Japanska rollspelet Lost Odyssey filmat

Robot
Medlem
Japanska rollspelet Lost Odyssey filmat

Det här och Mass Effect är de enda två anledningarna till att köpa en 360. Hoppas det är lika bra som jag tror det är.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Det här och Mass Effect är de enda två anledningarna till att köpa en 360. Hoppas det är lika bra som jag tror det är.

Skulle inte säga att de är de enda anledningarna till att köpa en 360, men det är två väldigt bra anledningar i alla fall.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Kan nog bli kul.

Hoppas att de amerikanska rösterna blir bra, nu när läppsynken är anpassad till det.

Medlem

Med tanken på att det enbart finns engelska röster till spelet så får man hoppas på att de gjort de rätt från början. Oftast blir alla spels dub bäst på originalet.

Medlem

Såg väldigt... japanskt ut och.. ush


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hoppas på det bästa. Köpet Blue Dragon men jag har inte orkat riva upp plasten på den än

Medlem

Tror det blir rätt mediokert faktist, säkerligen helt okej spel men antagligen ganska repetivt och inte särskillt nyskapande.

Medlem

Haft ganska stora förhoppningar på detta spel...har försvagats något, men tror ändå på ett hyffsat lir. Är ju gammal FF-nörd, så lite underhållande borde det va!

Medlem
Skrivet av tob1:

Haft ganska stora förhoppningar på detta spel...har försvagats något, men tror ändå på ett hyffsat lir. Är ju gammal FF-nörd, så lite underhållande borde det va!

Med tanken på att spelet är gjort av skaparen av de bästa FF spelen ja, har inte gillar FF serien specielt mycket efter FF9, FF10 var OK men gått utför därifrån, bland annat påg rund av att skaparen lämnade företaget och inte var med i FF10, han är bland annat inblandad i denna titlen samt Blue Dragon. Tyckte dock inte heller om Blue Dragon men det är en annan femma.

Medlem
Skrivet av Cane:

Tror det blir rätt mediokert faktist, säkerligen helt okej spel men antagligen ganska repetivt och inte särskillt nyskapande.

Ja för alla spel måste ju va nyskapande för att vara roliga.

*ironi*

Medlem

Du kan ju börja använda ordet ironi rätt innan du ska citera vad jag skriver.
Sen sa jag inget om att det inte behöver vara roligt eller att spel som inte är nyskapande inte kan vara roliga. Jag sa ganska tydligt att det antagligen kommer bli helt okej samtidigt som jag är säker på att det inte kommer bli någon 10 poängare.

Medlem

Skulle gärna sett detta till PS3... Verkar för övrigt som om det kan bli ett helt ok spel. Kanske inte ett nytt Final Fantasy om man säger så, men iaf något som är värt att nämnas.

Medlem

Personligen diggar jag att Takehiko Inoue står för karaktärsdesignen. Gillar hans Slam Dunk! och Vagabond stenhårt.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av tob1:

Haft ganska stora förhoppningar på detta spel...har försvagats något, men tror ändå på ett hyffsat lir. Är ju gammal FF-nörd, så lite underhållande borde det va!

Med tanken på att spelet är gjort av skaparen av de bästa FF spelen ja, har inte gillar FF serien specielt mycket efter FF9, FF10 var OK men gått utför därifrån, bland annat påg rund av att skaparen lämnade företaget och inte var med i FF10, han är bland annat inblandad i denna titlen samt Blue Dragon. Tyckte dock inte heller om Blue Dragon men det är en annan femma.

mm, håller med angående Blue Dragon, provade det i ca 10 timmar, men fastnade aldrig. FF-X gillade jag skarpt, så detta kan gå hursomhelst!

1
Skriv svar