Gears of War pc-patchat

Robot
Medlem
Gears of War pc-patchat

Äntligen!.. Tog fan lång tid för dom o fixa patchningen.

EDIT: Glöm ovanstående.. Jävla skitpatch.. fixade ju ingenting. Mitt spel hänger sig fortfarande...

Medlem

fixa patchen save-point problemet?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

fixa patchen save-point problemet?

Fixade ingenting för mig... Spelet stannar upp och låser sig i menyerna och ingame.. lite random.

Medlem

Om ni skaffar en XBOX360 och spelet till den så funkar det jätte bra.

Medlem

haha ja det känns bra att man redan spelat spelet felfritt på xbox360 istället för att bråka med skabbiga konsolportar till PC.

till PC-fanboysens förtret.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör

Detta är ingen vidare reklam för Vista-krängaren Games for Windows - LIVe...


signatur
Medlem
Skrivet av mazk0:

Om ni skaffar en XBOX360 och spelet till den så funkar det jätte bra.

Eftersom Microsoft misslyckas med allt dom gör så är inte en xbox360 värd pengarna..

Skrivet av [Molotov:

"]haha ja det känns bra att man redan spelat spelet felfritt på xbox360 istället för att bråka med skabbiga konsolportar till PC.

till PC-fanboysens förtret.

PC-Fanboy? Är ingen jävla fanboy.. tala för dig själv.

ptr
Medlem

alltså är dom helt dumma i huvudet? ska det vara så jävla svårt att fixa save-point problemet?!

Medlem

Ni är förjäkla roliga som säger att det är bättre på X360 haha, spelet använder UE3 som gjordes och är gjord för PC.

Jag har fortfarande inte haft något som helst problem med Gears Of War efter att jag "lånat" en .exe från en crack sida.

Prova det ni som vill spela erat GoW!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Ni som har problem med crash, stäng av OSD i Ati Tray Tools Testa sen igen...


signatur

e=mc2

Medlem

Som sagt, denna patch hjälpte inte mycket.

Och det du sa b0ne, hjälper inte heller

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Som sagt, denna patch hjälpte inte mycket.

Och det du sa b0ne, hjälper inte heller

Otur


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Ni är förjäkla roliga som säger att det är bättre på X360 haha, spelet använder UE3 som gjordes och är gjord för PC.

Inte sant. UE3 är gjord för PC, 360n samt PS3. Alla dessa 3 platformar lär varit i åtanke under hela utvecklingen för att kunna kränga så mkt licenser som möjligt och på så sätt tjäna pengar.

Se bara hur bra Gears of War ser ut och flyter på 360n.

Från wikipedia:
"The third generation Unreal Engine was designed specifically for DirectX 9/10 PCs, the Xbox 360 and PlayStation 3"
Källa

Medlem
Skrivet av b0ne:

Ni är förjäkla roliga som säger att det är bättre på X360 haha, spelet använder UE3 som gjordes och är gjord för PC.

Där har du tyvärr fel.

"Unreal Engine 3 is a complete game development framework for next-generation consoles and DirectX9-equipped PCs, providing the vast array of core technologies, content creation tools, and support infrastructure required by top game developers."

Källa:
http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml

Inaktiv

Tänker inte spela 4dje banan tills jag hittar en patch eller trainer som halverar mängden skott fiender dör av :).

Medlem
Skrivet av mazk0:

Där har du tyvärr fel.

"Unreal Engine 3 is a complete game development framework for next-generation consoles and DirectX9-equipped PCs, providing the vast array of core technologies, content creation tools, and support infrastructure required by top game developers."

Hey, jag talar i "min värld" här!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

fixa patchen save-point problemet?

För mig som inte är så insatt, vad är problemet med save pointsen?

Medlem
Skrivet av Lowlife:
Skrivet av WarpGuN:

fixa patchen save-point problemet?

För mig som inte är så insatt, vad är problemet med save pointsen?

alla dina savningar försvinner, när du stänger av spelet eller datorn.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag har inte drabbats av save-problem iaf. Ni kanske bara har glömt att skapa konto innan?

Inaktiv

Funkar perfekt för mig
8)

Medlem
Skrivet av Orbek:

Tänker inte spela 4dje banan tills jag hittar en patch eller trainer som halverar mängden skott fiender dör av :).

DÄR sa du nåt!

Medlem

ingen som har någon id'e hur man fixar save buggen?

Medlem

Patchen löste inte mitt problem. Spelet stänger ner sig efter 2 minuter.. Någon som har en lösning?

dmn
Medlem

GoW är så jävla överskattat.

1
Skriv svar