Soul Calibur 4:s slagskämpar plåtade

Robot
Medlem
Soul Calibur 4:s slagskämpar plåtade

Ska bli skoj med del IV, gillar de andra spelen i serien^^

(i röstningen så blev det Annan spelserie, har själv Last Blade 2 som favorit figtingserie)

Inaktiv

kul omröstning, borde varit på huvudsidan istället för i den här skit nyheten
ingen spelar Dead or Alive eller Soul Calibur..förutom amerikanare, och dom räknas inte

inte MK heller för den delen..o karate spelet har man ju inte ens hört talas om..fniss

Medlem

Haha, soul calibur är så härligt porrigt. Liksom kolla på det här:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/x/xr31c502yanpwdblz86ekmf97iqjt...

Vafan

Medlem
Skrivet av F3D:

kul omröstning, borde varit på huvudsidan istället för i den här skit nyheten
ingen spelar Dead or Alive eller Soul Calibur..förutom amerikanare, och dom räknas inte

inte MK heller för den delen..o karate spelet har man ju inte ens hört talas om..fniss

Alla tycker inte om att se sig själva dö jugglandes i luften. Många vill faktiskt spela också. Därav tycker folk om DoA eller soul calibur.

Personligen gillar jag guilty gear, men det fanns ju inte ens med som ett vettigt alternativ hehe.

Medlem

Jag säger bara så här: Schyssta rattar!


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Helt klart International Karate, om det är de till Amiga.

F3D, ok... Spelar hellre dom spelen än något annat fightingspel som finns just nu. Tekken kan gå ibland, men Tekken börjar bli sämst.

Medlem

Dom gamla SF spelen är klart dom bästa
Slår soul calibur spelen vilken dag som helst.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Samurai Shodown är ju helt klart den bästa fajtingspelsserien, synd bara att den i bara i stort sätt finst i Arcade format.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Last Blade 2, Street Fighter III 3rd Strike och Marvel vs Capcom 2 :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Ähh ..Panza kickboxing till Amigan anyday :heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Helt klart International Karate, om det är de till Amiga.

F3D, ok... Spelar hellre dom spelen än något annat fightingspel som finns just nu. Tekken kan gå ibland, men Tekken börjar bli sämst.

tur att jag inte nämnde tekken annars skulle man ju nästan känna att du riktade det där mot mig

Skrivet av Kenchu:

Vafan

Indeed. Nu när konsten att göra syntetiska karaktärer gått så långt att de blir åtminstonde lite trovärdiga, så blir det bara bisarrt och komisk med sådana proportioner...

Nästan så man börjar fundera på om karaktärsdesignen är självironisk satir...

Medlem
Medlem
Skrivet av Kenchu:

Haha, soul calibur är så härligt porrigt. Liksom kolla på det här:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/x/xr31c502yanpwdblz86ekmf97iqjt...

Vafan

Ivy har blivit lite mulligare sen sist.

Medlem
Skrivet av McKain:

Samurai Shodown är ju helt klart den bästa fajtingspelsserien, synd bara att den i bara i stort sätt finst i Arcade format.

Håller med.
Samurai Showdown 2 är bäst.

Inaktiv

Det ser precis ut som att de kör 720p med 4xaa, dom måste ha lagt till någon hårdvara på sistoende

Skrivet av DrOnd:

Det ser precis ut som att de kör 720p med 4xaa,

Xbox 360 är gjord för att kunna köra 4xMSAA utan att få jättestora performanceproblem...

Inaktiv

Heh, trodde jag var inne och kommenterade på wii-shotsen

1
Skriv svar