Fortsatta 360-framgångar i USA, Sony tystlåtna

Robot
Inaktiv
Fortsatta 360-framgångar i USA, Sony tystlåtna

Detta kommer att bli fanboy wars :(, men ps3 rösta jag på iaf.

Medlem

Jag ska nog köpa en 360 så ni kan ju plussa på. 310 001

Inaktiv

jisses tänk om detta flame war kunde omvandlas till energi, då hade nog hela sverige kunnat få ström

Medlem

Vilken grym respons från Sony! "Vi säljer visst mer än vad Microsoft säger, men vi vill inte snacka om det just nu" :>

Medlem

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Och Nintendo Wii?

Medlem
Skrivet av Andune:
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Och Nintendo Wii?

men Wii e ju en barnkonsol? inget för tuffa kids i 14-15års åldern....:$


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

*pew pew* kulorna viner i denna tråden, *skaffar skottsäker väst och hjälm*

Medlem

Eh, va? skall jag rösta på vilken som säljer sämst? Det känns rätt konstigt. Vgchartz säger PS3, så min röst får väl landa där.


signatur

I never hate in plural.

Medlem

rösta om vilken konsol som säljer sämst????
visste inte att man röstade om sånt utan att det fastställdes utav fakta


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

ps3 SÄLJER sämst, men den ÄR inte sämst..den är bäst

Medlem

"åtminstone om man får tro Microsoft själva" /end discussion. Bara vänta på försäljningsiffror innan man kan börja spekulera hur mycket deras konkurrent har sålt(NPD).

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Borde inte ps3an sälja bättre/vara mer framgångsrik om redan alla snorungar har lolboxen? Förstår inte riktigt din logik.

Medlem

Röstade Wii bara för att den är klart värdelösas av de tre!

*Söker skydd från Marios hencemen*


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Borde inte ps3an sälja bättre/vara mer framgångsrik om redan alla snorungar har lolboxen? Förstår inte riktigt din logik.

om din mamma äger en lolbox, vill du inte äga en oxå? så att ni kan leka ihop?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Borde inte ps3an sälja bättre/vara mer framgångsrik om redan alla snorungar har lolboxen? Förstår inte riktigt din logik.

om din mamma äger en lolbox, vill du inte äga en oxå? så att ni kan leka ihop?

starka argument, helt klart på en 29årings nivå...


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Borde inte ps3an sälja bättre/vara mer framgångsrik om redan alla snorungar har lolboxen? Förstår inte riktigt din logik.

om din mamma äger en lolbox, vill du inte äga en oxå? så att ni kan leka ihop?

starka argument, helt klart på en 29årings nivå...

jag förstår om du inte fattar innebörden av mitt inlägg.men jag behöver inte förklara mig för någon idiot på internet.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

PS3 säljer absolut sämst av de 3 konsollerna, finns ju inte lika många spel till den och så är den dyrast. Det ÄR dock den bästa av de 3 enligt mig

Medlem
Skrivet av Kibb:

PS3 säljer absolut sämst av de 3 konsollerna, finns ju inte lika många spel till den och så är den dyrast. Det ÄR dock den bästa av de 3 enligt mig

Word.

PS3 - Endast för de som har råd(och mig)

Inaktiv

Om man ska bedömma själva maskinen så tycker jag nog 360 är sämst. Den låter så in i norden.

Inaktiv

Håller med Kibb

Ställs frågan för att undersöka hur många ps3 fanboys det finns? det är väl ganska fastställt att ps3 säljer sämst, dock skulle jag köpa en om jag skulle köpa en konsoll...

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av WarpGuN:

lustigt? lolboxen har ju varit ute längre än ps3, varje snorunge äger en.

Borde inte ps3an sälja bättre/vara mer framgångsrik om redan alla snorungar har lolboxen? Förstår inte riktigt din logik.

om din mamma äger en lolbox, vill du inte äga en oxå? så att ni kan leka ihop?

starka argument, helt klart på en 29årings nivå...

jag förstår om du inte fattar innebörden av mitt inlägg.men jag behöver inte förklara mig för någon idiot på internet.

Hm. Vad är ditt problem egentligen? Jag har sett dig hoppa på folk helt utan anledning. För att inte tala om att du inte riktigt verkar veta vad du pratar om alla gånger.

Medlem

Gör inte denna tråden till ännu en fanboy war tråd.

Ni som gillar Xbox360, roligt för er.
Ni som gillar PS3, roligt för er med.
Ingen ide att försöka bevisa för folk vilken ni tycker är bäst.

Jag önskar iallafall mig en Playstation 3 i julklapp.

Medlem

sluta o gnäll & köp alla 3 konsolerna ...

3x så roligare


signatur

42

Medlem
Skrivet av Schtraider:

Hm. Vad är ditt problem egentligen?

hmm vad är ditt problem? måste du hoppa in o försvara din leksak i varje tråd där ordet xbox förekommer?

Skrivet av Schtraider:

ag har sett dig hoppa på folk helt utan anledning

jag har aldrig hoppat på någon utan en rejäl anledning.

Skrivet av Schtraider:

För att inte tala om att du inte riktigt verkar veta vad du pratar om alla gånger.

är du en hobby psykolog eller?, jag skriver precis vad jag känner om "m$-xbox" jag behöver inte bollar med siffror (som en annan talanglös-kotte gör vid varje tillfälle han få) och statisk.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Inaktiv

Om jag var ung nog att "lolla" saker fortfarande hade denna omröstning onekligen fått en hedersstämpel med LOL!
Man kan inte anse vilken konsol som säljer mest. End of story.
Hyfsat intressant nyhet förutom detta. Synd bara att ni (FZ) är så spända på att få igång lite aktivtet i kommentarerna att ni måste vräka in en massa subjektiva tankar i nyheten med. Tändvätskan skall låtas dra ett tag innan man tänder på.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Nu stod det om usa. Jag vågar satsa en femma på att xbox säljer mycket sämre i japan :P. Och både wii och främst ps3 säljer grymt mycke bättre där än xbox gör

Tål sägas att jag inte äger nån konsol föresten...

Medlem
Skrivet av Nolite:

Om jag var ung nog att "lolla" saker fortfarande hade denna omröstning onekligen fått en hedersstämpel med LOL!
Man kan inte anse vilken konsol som säljer mest. End of story.
Hyfsat intressant nyhet förutom detta. Synd bara att ni (FZ) är så spända på att få igång lite aktivtet i kommentarerna att ni måste vräka in en massa subjektiva tankar i nyheten med. Tändvätskan skall låtas dra ett tag innan man tänder på.

Tack!

BTW. gör som jag: köp en ps3 och xbox 360, sedan köp alla spel som intresserar dig till ps3 och om det är exklusivt för 360 så köp till den.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

123
Skriv svar