granat...men men


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

DICE Engelska påmminer om CDProjekts eller alla ryssar som försöker munhuggas med språket Fast å andra sidan verkade ju Frostbite ganska nice


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hehe .. hoppas bara ett nytt mordencombat kommer med denna motor te PC ! ..
Vore hemskt roligt .. 128 Playerservar och grejjor ..

Rolig trailer oxo .. Och ja deras engelska var vell som de flesta svenskar låter när man försöker göra sig förståd ,,

"IT DIDNT WORK!"


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

deras starka sida är ju helt klart spel o inte "TV".
Ni som klankar ner på deras engelska! spela in när du pratar engelska på din mobil e dyl o spela sen upp det. Ni skrattar inte sen

Inaktiv

Jag förstår verkligen inte hypen. Det där gjorde Red Faction också, för jättemånga år sedan. Ljudjoxet, mja, det verkar väl bra. Inget jag jagar upp mig över dock.

Jäsp...

Medlem

skojj video! gillade presentationen.

Medlem

Snyggt sätt att presentera allting på

Medlem

:$ nästan så att man skäms för att vara svensk.

"... its weely weely big..." Really. R ska det va!

jag haw ett talfel som ni kanske höw. det svåwt och höwa näw jag sägew smöw...

Medlem

dice <3 ... nu åkte ni upp på min ribba många många steg medans blizzard åkte ned!
och jag gillade era brytningar men höll på att dö...grymt bra video...helt plötsligt bllev detta ett givet köp O_o!

Inaktiv
Skrivet av Namron:

Jag förstår verkligen inte hypen. Det där gjorde Red Faction också, för jättemånga år sedan. Ljudjoxet, mja, det verkar väl bra. Inget jag jagar upp mig över dock.

Jäsp...

Då är det väl på tiden att någon gör det igen fast så mycket bättre.

Medlem

hehe, kul video.
Tyckte inte Engelskan var värst dålig heller, klart det blir svenskt uttal på en del grejor.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

haha omogenhet är en nyckelfaktor till ett bra spel


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Lite annorlunda presentation, en bra sådan

Medlem

Jäs, it is väri godd!

Inaktiv

Shit verkar soft att jobba på Dice.. Hoppas det blir lite mer känsla i själva liret den här gången.. det är viktigare att det är rätt känsla i vapnen och rörelserna än all grafik och fordon man kan komma på. Tror det är därför BF serien inte slagit igenom så ordentligt som den skulle kunna.

Skriv svar