18 röster om DreamHack

Robot
Medlem
18 röster om DreamHack

Tsss... Sofie gick i min klass i högstadiet..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tsss... Sofie gick i min klass i högstadiet..

Intresseklubben antecknar


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av KlosterKatten:

Tsss... Sofie gick i min klass i högstadiet..

Intresseklubben antecknar

*Skriver ner det i sin rosa dagbok*

Inaktiv

Vad femenin tobbe ser ut...

Medlem
Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av KlosterKatten:

Tsss... Sofie gick i min klass i högstadiet..

Intresseklubben antecknar

*Skriver ner det i sin rosa dagbok*

Otroligt intressant! *Kontaktar Aftonbladet* Muhahah story of the year! (För aftonbladet iaf)

Medlem

"Welcome to Nerd Heaven".


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

FML
Medlem

- Vad fick dig att åka hit?
- Kärleken.

Hahaha.

Medlem

zolidznake inte för inte DH arrangörerna rekommenderar kondomer som del av packningen


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

ugha, vad småungar.. skulle inte överleva en minut där borta :<

Inaktiv

kan lova att det tog ett tag innna jag fattade att Anne var en tjej *läsa namnet, kolla på bilden x10* eller så har dom kanske satt fel på "tobbe" och "Anne" hmmmmm

Medlem

"Allt utom sovsalen är bra. Den var inte kul." Det är väl där inne det är som roligast?

Redaktör

Tjejen heter (eller kallas, vilket verkar troligare) Tobbe. Förbehåll för stavningen.


signatur
Medlem

Verkar vara många som åker dit utan datorer. Är det gratis att bara gå in och glida runt?

Antikvitet

Nej, det kostar pengar även för datorlösa besökare, men inte lika mycket.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Medelåldern verkar ju ligga på ~16.


signatur

War never changes.

Redaktör

Enligt arrangören var medelåldern 18 år och omkring 15 procent var kvinnor.


signatur
Medlem

"18 röster" "18 kommentarer" tss Anne och Tobbe var söta


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tänka sig att man ville dit när man var liten. Nu så finns det ingeting där för mig inte.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tänka sig... jag var där under en dag, första dagen med dagspass som för övrigt kostar 100kr. Åkte dit med ettpar polare mest för att spela WAR men vi gled runt en hel del och kollade runt på allt möjligt. För ettpar år sedan så tänkte man väl att man skulle till dreamhack, det var ju det coolaste som fanns (hehe~~) och sedan avtog det. Nu läser man era kommentarer om hittan och dittan att det bara är nördigt osv men jag känner att det är nog skitkul att vara där i ettpar dagar med datorn. Det är en upplevelse och man måste nog åka dit för att förstå vad det handlar om.

Kort sagt - mycket onödig fientlighet mot saker man inte vet vad det handlar om egentligen.

Ses på DH i sommar ^^


signatur

osv.

Medlem

HHAAAAAALLLÅÅÅÅÅÅ!!!!

ses nästa vinter d:

Inaktiv
Skrivet av Lie|:

Tänka sig... jag var där under en dag, första dagen med dagspass som för övrigt kostar 100kr. Åkte dit med ettpar polare mest för att spela WAR men vi gled runt en hel del och kollade runt på allt möjligt. För ettpar år sedan så tänkte man väl att man skulle till dreamhack, det var ju det coolaste som fanns (hehe~~) och sedan avtog det. Nu läser man era kommentarer om hittan och dittan att det bara är nördigt osv men jag känner att det är nog skitkul att vara där i ettpar dagar med datorn. Det är en upplevelse och man måste nog åka dit för att förstå vad det handlar om.

Kort sagt - mycket onödig fientlighet mot saker man inte vet vad det handlar om egentligen.

Ses på DH i sommar ^^

word

Medlem

Oih, DH, rekord mycket folk i år väl? Låter najs, lite synd att det verkar vara så lite aktiviteter bara, sånt som är mest kul, kan jag tro, aldrig varit där iof..

Medlem

Jag fann det ganska roligt iaf, även fast det inte fanns något FZ-bås nånstans som man kunde hälsa på.

Det största klagomålet är nog på ROCCAT som säkert gjorde en bra PR-grej, men blev bara jobbigt att höra presentatörens gastande och gormande och hans illa behandlande av grafikkort.

Nästa tillfaller datorbutiken som tydligen verkar ogilla folk som bokar saker hos dem då de som sagt sålde drösvis med 8800gt-kort som de tidigare påstått att de inte haft i lager alls. Även det att jag köpte ett tangentbord som 10 minuter efter att jag köpt det sänktes med över 50kr i pris.

Ett sista klagomål tillfaller den ganska värdelösa planeringen för urlastandet av bilar, speciellt vid d-hallen, bilköerna var väldigt långa och ifall man hade väntat att packa ur när man kom fram hade det tagit över 2 timmar. Det började dock flyta på lite bättre efter ett tag, men då hade vi lastat ur nästan allting och det gav inte vidare mkt att stå i kö vid det laget.

Annars var det inte särskilt mkt annat att klaga på, maten smakade väldigt bra, tävlingarna var helt okej och folket man stötte på var trevligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

högre musik... HAHAHAHAHA... DreamHack måste hålla sig inom gränserna likadant som alla andra evenemang... Jag har t.ex. pratat med några kommunfolk i jkpg förut och dom har gjort tester och då har dreamhack fått sänka volymen eftersom den varit allt för hög

Medlem

vadå hög musik.. jävla mesar d;

jag satt i B hallen bakom storbildsskärmen.. 3 rader där ifrån.

torsdag till söndag.. d:

1
Skriv svar