EVE Online växer nästa vecka

Medlem

Har spelat i tre år och tröttnar aldrig!
EVE rocks!


signatur

Det var inte jag...

sai
Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Har spelat i tre år och tröttnar aldrig!
EVE rocks!

Har också spelat i 3 år och har tröttnat :'(.

Medlem

Spelat i ungefär ett och ett halvt år. Och fortfarande lika roligt, easymode ftw!
Nya expansionen är ruskigt trevlig. Om ni missat det så kan ni redan nu se hur det ser ut på testservern. Kommer kunna flyga både blackops som marauders efter jag är klar med min nuvarande skillplan

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

Vad går det här spelet ut på? testade lite men fattade inte så mycket:D

PVP. Allt grundas mer eller mindre på PVP kontrollen av olika regioner samt ekonomin allt detta påverkas av PVPn.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Inaktiv

Finns det några DX10 exklusiva effekter eller ser den nya grafiken lika bra ut på en dx9 dator?

Medlem

Eve imponerar minst sagt, synd bara att det är svårt att komma ikapp nu. Annars hade jag nog kunnat överväga att aktivera mitt gamla account igen :/

Medlem

Det är DX9, DX10-stöd ska eventuellt komma senare.


signatur
Inaktiv

Det finns inga Dx10 exklusiva effeketer what so ever i hela världen ett dx 10 kor kan inte göra något som ett dx9 inte kan utan bara att dx10 gör det smartare och snabbare.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Ah ok tack trodde de skulle köra en fuling som många andra och ta bort effekter från dx9 för att få folk att skaffa vista.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

nästan så att man fick gåshud av trailern, underbar musik

Håller med. Grymt bra ihopsatt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

HD versionen är helt klart värd att se.. Häftig känsla minst sagt.

Medlem
Medlem

blir till att starta ett trial account då...

Medlem

Har en formsvacka i eve just nu. Har ingen lust att spela Kontot har varit aktivt konstant sedan december 2003.
Men jag kommer alltid tillbaka till eve


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Har spelat sedan Maj 2003, mer eller mindre konstant, det som är bra är att man kan utan vidare börja spela närsomhelst med en ny karaktär utan att för den skull gå miste om saker. Nya karaktärer är lika viktiga som äldre.

Medlem

..Och Trinity expansionen är så fruktansvärt snygg... Nu skall iaf jag skaffa en 22" Widescreen bara för detta

12
Skriv svar