Fler äldre Xbox-spel kompatibla med Xbox 360

Robot
Fler äldre Xbox-spel kompatibla med Xbox 360
Medlem
Fler äldre Xbox-spel kompatibla med Xbox 360

Men jag förstår mig inte på Microsoft, hur kan dom glömma av Rallisport Challange 2?!
Bland dom bästa spelen till Xbox juh!

Detta är väl inte alla spel som är bakåtkompatibla? Var är Halo och Halo 2 exempelvis?


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Endera är inte listan komplett eller så har dom tagit bort spel från den hehe. Mitt Morrowind funkar fin-fint på 360n.


signatur
Medlem
Skrivet av Rooty:

Men jag förstår mig inte på Microsoft, hur kan dom glömma av Rallisport Challange 2?!
Bland dom bästa spelen till Xbox juh!

Min tanke med.. jag menar, det är ju bland det bättre rally spelen.


signatur

Vart medlem 2001-06-13 men min första användare försvann.

Medlem

Det är inte alla spelen, det är bara dom som dom lagt till idag

Medlem

Fasen, inget TimeSplitters 2 än.

Ajja, det kommer nog.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

BAH, alla poster åvanför, det är de NYA SPELEN SOM ÄR KOPLATIBLA... var det så svårt att lista ut?

Tyvärr så 0 av dessa spel äger man... fortfarande är det enbart Halo 2 av mina 10 Xbox spel som fungerar... trist.

Medlem
Citat:

Min tanke med.. jag menar, det är ju bland det bättre rally spelen.

Håller mer er båda! Vill verkligen kunna spela det på 360'n...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

och inget metal gear substance än :/


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Saknar några spel som fungerar än, bla Crimson Sea, Otogispelen och Sudeki... nåja vill man lira dem så är det bara att koppla in den gamla Xboxen, nemas problemas för mig

Medlem

Var är Midtown Madness 3?

Medlem

Ge mig SVC Chaos: Snk vs Capcom tack!

Inaktiv
Skrivet av Splinter Snake:

Detta är väl inte alla spel som är bakåtkompatibla? Var är Halo och Halo 2 exempelvis?

vad jag vet så kan man lira Halo1 och Halo2 på 360.

Medlem

funkar star wars kotor?

Medlem
Skrivet av Silentzio:

funkar star wars kotor?

Men är det svårt att googla eller?!?
http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslis...


signatur

---
Boo!

Inaktiv

Detta är rätt roligt.

PS3 tar bort bakåtkompabilitet när 3/4 av anledningen till att äga en PS3:a ligger i sonys spelkatalog.

Microsoft utökar sin spelkatalog när 4/4 av anledningen till att äga en 360 utgöras av den konsolens spelkatalog.

Jag förstår alla fanboys när jag ser hur otroligt fattigt spelutbud som tillhandahölls xbox.

Däremot borde alla spelfans som inte har bestämt sig vilken konsol de ska satsa på inför jul-07 per automatik köpa en 360. Jag menar när en kronjuvel som Viruta Fighter 5 är 2 snäpp vassare + snyggare på 360:n borde ju valet vara givet?

Dessutom blir jag inte det minsta förvånad om MSG4 kommer till 360:n - ok kanske 6 - 9månader senare men ändock.

Medlem

Jag köpte speciellt Fable bara för att spela på mitt 360, men det funkar ändå inte. läste på Microsofts hemsida att man ändå lär uppdatera konsollen för att det ska funka. Vet ej, men måste man ha live-konto för det. Någon som vet?


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

gutt att se att man kan köra Baldurs gate 2 dark allience nu.
ett skitbra spel.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Vet ej, men måste man ha live-konto för det. Någon som vet?

http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm

Antingen kopplar du upp dig till nätet och uppdaterar så, eller så tankar du hem en image från ovan URL, bränner och sen stoppar in skivan i din 360 för att uppdatera den.

Inaktiv

Fan va nice.. Någon nämnde något coolt bilspel, Rallisport Challenge. Måste pröva det.. på dator!

Och nu fungerar äntligen mitt LOTR: The third age!! YEAH!! :D:D


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Suck. Vill att dansspelen skall kunna köras på 360 så jag kan slänga bort(sälja) min gamla krysslåda.

KoP
Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Jag köpte speciellt Fable bara för att spela på mitt 360, men det funkar ändå inte. läste på Microsofts hemsida att man ändå lär uppdatera konsollen för att det ska funka. Vet ej, men måste man ha live-konto för det. Någon som vet?

Har lirat Fable utan problem på 360'n.. och för att hämta mjukvaran för emuleringen behöver du ansluta dig till xbox live.

Inaktiv

Fable är ett fint litet spel.
finns för lite sånt där man kan göra saker utan att bli stressad.

Inaktiv
1
Skriv svar