LEGO Star Wars: The Complete Saga

Robot
LEGO Star Wars: The Complete Saga

Länge har vi väntat och många löften har brutits, men så äntligen kommer den kompletta sagan ingen ska behöva leva utan - det bästa från flera världar har sammanförts och efter detta finns ingen återvändo.


Medlem
Lego Star Wars-samling granskad

Keep up the good work!

Inaktiv

Varför känns det som att varje gång ett spel kommer till flera konsoller. Wii, Xbox 360, PS3, Nintendo DS så görs det alltid recension av X360-versionen... Skulle vara trevligt med lite variation.

Medlem

Man blir aldrig för stor för att leka med lego

Medlem
Skrivet av Explosivo:

Varför känns det som att varje gång ett spel kommer till flera konsoller. Wii, Xbox 360, PS3, Nintendo DS så görs det alltid recension av X360-versionen... Skulle vara trevligt med lite variation.

kunde inte sagt det bättre själv, kanske m$ ger fz.se bidrag?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Explosivo:

Varför känns det som att varje gång ett spel kommer till flera konsoller. Wii, Xbox 360, PS3, Nintendo DS så görs det alltid recension av X360-versionen... Skulle vara trevligt med lite variation.

kunde inte sagt det bättre själv, kanske m$ ger fz.se bidrag?

För fan warpgun, lägg ner.

Inaktiv
Skrivet av mill:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Explosivo:

Varför känns det som att varje gång ett spel kommer till flera konsoller. Wii, Xbox 360, PS3, Nintendo DS så görs det alltid recension av X360-versionen... Skulle vara trevligt med lite variation.

kunde inte sagt det bättre själv, kanske m$ ger fz.se bidrag?

För fan warpgun, lägg ner.

Sant och vad är det för skillnad ifall de spelar på Wii eller Ps3n då. Ingenting alls...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

360 versionen är oftast superior.
är det ev online-läge så riskerar man inte att missa det på 360 och osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Superior var ordet Bull...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

fz kanske bara får 360 versionerna


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]360 versionen är oftast superior.
är det ev online-läge så riskerar man inte att missa det på 360 och osv.

ok...inte vad jag har märkt och jag äger båda konsollerna...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Keep the fire burning........


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Tidigare spel har lidit lite av att de var för enkla för de äldre spelarna, gäller det fortfarande?

Medlem

åh maj lård. byggklossar med lasersvärd. jo tjena. tss...

Inaktiv

De kanske väljer o recensera 360 för de e mest människor som har en 360? dhööö

Redaktör

Det är ofta utgivaren som väljer vilket format vi får, inte vi. Ofta får vi 360-versionerna, det är sant, men inte alltid.


signatur
Medlem

Detta spel är verkligen otroligt underhållande.. Film-klippen ger spelet ett enormt stort plus då skämten är så kristalklara

Inaktiv

Någon som vet om det kommer till PC?

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av mill:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Explosivo:

Varför känns det som att varje gång ett spel kommer till flera konsoller. Wii, Xbox 360, PS3, Nintendo DS så görs det alltid recension av X360-versionen... Skulle vara trevligt med lite variation.

kunde inte sagt det bättre själv, kanske m$ ger fz.se bidrag?

För fan warpgun, lägg ner.

Sant och vad är det för skillnad ifall de spelar på Wii eller Ps3n då. Ingenting alls...

PS3 - X360 kanske inte är speciellt stor skillnad. Men anledningen till att jag skrev från början är att jag själv har ett Wii och ville veta hur kontrollerna funkar. DS-version lär det vara riktigt stor skillnad på, jag tycker bara det känns som att vi ser väldigt mycket mer X360-recensioner än Wii, DS, PS3.

Inaktiv

Jag håller med Explosivo. Finns det en legitim anledning?

Vila i frid
Skrivet av Gibbs:

Jag håller med Explosivo. Finns det en legitim anledning?

Läs vad Tompa skrivit ovan.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av Tompa:

Det är ofta utgivaren som väljer vilket format vi får, inte vi. Ofta får vi 360-versionerna, det är sant, men inte alltid.

ni kan väl begära att få wii eller ps3 versionen istället?, eftersom många läser Fz recensioner har ni ju "makt" att påverka


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Redaktör

Vi ber ibland specifikt om en viss version, oftast får vi då den. Många gånger är det ingen större mening med att testa flera versioner eftersom de är tämligen lika, då nöjer vi oss med att testa en. Att testa flera/alla kräver merarbete: spelen ska köras på flera maskiner (tar tid), om frilansare skriver måste han/hon ha tillgång till alla konsoler (inte alltid fallet). Om flera personer ska testa tar det både tid och kostar mer pengar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av mill:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Explosivo:

Varför känns det som att varje gång ett spel kommer till flera konsoller. Wii, Xbox 360, PS3, Nintendo DS så görs det alltid recension av X360-versionen... Skulle vara trevligt med lite variation.

kunde inte sagt det bättre själv, kanske m$ ger fz.se bidrag?

För fan warpgun, lägg ner.

Sant och vad är det för skillnad ifall de spelar på Wii eller Ps3n då. Ingenting alls...

Kanske tar XBOX360 för att det är sämst
Aja spelet suger och PC äger iallafall.
Syns i OrangeBox!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hur är det med kvinnosynen i Lego Star Wars?

Redaktör

Förträffligt, bäste herr copycat. Nästa fråga tack.


signatur
Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av [Molotov:

"]360 versionen är oftast superior.
är det ev online-läge så riskerar man inte att missa det på 360 och osv.

ok...inte vad jag har märkt och jag äger båda konsollerna...

Kan ju vara så att utgivarna ger ut den version som är mest komplett (enligt dom)

Är ju en del som blivit lidande på PS3-versionerna (inget flame nu men är vad jag läst iaf)

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av redmac:
Skrivet av [Molotov:

"]360 versionen är oftast superior.
är det ev online-läge så riskerar man inte att missa det på 360 och osv.

ok...inte vad jag har märkt och jag äger båda konsollerna...

Kan ju vara så att utgivarna ger ut den version som är mest komplett (enligt dom)

Är ju en del som blivit lidande på PS3-versionerna (inget flame nu men är vad jag läst iaf)

Vart har du läst det? Lunarstorm?

Så var det först på 360 och PS3 när båda konsollerna var nya och de stressade fram multiplattform spel till dem. Men nu när det är multiplattform så släpps det med samma innehåll på alla konsoller.(förutom wii då)


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Nu vet jag ju inte riktigt hur inspirerande Lego-spelen är, men är det verkligen rimligt att ett spel med legogubbar får samma betyg som det någorlunda banbrytande Crysis?
Men som sagt, dessa spel kanske är riktigt roliga på ölkväll med polarna?


signatur
Medlem
Skrivet av Deon:

Man blir aldrig för stor för att leka med lego

Har man lekt med lego i yngre dagar (fortfarande?! ) så är det ju kul när de faktiskt lyckas.

Naturligtvis krävs det kombinationen Lego + kultiga Star Wars (big fan, who, me?) för att det ska bli en hit.

Men alla som har kört ett bra Wii-spel förstår också att upplevelsen på denna i jämförelse med PS3 och XB är himla stor, speciellt när grafiken i spelet är obefintligt intressant!

Så bespara oss tröga kommentarer om att det inte är någon skillnad mellan "standard"-konsollerna PS3/XB och Nintendo Wii. Ska man kasta ut sig sånt så kan man ju lika gärna säga att Sixaxis och Wiimote är "samma sak" :S


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

12
Skriv svar