Symantec om säkerhet i onlinespel

Robot
Medlem
Symantec om säkerhet i onlinespel

Hehe det utalas inte "Lajn age", utan snarare "Linn idch".

Medlem
Skrivet av redox:

Hehe det utalas inte "Lajn age", utan snarare "Linn idch".

Är du helt skum eller?

Lineage uttalas Lajn Äjdch


signatur

Bengebolle

Medlem

Jag uttalar det som "Lajn age"

Medlem
Citat:

- Vi har skrivit om antivirusprogrammet Norton 2008 från grunden, just för att sänka prestandaåtgången.

Det var väl på tiden! Mer krävande antivirusprogram får man annars leta efter. Att den strular mycket har jag lärt mig på egen hand och från en polare som inte kunde få den att sluta blocka några spel.

Inaktiv

Man är väl bra korkad om man stänger av sina Antivirusprogram när man spelar online...
Dom drar ju ändå inte mycket, om man kör "rätt" program dvs

Medlem

NOD32, case closed!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hmm.. kanske nåt att skaffa . Damn! Går alltid på sån reklam =/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

http://encarta.msn.com/dictionary_1861698777/lineage.html

tryck på lineage (2) ljuder så hör ni någon uttala skiten

Medlem

laaaajn aaage

Medlem

är man någorlunda smart behöver man inte antivirus program


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

väldigt intressant


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Norton Antivirus är ju skräp. På min förra PC hade jag WinXp hade precis ominstallerat den och hade normalt antal processer igång som en nyinstallerad dator bör ha.. Sen sätter jag in installationsskivan för Norton Antivirus och installerar det. Startar om datorn och har ca 15 nya processer i aktivitetshanteraren tack vare Norton Antivirus..

Kör med norman antivirus nu.. Fick med ett års användning när jag köpte ny dator på komplett.

PaZ
Medlem

lol, jag trodde uttal som line age var sånt som fanns för tio år sen innan man kunde kolla upp saker på nätet

gnu
Medlem

uttalas linn-edge eller linni-edge.

man kan inte lita på datoriserade röster, låter mycket olika på alla dom sajterna.

Inaktiv

hmm, många tycks fastna för hur man ska utala Lineage, det jag tycker va intressant med detta var att de vill börja anpassa sig efter gamers. Jag har aldrig varit ett fan av Symatec och norton antivirus pga att jag tycker deras programvara varit i vägen, men nu då det int eska ta någon datorkraft så kommer jag iaf tesat detta. Just nu sitter jag utan Antivirus program men det kanske skulle vara bra att ha ett utifall att. Har testat ett flertal program men inget har haft en bra balansgång mellan prestanda och effektivitet.

Medlem

Hur får man hans jobb?

Inaktiv

enligt symantec ska norton intenet security dra lika mycket kraft som om man skulle ha två st "miniräknaren" igång samtidigt. det är inte mycket det inte! så det drar inte lika mycket kraft från datorn som förr. (vet inte om detta var lite off topic)

Medlem

haha norton antivirus är i särklass det långsamaste virusprogrammet i världshistorien

gör din ferrari till en snigel

jag har jobbat som datortekniker så jag vet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Bondmaster, då har du inte testat Panda! Jag kunde knappt starta datorn med det igång. Vet dock inte hur Panda beter sig nu idag så jag skall väll inte säga för mkt. Det är också lite det jag menar, att programvara förbättras hela tiden det vet vi så att säga att Norton inte är bra då man hade det för 3-4 år sedan är fel enligt mig.

Medlem

Kommer aldrig byta från kaspersky!

Inaktiv

Smart kille!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av Lader:

enligt symantec ska norton intenet security dra lika mycket kraft som om man skulle ha två st "miniräknaren" igång samtidigt. det är inte mycket det inte! så det drar inte lika mycket kraft från datorn som förr. (vet inte om detta var lite off topic)

testa att skriv "1234!" samtigigt som du kollar i aktivitetshanteraren, sen testar du att trycka "!" igen och se vad som händer. detta x2 och du har norton. Man ska även komma ihåg att det spelet man kunde testa var cs 1.6, ett spel som ALDRIG! laggat (ok nån gång kanske) och dom hade nog inte dom allra sämsta datorerna heller. Slutsats: norton laggar fortfarande, har dock inte testat men dom e kända för det.
En annan sak jag är nästan säker på är att det inte alls är särskilt säkert då norton är ett så känt program och väl-använt bland dom som inte har full koll på datorer då det kommer med vissa hem-pc mm. Det är en anledning till att om man gör virus mm. är det nog vanligt att man kollar upp om det man gjort knäcker norton först.
om ni inte hängde med på vad jag skrev kan det bero på att jag e as-trött efter DH och inte kan svenska längre typ xD

1
Skriv svar