Topp 5: Kvinnor på tv

Inaktiv
Topp 5: Kvinnor på tv

Tisdag är enligt Bibeln listdag, så vad annat göra än att publicera en lätt manschauvinistisk lista en fin dag som denna?
Va? E3? Electronic Entertainment Expo? Aldrig hört talas om.

5. Linda Isaksson

Alltid solbränd, alltid med en kort kjol eller shorts när hon väl är med i tv. Ja, det räcker egentligen med det.

4. Gry Forsell

Hon ser så mjuk och kramgo ut. En rejäl kvinna att hålla i när åskan går. Hennes leende är fulsnyggt på ett sätt som drar mig till hennes uppenbarelse. Vacker röst i Mix Megapol också.

3. Carina Berg

Jag vet inte riktigt vad det är som tilltalar mig med Carina. Hon ser väldigt alldaglig ut. Kanske är det det. Men en kvinna som till och med är snygg i snaggat vet man är het.

2. Jessica Almenäs

Jag har egentligen aldrig sett Jessica på tv (Fotbollsgalan och Let´s Dance liksom), utan bara på bilder, men det räcker. Damn vilken pudding hon är alltså.

På plats nummer ett, i ohotad ställning, hittar vi en kvinna som inte har medverkat i etern på ett tag men det hindrar inte att hon framkallar insta-jizz á la The Lonely Island.

Mina damer och herrar, jag ger er:

1. Tilde Fröling

En bild säger mer än tusen ord så jag tänker bara hålla käft här.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Topp 5: Kvinnor på tv

Du har problem med sista bilden. :>

Inaktiv

Men vafan här väntar man spänt till sista bilden och så bara "In your face" inge bild alls.


signatur

R.I.P Superplay

Inaktiv

Dick move, Kullberg. Dick move.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Nu då? Fast sämre bild tyvärr.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Sista bilden kvalar in på PsD tyvärr.


signatur

- Ät mig levande.

Medlem

Tilde är skön, Linda kan dock gärna gå och dränka sig.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Inaktiv

Gry och Tilde är hott hotti-hott-hott, men stryk de andra. Josefin Sundström och Kitty Gjutbring kvalar också in.


signatur

Now where's your fucking god?!

1
Skriv svar