Gitarrhjältar går hem

Robot
Medlem
Gitarrhjältar går hem

Guitar hero är kul
Hoppas dom kan få in ännu bättre musik till nästa, och lite mer jazz-stuk skulle vara kul om det kom


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Skulle inte Guitar Hero III också komma till PC?

Medlem

Jo, men det är sämst till PC - väldigt dåligt portat.

Medlem

Släpps idag faktiskt, hoppas spelet och gitarren kommer idag.
Men precis som froggo sa, väldigt dåligt portat. Eller snarare, helt jävla sjukt dåligt portat.

Medlem

vad betyder portat? :E

Medlem

Har det till PS2, den "rätta konsolen" för GH spelen eftersom man även har 1an och Rock the 80's 3an har enligt mig den bästa låtlistan, fast några låtar är i otakt ibland, men inget man stör sig vidare på... well det duger fram till Rock Band iaf

Medlem
Skrivet av quesus:

vad betyder portat? :E

Portning är när man utgår ifrån t.ex 360-versionen av spelet när man gör PS3-versionen. eftersom plattformarna inte fungerar lika så måste mycket av koden göras om och det är inte alltid ombyggnationen fungerar lika bra (buggar som inte fanns i orginalet, sämmre grafik, FPS-problem, etc)

... typ


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

"Gitarrhjältar" ska vara Gitarrhjäte om det är menat som en översättning.

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Guitar hero är kul
Hoppas dom kan få in ännu bättre musik till nästa, och lite mer jazz-stuk skulle vara kul om det kom

brukar det inte komma extra låtar då som man kan köpa ?
har aldrig lirat GH men har för mig att man kan köpa extralåtar till GH 2 till 360.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Greger:

Guitar hero är kul
Hoppas dom kan få in ännu bättre musik till nästa, och lite mer jazz-stuk skulle vara kul om det kom

brukar det inte komma extra låtar då som man kan köpa ?
har aldrig lirat GH men har för mig att man kan köpa extralåtar till GH 2 till 360.

Jo det stämmer fast dom tar ca 400-500 points för ett paket med 4 låtar vilket är ....dyrt


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Man kan ju förstå att GH-3 säljer mycket, då man MÅSTE handla 2spel om man vill spela multiplayer(vilket nästan är tvunget).
Så man kan ju fråga sig va dom skulle hamlat i toplistan om man inte blivit tvungen att handla 2spel som sagt, kanske ingen skillnad då där kanske var folk som inte fick sig en kopia.

Inaktiv

Så dyrt är det inte

GH2 & GH3 köper jag alltid låtar till och det är ju bara att låta bli om det är för dyrt eller hur ?
56,90 kr=500 points är dessutom inte mycket pengar.

Medlem
Skrivet av Detrol:

"Gitarrhjältar" ska vara Gitarrhjäte om det är menat som en översättning.

Tänkte också på det. Dock så tycker jag det låter bättre med pluralet på svenska. Dessutom kanske de syftar på de olika plattformarnas varianter av spelet.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Håkan:

Man kan ju förstå att GH-3 säljer mycket, då man MÅSTE handla 2spel om man vill spela multiplayer(vilket nästan är tvunget).
Så man kan ju fråga sig va dom skulle hamlat i toplistan om man inte blivit tvungen att handla 2spel som sagt, kanske ingen skillnad då där kanske var folk som inte fick sig en kopia.

Nu fattar jag inte riktigt. Måste handla 2 spel? Hur liten tv har du? 2 gitarrer möjligtvis


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv
Skrivet av Detrol:

"Gitarrhjältar" ska vara Gitarrhjäte om det är menat som en översättning.

När man ska rätta och vara extremt duktig så kan man iaf kolla att man stavar rätt eller ?

Medlem

Har aldrig provat GH-spelen, men jag provade Frets on Fire till PC och jag älskar spelet! Funderar skarpt på att köpa mig en konsol endast för GH-spelen

1
Skriv svar