E3 2009: Celebrity Spotting

Inaktiv
E3 2009: Celebrity Spotting

Ett molnigt LA, en konstig min och en halv Alfred. (Foto: Thomas Petersson)

Dag två började med lite köande på ett molnigt Figueroa Street, innan Microsoft skulle tjuvstarta E3 med sin förkonferens. Redan i kön var det tydligt att den här dagens skulle bli svår att slutföra utan att känna sig åtminstone lite starstruck. Men när jag plockade kändisskådarskalper så som Che Chou (f.d. 1Up, numera Turn 10 - Forza-teamet), Anthony Gallego (f.d. EGM), N'Gai Croal (f.d. Newsweek), Shane Bettenhausen (f.d. 1Up) och Giant Bomb-folket (f.d. Gamespot) hade jag ingen aning om att det här skulle sluta någon annanstans än bland amerikansk speljournalistelit. Ett par timmar innan dagen på riktigt tagit slut så har jag nu stirrat Tony Hawk, Pete Sampras, Dhani Harrison (Georges son), Yoko Ono, Ringo Starr, Paul McCartney och Steven Spielberg i vitögat. Och då missade jag ändå att träffa Jack Black, James Cameron och Pelé i egen hög person.

Bara i LA.

#blogg


signatur
Medlem
E3 2009: Celebrity Spotting

De tre sista, var gömde de sig och av vilken anledning? De var ju inte på scenen vad jag kunde se.

Det känns som att du kan kryssa relativt många rutor i kändis-bingot hittills.


signatur

- Ät mig levande.

Medlem

Vilken reaktion det måste varit när ni först har sett en massa kackerlackor, och det första ni ser på E3 är några skalbaggar.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Aglet: James Cameron gör spelet Avatar. Jack Black skickade en videohälsning till EA-konfan. Pelé lekte fotbollsambassadör på Ubisoft-konferensen (pga Football Academy).

Soltorkad: Hm...


signatur
Medlem

Vem skulle inte vilja träffa, eller för den delen se Chufmoney och "Mangod"!? Be snällt om en plats på nästa Rebel FM-avsnitt, så kommer du bli pseudokändis garanterat!


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Inaktiv

Jag provar! Om jag vågar!


signatur
Inaktiv

N'gai sade förresten idag, efter att vi spelat lite Left 4 Dead 2, att det varit ett nöje att skjuta zombies med mej. Teh Win!


signatur
1
Skriv svar