Deus Ex 3 premiärfilmat

Medlem
Citat:

Our developers’ and testers’ Number One source of motivation and inspiration are the projects they work on:

AAA games, with high quality licenses that offer exciting challenges – e.g., the first two games we develop will revive successful franchises

Games for next-generation consoles – Xbox 360, PS3, PC, and Wii

Jahajamensan...

Är jag den enda som tyckte Deus Ex 2 var lite småkul?

Medlem

Deus Ex 1 var ju riktigt ballt! Jag spelade det för första gången typ 2004 eller något, tänkte nästan inte på grafiken eftersom jag blev så uppslukad av spelstrukturen och atmosfären.

Tvåan började jag aldrig spela för någon anledning...

Inaktiv

Ääääääääääääääntligen!!!
Faen vad jag har väntat på en Deus Ex 3!!:heart::heart:
....dom hade visserligen annonserat detta i våras,
men jag såg inte den nyheten...

Blev lite lessen på tvåan, för jag ville
bli en omar... ofta att dom ber en om hjälp hela
tiden men erbjuder inte spelaren att joina dom?

Hoppas man kan bli en omar


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

Du kan bli en omar i 2an ...

Du dödar alla grupper komer ej ihåg namnen men du dödar i alla fall dem så får du ett slut där du går med dem

Medlem
Skrivet av Exim:

Du kan bli en omar i 2an ...

Han ville förmodligen spela som en omar..

Medlem

ohh sweet dom använde musiken från ettan! det bådar gott.

Skrivet av Forcie:

Man får hoppas att de ger FAN i att plocka bort all micromanagement, sabba interfacet och släta av spelet bara för att det parallellutvecklas till konsol. Det GÅR att släppa spel till konsol UTAN att förstöra dem.

Ex.
Deus Ex: släppt till både PC och konsol, ej neddummat
Deus Ex 2: släppt till både PC och konsol, neddummat
Morrowind: släppt till både PC och konsol, ej neddummat
Oblivion: släppt till både PC och konsol, neddummat

Det gyllene sambandet mellan de där är att Morrowind och Deus Ex portades till konsol i efterhand - medan Deus Ex 2 och Oblivion utvecklades med fokus på konsolsidan och med PC i eftertanke. Säger det en del om hur branschen ser på PC- respektive konsol-spelare?

Inaktiv

En etta med bättre grafik!

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:
Skrivet av Kenchu:

Har försökt spela Deus Ex 1, men mina ögon tålde inte tortyren särskilt länge. Tvåan tyckte jag var skittråkig. Få se om trean är ngt att ha.

Bahh, håll dig till arkad-shooters om du inte klarar av gamla RPG/FPS klassikers. Spel som Deus ex handlar knappast om grafik utan istället om utformandet.
Det bästa manus ett spel nånsin haft.
Synd att 2:an bara blev en shooter.

Typisk shooter-kids att bara spela ett spel för grafikens skull, bleeeh

Skulle nog snarare säga att det är kanske FPS'ns
isf bästa manus. Metal gear Solids story slår juh i
princip allt med sina ingående cutscene och väl arbetad storyline ... enda spelet som är som att
spela en film är MGS serien.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Man får hoppas att de ger FAN i att plocka bort all micromanagement, sabba interfacet och släta av spelet bara för att det parallellutvecklas till konsol. Det GÅR att släppa spel till konsol UTAN att förstöra dem.

Ex.
Deus Ex: släppt till både PC och konsol, ej neddummat
Deus Ex 2: släppt till både PC och konsol, neddummat
Morrowind: släppt till både PC och konsol, ej neddummat
Oblivion: släppt till både PC och konsol, neddummat

Pengar pengar pengar!:down:


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Deus Ex är utantvekan ett av de bästa FPSspelen någonsin! Ser fram emot att se vad det här kan bli : >

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Det gyllene sambandet mellan de där är att Morrowind och Deus Ex portades till konsol i efterhand - medan Deus Ex 2 och Oblivion utvecklades med fokus på konsolsidan och med PC i eftertanke. Säger det en del om hur branschen ser på PC- respektive konsol-spelare?

Huvudet på spiken. Jag har inget alls emot konsoler som plattform i sig, men när branschen envisas med att göra spelen simplare och banalare till konsol är det inte så att man lockas dit, direkt.
Det är ju inte precis så att det alltid varit så. Jag minns allt när det kom spel som Battle Ogre och Tactics Ogre eller Koeis avancerade strategispelsserier till SNES, eller ta t.ex. det första RTS:et, Herzog Zwei, som ju var till Mega Drive.
Det är väl snarare så att konsolbranschen (till största del Sony och Microsoft) genom sin aggressiva marknadsföring skapat ett helt annat klientel än det var förr i tiden. När det mest var spelnördar som spelade dator och tv-spel fanns det krav på kvalitet för att kunna sälja sina spel. Nu säljer lättsmält smörja till Jan Banan och hans kompisar, sålunda produceras sådan. Inte för att lättsmälta partyspel skulle vara något dåligt i sig, men när de tendenserna börjar att förstöra fantastiska spelserier är det inte roligt nånstans.
Muta Warren Spector att styra upp verksamheten, för helvete!

Medlem

Deus Ex II berörde mig riktigt illa. Jag har inga höga förhoppningar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Någon som kan berätta vad han som gör rösten heter, han är ju med i typ alla filmer och kan få vad som helst att låta coolt.

*Vill ha hans röst*

"En dag vaknade en man och gjorde frukost, sedan åkte han till jobbet" alá hans röst, då jävlar vore det tufft.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

12
Skriv svar