Ace Combat 6: Fires of Liberation

Robot
Ace Combat 6: Fires of Liberation

Glöm tegelstenstjocka manualer, bränslemätare och för den dels skull ordet "simulator". Ace Combat 6 har förvisso likheter med de allra snyggaste simulatorerna, men det har arkadspelens hjärta.


Medlem
FZ recenserar Ace Combat 6

Jag fårstår inte hur supersnyggt spel bara får en trea? Dewt är bortom allt mitt förstånd:P Men så har jag ju inte så mycket av det:P

Medlem

^- För grafik är inte allt?

Inaktiv

Det har inte alternativa vägar i kampanjen då, som vissa av de tidigare spelen? Antalet upplåsbara flygplan? Några av dem återkommande fantasi-plan som vi älskar att hata? Replayability osv? Någonting nytt jämfört med de tidigare spelen, förutom multiplayer? Som inte nämndes heller, vad jag märkte... hur kändes det att spela i multiplayer?

ska man behöva leta upp andra recensioner för att få svar på detta, tro ..

Inaktiv

det är väl bara att ta hem demo å testa och inte stirra sig blind på recensioner.


signatur

If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying

Medlem

hur är sjätte spelet i jämföresle med de andra delarna i serien (förutom ny graffe) bättre/sämre?

ace combat-serien är annars en hejdundrans rolig serie, även om den har sina skavanker lite här och där.

Medlem
Skrivet av taah:

Det har inte alternativa vägar i kampanjen då, som vissa av de tidigare spelen? Antalet upplåsbara flygplan? Några av dem återkommande fantasi-plan som vi älskar att hata? Replayability osv? Någonting nytt jämfört med de tidigare spelen, förutom multiplayer? Som inte nämndes heller, vad jag märkte... hur kändes det att spela i multiplayer?

ska man behöva leta upp andra recensioner för att få svar på detta, tro ..

När jag snackade om 6an med en polare så noterade jag att det fanns ett freeflight läge där man kunde flyga runt på de singleplayer uppdrag man slutfört utan fiender. Något han sa inte funnits tidigare.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Jag önskar att riktiga flygsimmar såg ut sådär...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

helskotta, jag brukar inte bry mig så mycket om grafik i spel, men det där var så jädra läckert att jag känner mig tvungen att skriva detta inlägget

hur fasen ska man göra i framtiden nu då?... vill ju ha PS3 för Gran Turismo 5 och 360 för detta spelet hehe


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Av filmer och bilder att döma verkar det vara det snyggaste flygspelet jag har sett. Har faktiskt fått mig att fundera på att skaffa en Xbox360.

Medlem

Det har väldigt bra mellansekvenser med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Sjukt snyggt som alla säger men provade demot och inget för mig.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Blazing Angels, en simulator?

Inaktiv

nån sa Game sålde 360 för 2200 kr, spring o köp

Medlem
Skrivet av United:

Jag fårstår inte hur supersnyggt spel bara får en trea? Dewt är bortom allt mitt förstånd:P Men så har jag ju inte så mycket av det:P

Så grafik är allt? Jösses.

Inte för jag har spelet spelet och kommenterar inget om det, men denna kommentar var lite rolig.

Medlem

Tycker det ser (VARNING fult ord) o-shadeat ut, är det inte gammeldags vertice ljussättning?

Trodde de var förbjudet nuförtiden.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar