Uncharted: Drake's Fortune filmat

Robot
Medlem
Uncharted: Drake's Fortune filmat

Ja det ser ju onekligen jäkligt snyggt ut!

kul för dem som har ps3 att de äntligen får något "för sigsjälva"

Medlem

haha skön kille
Silentzio...demot är helt underbart kan jag säga =), spelet är förbokat och är ett måsta, måste jag säga

Inaktiv

Tog hem US demot och helt plötsligt så kom jag på att det var bara taskigt för mig själv. Nu fick jag ju vänta ändå längre än vad jag skulle ha gjort om jag hade väntat på den europeiska demot

Det är i särklass det mest spelade demot för mig till konsoll. Vet inte hur jag ska stå ut i flera dagar till..


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem

Verkar som ett kul spel. Men jag fattar inte whats the big deal med deras vatten. Var inget specielt tycker jag.

Medlem

När redovisas resultatet från tävlingen? O.O

Inaktiv
Skrivet av nilo:

Verkar som ett kul spel. Men jag fattar inte whats the big deal med deras vatten. Var inget specielt tycker jag.

Jag tror att de syftade till att man bli blöt exakt så högt upp som vattnet når. Annars så brukar det vara "förinställt" tex. till anklarna, knäet, midjan etc. ..nån som fattade vad jag menade? *asg

Och att om man är dyngsur så blir det trögt att springa. Det var något som jag kände direkt när jag spelade demot haha länge sen man lekte så.. lite onödig kombination av detaljer..

Vattnet i sig är det väl inget speciellt med..? Snarare tvärtom men åandra sidan så jämför man ju med Crysis..

Skrivet av Tony:

När redovisas resultatet från tävlingen? O.O

Tävlingen håller på tills 2 december, så efter det nångång skulle jag tro


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

1
Skriv svar