Mina vänner är dina vänner

Medlem
Mina vänner är dina vänner

De enda jag vill att de ska fixa är så att alla de med "child accounts" får det fixat.........

Medlem

Big Brother ser dig *LOL*
Hoppas det finns något sätt att förhindra att andra ska snoka runt vilka vänner man har

Medlem

Ja, man kan alltså stänga av den funktionen helt. Eller bestämma att bara ens egna friends kan "hoppa vidare" och kolla vilka friends man har i övrigt. Det sägs också att man ska kunna sköta inställningarna direkt från www.xbox.com/fof (friends of friends (förutom från Dashboarden)).

Medlem

Vilken dålig funktion. Vem bryr sig om vad andra har på sin friend list.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det underbaraste vore ju om de fixade så man kan ta bort spel ur sina "Played Games" lista, drygt att alla XBLA demon man nånsin testat syns där, och många andra spel man testat någon gång bara.

Medlem
Skrivet av Ishra:

Det underbaraste vore ju om de fixade så man kan ta bort spel ur sina "Played Games" lista, drygt att alla XBLA demon man nånsin testat syns där, och många andra spel man testat någon gång bara.

jag håller med, det räknas ju också med på tot. antal achievementpoints som man har "kunnat få" och det suger!

+private chat med flera samtidigt, det hade varit nice som katten!

Varför verkar prettorubriker blivit vanligare på FZ de senaste två veckorna?

Inaktiv

har ingen friendlist överhuvudtaget.
vill lira i lugn och ro ostörd och slippa massa skitsnack

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Vilken dålig funktion. Vem bryr sig om vad andra har på sin friend list.

Tja ofta har man gemensamma vänner, och det blir betydligt lättare att lägga till folk från en lista ist för att knappa in namn manuellt.

En sak som gärna hade fått komma till PSN också.

Inaktiv

en sak som vore bra det är ju möjligheten att kunna vara osynlig för vänner på deras friendlist om man vill vara ostörd.
ungefär som på msn.


signatur

If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying

Inaktiv
Skrivet av Jean-Claude Van Damme:

en sak som vore bra det är ju möjligheten att kunna vara osynlig för vänner på deras friendlist om man vill vara ostörd.
ungefär som på msn.

Finns redan, både för messenger och för live vänner. Guide button->Personal Setting->Online status->Appear Offline.

Private chat med flera går väll hur bra som hällst no? upp till 4st iaf, eller missminner jag mig?

Rätt bra funktion annars.

Medlem
Skrivet av Dogge:
Skrivet av Jean-Claude Van Damme:

en sak som vore bra det är ju möjligheten att kunna vara osynlig för vänner på deras friendlist om man vill vara ostörd.
ungefär som på msn.

Finns redan, både för messenger och för live vänner. Guide button->Personal Setting->Online status->Appear Offline.

Private chat med flera går väll hur bra som hällst no? upp till 4st iaf, eller missminner jag mig?

Rätt bra funktion annars.

Ja, men inte i samma kanal.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Men det skulle i och för sig innebära att man kan fuska om man sitter i en private chat.

Säg att man spelar CoD 4 och dör. Då hör de som spelar inte ens gälla röst längre. Men en private chat fortsätter såklart.

Medlem

äh fusk vet jag inte om man kan kalla det eftersom alla kan göra så.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ghost kallas det


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

KoP
Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

har ingen friendlist överhuvudtaget.
vill lira i lugn och ro ostörd och slippa massa skitsnack

uhhm.. går ju blockera inkommande meddelanden om man inte känner för att bli störd medans man
lirar eller kollar på film eller något annat..

Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av Ishra:

Det underbaraste vore ju om de fixade så man kan ta bort spel ur sina "Played Games" lista, drygt att alla XBLA demon man nånsin testat syns där, och många andra spel man testat någon gång bara.

jag håller med, det räknas ju också med på tot. antal achievementpoints som man har "kunnat få" och det suger!

http://www.joystiq.com/2007/11/30/xbox-360-fall-dashboard-upd...

Tittade precis på videoklippet på den länken, där nämner dom att XBLA Demos inte kommer visas där längre och heller inte räkna mot den totala gamerscore man "kunnat få".

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av BangBoomBang:

har ingen friendlist överhuvudtaget.
vill lira i lugn och ro ostörd och slippa massa skitsnack

uhhm.. går ju blockera inkommande meddelanden om man inte känner för att bli störd medans man
lirar eller kollar på film eller något annat..

har inte kollat upp dom funktionerna så noga,
får nog göra det,
för det är sååå jobbit när man ibland får massa invites att joina andras spel även från folk man inte känner när man håller på med eget online.

det är lite störande.

1
Skriv svar