Ace Combat 6: Fires of Liberation
Glöm tegelstenstjocka manualer, bränslemätare och för den dels skull ordet "simulator". Ace Combat 6 har förvisso likheter med de allra snyggaste simulatorerna, men det har arkadspelens hjärta.
Det har inte alternativa vägar i kampanjen då, som vissa av de tidigare spelen? Antalet upplåsbara flygplan? Några av dem återkommande fantasi-plan som vi älskar att hata? Replayability osv? Någonting nytt jämfört med de tidigare spelen, förutom multiplayer? Som inte nämndes heller, vad jag märkte... hur kändes det att spela i multiplayer?
ska man behöva leta upp andra recensioner för att få svar på detta, tro ..
Det har inte alternativa vägar i kampanjen då, som vissa av de tidigare spelen? Antalet upplåsbara flygplan? Några av dem återkommande fantasi-plan som vi älskar att hata? Replayability osv? Någonting nytt jämfört med de tidigare spelen, förutom multiplayer? Som inte nämndes heller, vad jag märkte... hur kändes det att spela i multiplayer?
ska man behöva leta upp andra recensioner för att få svar på detta, tro ..
När jag snackade om 6an med en polare så noterade jag att det fanns ett freeflight läge där man kunde flyga runt på de singleplayer uppdrag man slutfört utan fiender. Något han sa inte funnits tidigare.
"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman
helskotta, jag brukar inte bry mig så mycket om grafik i spel, men det där var så jädra läckert att jag känner mig tvungen att skriva detta inlägget
hur fasen ska man göra i framtiden nu då?... vill ju ha PS3 för Gran Turismo 5 och 360 för detta spelet hehe
Go for it - ALL or Nothing!