Köp tröjor i FZ-butiken!

Robot
Inaktiv
Köp tröjor i FZ-butiken!

Sign me up a bag!

Medlem

nu kan ni lotta ut lite tröjor som tröst pris i era tävlingar


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Vunnit två FZ tröjor sen innan, en som jag bär stolt. Det och ett FZ nyckelband.

Pansarknekt

Tycker inte kläderna är särskilt snygga och 200kr för en TShirt som gör reklam för FZ.:down:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

shamblertröjan.... är ok, förutom att storlekarna är väldigt loose fit och texten på ryggen gör att jag inte bär den utanför hemmet. men shamblern i sig är snygg!


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Nice, kanske fixar nångång bara för att... alltid kul att visa upp sin nördighet

Medlem

Trevligt Schyst också att butiken nu är integrerad i fz's design. Men fanns det inte fler produkter förr? Korthållare m.m?

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Trevligt Schyst också att butiken nu är integrerad i fz's design. Men fanns det inte fler produkter förr? Korthållare m.m?

Inaktiv

Blir nog ett köp lite senare, är ju ett måste det här! Men vill fortfarande ha en FZ mugg!

Antikvitet

Korthållarna kommer komma tillbaka, de är på temporär ledighet.

Vi hoppas att vi kan ordna muggar också. De finns i Polyshops utbud, men bara vita.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Okej, tack för svaret
(fz mugg! )

Medlem

Trodde först att FZs jubileumströjor fortfarande hade texten "10 år och knappt byxmyndig" tryckt på dom. Bra att FZ har insett sitt obehagliga stora misstag.

Medlem

Ja en mugg att dundra ner kaffet i vore inte helt fel!

FML
Medlem

Kan ni inte trycka T-Shirtar eller Muggar med spelmotiv? Vet inte hur det ligger till med Copyright, men borde väl inte vara några problem , då flera sidor säljer tryck från diverse filmer och figurer.

Vore schysst att ha en typ en T-shirt med Max Payne på. Tänk er har denna på tröjan t.ex

http://www.payneandredemption.com/Payne&RedemptionOneSheetPos...
eller: http://www.macgames.fr/images/produit-4/Max-Payne-64424700083...

I'ld buy it!

Medlem

Mhm, ni kunde väl ändå ha givit lite creds för retrotröjan, "Designad av Katana, vinnare i vår tröjtryck-tävling.", är det för mycket begärt?

Medlem

Motivet "retro" är ju skrämmande likt det motivet jag gjorde till nån tävling för länge sedan! Stöl och plagiat... inget pris fick ja heller!

Nån som kommer ihåg tävlinmgen och hittar länken?

Inaktiv

Det fanns en asball Quake server då när Quake var i ropet,
där man kunde lira som Shambler och dom andra busarna i Quake,
var riktigt asball, enda problemet var att vissa av djuren var för stora för vissa dörrar så man kom inte så långt ibland

Medlem
Skrivet av Wassblad:

Motivet "retro" är ju skrämmande likt det motivet jag gjorde till nån tävling för länge sedan! Stöl och plagiat... inget pris fick ja heller!

Nån som kommer ihåg tävlinmgen och hittar länken?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=18381 ?

Redaktör
Skrivet av Wassblad:

Motivet "retro" är ju skrämmande likt det motivet jag gjorde till nån tävling för länge sedan! Stöl och plagiat... inget pris fick ja heller!

Nån som kommer ihåg tävlinmgen och hittar länken?

Som John svarade via mejl: ditt bidrag påminner om vinnarens. Tävlingen är här.


signatur
Medlem

Fniss. Retro-tröja, var det ja.

För det första är det inte alls en TAC-2 på bilden, utan en Competition Pro. För det andra är det inte ens en Competition Pro, utan en modern C64 DTV (C64 på enchipslösning inbyggd i en joystick) som använder ett Competition Pro-liknande chassi. Detta ser man på de små knapparna på ena kanten av joysticken.

Man får lite vibbar av att det hela gjorts av ynglingar som inte var med då det begav sig
Nåja, det är ju trevligt att ni försöker i alla fall.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Fniss. Retro-tröja, var det ja.

För det första är det inte alls en TAC-2 på bilden, utan en Competition Pro. För det andra är det inte ens en Competition Pro, utan en modern C64 DTV (C64 på enchipslösning inbyggd i en joystick) som använder ett Competition Pro-liknande chassi. Detta ser man på de små knapparna på ena kanten av joysticken.

Man får lite vibbar av att det hela gjorts av ynglingar som inte var med då det begav sig
Nåja, det är ju trevligt att ni försöker i alla fall.

Ajdå. Ja, rätt skall vara rätt.

Medlem

Måste nästan tycka synd om dem som köper FZ kläder. Då är man nog lite för geek ändå.

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Måste nästan tycka synd om dem som köper FZ kläder. Då är man nog lite för geek ändå.

för geek kan man inte bli

Skrivet av Forcie:

tons of text

så jävla petigt är det inte så länge det är en styrspak med en stor röd kula och väldigt få knappar så är det retro i mina ögon, å är nog så de flesta andra ser det också.. såna som inte är über-insatta dvs

1
Skriv svar