Naruto: Rise of a Ninja

Robot
Naruto: Rise of a Ninja

Vem har inte någonsin drömt om att vara en japansk ninja? I Naruto får du chansen, men det är inte vilken stereotypninja som helst - det är världens klantigaste och barnsligaste.


Medlem
Testfajtat - Naruto: Rise of a Ninja

Synd att dom hoppar så väldigt i storyn i spelet.
Sedan så är filmerna så dåligt ihop klippta, man kommer nog bara bli förvirrad om man inte sett animen.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Älskar verkligen hela Naruto serien. Men det här spelet saknar för mycket för att kunna klassas som ett bra spel, visst är det fin grafik och har en stor stad. Men sen finns det en massa små fel/missar som förstör hela upplevelsen. Ett annat stort minus är att själva fight delen är otroligt enformig.

Inaktiv

Som ett fan tyckte jag att det var en riktigt trevlig upplevelse, som en gamer tyckte jag att det var ganska mediokert.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Som ett fan tyckte jag att det var en riktigt trevlig upplevelse, som en gamer tyckte jag att det var ganska mediokert.

ungefär som jag tyckte då

som ett fan av serien så var det nice, riktigt nice imo. men som spel betraktad var det bara godkänt...


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem
Citat:

men det ska också gå att ladda ner de japanska rösterna för dem som vill.

FUCK YEAH!

Medlem

"Hur nu en vanlig bonde kan ha glömt en säck potatis där knappt en ninja kan ta sig fram är bortom mig..."

Bortom min fattningsförmåga menar du nog. Att skriva som du gör är en tydlig anglifiering där engelsk språkpraxis används, fast med svenska ord.

Kommer vara på dig tills du gör bot och bättring för din vedervärdiga Witcherrecension.

Medlem

achievement points'en till detta spelet var ju urtöntiga på xboxen... såg en u-tub film där en snubbe tog alla på typ 2min.. det är lame!

annars gillar jag grafiken skarpt, ser ju ascoolt ut.

Vila i frid
Skrivet av Schtraider:

"Hur nu en vanlig bonde kan ha glömt en säck potatis där knappt en ninja kan ta sig fram är bortom mig..."

Bortom min fattningsförmåga menar du nog. Att skriva som du gör är en tydlig anglifiering där engelsk språkpraxis används, fast med svenska ord.

Kommer vara på dig tills du gör bot och bättring för din vedervärdiga Witcherrecension.

Tillåt mig småle.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:
Skrivet av Schtraider:

"Hur nu en vanlig bonde kan ha glömt en säck potatis där knappt en ninja kan ta sig fram är bortom mig..."

Bortom min fattningsförmåga menar du nog. Att skriva som du gör är en tydlig anglifiering där engelsk språkpraxis används, fast med svenska ord.

Kommer vara på dig tills du gör bot och bättring för din vedervärdiga Witcherrecension.

Tillåt mig småle.

Tyvärr är jag torsk på det uttrycket så jag kan inte låta bli att vilja krama dig!

Vila i frid

:heart:


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Flakmonkey
Skrivet av Silentzio:

achievement points'en till detta spelet var ju urtöntiga på xboxen... såg en u-tub film där en snubbe tog alla på typ 2min.. det är lame!

annars gillar jag grafiken skarpt, ser ju ascoolt ut.

Det var inte det här spelet utan #Avatar: The Legend of Aang

Medlem

Är det helt säkert att det går att ladda ner så man får japanskt tal? Testade lira det i helgen och störde mig enormt på de kassa röstskådisarna.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Är det helt säkert att det går att ladda ner så man får japanskt tal? Testade lira det i helgen och störde mig enormt på de kassa röstskådisarna.

Hoppas verkligen det, engelska röster förstör verkligen anime.

Medlem
Skrivet av Silentzio:

achievement points'en till detta spelet var ju urtöntiga på xboxen... såg en u-tub film där en snubbe tog alla på typ 2min.. det är lame!

annars gillar jag grafiken skarpt, ser ju ascoolt ut.

2 min? Något säger mig att du är helt ute och cyklar(har lirat spelet). Kan du vara vänlig och leta upp denna youtube film?

Annars tycker jag spelet är "meh", dom har slaktat storyn plus att striderna är otroligt enformiga.

Medlem

ah, blandade ihop det med något annat spel... my bad.

Medlem

Här hittade jag... spelet jag tänke på var ett annat såklart (Avatar: bla bla bla, bla bla bla)

http://www.youtube.com/watch?v=Gv-kv4QJnV8

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Är det helt säkert att det går att ladda ner så man får japanskt tal? Testade lira det i helgen och störde mig enormt på de kassa röstskådisarna.

Ja dom finns att ladda ner, drog ner det i helgen.

Redaktör
Skrivet av Schtraider:

Bortom min fattningsförmåga menar du nog. Att skriva som du gör är en tydlig anglifiering där engelsk språkpraxis används, fast med svenska ord.

Du ska nog hacka på mig också i så fall, jag sköter korrekturläsningen. Visserligen är det Micke som skriver, men inget går igenom utan mitt godkännande. Jag reagerade också på att uttrycket "låter engelska", men jag tycker ändå det funkar.


signatur
1
Skriv svar