Bioshock patchas nästa vecka

Robot
Bioshock patchas nästa vecka

då kanske jag äntligen jag kan spela spelet som jag betalat så dyrt för *sucka* synd bara att det här borde ha hänt för evigheter sen.

Medlem

Vad har du haft för problem?
Det har funkat alldeles felfritt för mig förutom en gång.
Och då försökte jag skörda en liten tjej samtidigt som jag blev nerfryst av nån trigger på banan.

Medlem
Skrivet av EATTJ:

då kanske jag äntligen jag kan spela spelet som jag betalat så dyrt för *sucka* synd bara att det här borde ha hänt för evigheter sen.

jasså, vet du inte hur du installerar spelet eller?

kan hjälpa dig, tryck på install..just an hint;)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Se där ja, trodde aldrig det skulle komma någon patch. Kanske blir tillräckligt optimistisk för att orka spela igenom BioShock en gång till.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Ni alla har också hört rykterna om Bioshock 2?

Inaktiv
Skrivet av Raid25:

Ni alla har också hört rykterna om Bioshock 2?

Oh verkligen? Det vore ju inte fel.

Medlem

Skoj med ny patch, får väl ta och installera spelet igen, bara kört det en gång

Medlem

Äntligen kanske de hatr fixat så att man kan få ljud på spelet.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Kanske dom äntligen fixar undertexterna?

Medlem
Medlem

Jag kan inte ens spela spelet, hoppas den här patchen löser problemet. Jag kommer till menyn, väljer 'new game' och svårighetsgrad. Sen ser jag en laddningsbild i bakgrunden och kommer inte vidare. Jag tvingas stänga ner spelet.

Har en dator som klarar spelet och har prövat att installera om. Om någon vet lösning så är jag tacksam.

Inaktiv

"2K community manager Elizabeth Tobey tells Shacknews that the DLC will at least include extra plasmids for players to mess around with, a way to disable Vita-Chambers for hardcore play, and bug fixes"

Det blir nog till att äntligen spela om BioShock nu snart då. Hoppas det blir fler positiva överraskningar.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Disabla vita-chambers minsann? Jäkla noob-påhitt det där med vita-shit.

Det finns ju "load" for the lööve of GOOOD

Det var rätt spännande ändå bioshock, för att göra saken lite mer rättvis

Medlem

List på fixar:

http://www.2kgames.com/cultofrapture/pcpatch.html

Förmodligen så kommer patchen väldigt snart då..

Jag hoppas att man kan stänga av lite hjälp tips på vägen..såg inte i listan, men annars ser det vara ett väldans bra patch.

1
Skriv svar