Patch till Assassin's Creed på väg

Robot
Inaktiv
Patch till Assassin's Creed på väg

Jo har sett ett antal fina buggar till 360 versionen. Men det ända som hindrar mig att köpa spelet till min Ps3 är den dåliga portningen. Hoppas uppföljaren fixar det lite bättre.

Medlem

Joo på ett sista uppdraget i spelet så trillade min häst ner och dog...jag hopppade efter och föll i ca 10 sekunder sen dog jag. När jag spawnade så ser jag Altaïr bredvid mig.. haha man kunde t.o.m slåss med honom När man hade dödat honom så dog man själv också :S Göra om buggen till en multiplayer modd tss ?=)


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

dålig portning? spelet är inte portat, och absolut inte dåligt. jag fick frys-grejen två gånger innan de uppdaterade firmwaren, och sen dess har jag inte fått den. prestanda och utseendemässigt så är det ju ingen skillnad

Skrivet av q0rra:

Joo på ett sista uppdraget i spelet så trillade min häst ner och dog...jag hopppade efter och föll i ca 10 sekunder sen dog jag. När jag spawnade så ser jag Altaïr bredvid mig.. haha man kunde t.o.m slåss med honom När man hade dödat honom så dog man själv också :S Göra om buggen till en multiplayer modd tss ?=)

Kanske en referens till spegelbilden i Prince Of Persia.

Medlem

Mjo det är lite buggigt tyvärr , även efter 2.01
mitt har låst sig ett 5-6 tal ggr, och även andrakonstiga buggar.. en gång fastnade jag på ett hustak, ja kunde inte klättra ner hur jag en gjorde , alla kontroller utom kamera och gå va döda

sen har jag fastnat i "loading" där man kan gå runt med altaïr i dom vita molnen medans den laddar.. där gick jag runt i typ 10min tills ps3an stängde av sig.

och på william de mofferat uppdraget så låste det sig mitt cutscenen efterman stabbat han skit kul

Medlem

Släpptes inte detta nyss? Dålig att det ska behöva patchas redan


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av FZ:

Som vi rapporterade tidigare ligger lönnmördarsimulatorn i topp på försäljningslistorna trots ett bitvis ljummet mottagande.

tror det är andra gången ni skriver något liknande... höga tankar om er själva?
spelet har nästan enbart fått höga betyg, både från pressen och spelarna


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av FZ:

Som vi rapporterade tidigare ligger lönnmördarsimulatorn i topp på försäljningslistorna trots ett bitvis ljummet mottagande.

tror det är andra gången ni skriver något liknande... höga tankar om er själva?
spelet har nästan enbart fått höga betyg, både från pressen och spelarna

Men som jag förstår det lider det ändå av rätt många brister och att det lever knappast upp till den enorm hypen spelet fått? Personligen såg jag fram emot spelet men när man läser recensioner och hittar saker som man absolut INTE hade velat ha med, finns med blir man rätt besviken... ;/

Medlem

Det har låst sig en gång till min Xbox360 (men då är det nog Xboxen som krånglar och inte spelet, då det inte är första gången en xbox låser sig).

Har även på ett ställe lyckats "phasa" igenom en vägg och falla ut i limbo. Föll en stund innan spelet startade om från senaste savepointen

Medlem

Fixa även

*Natt uppdrag
*Bättre AI
* Möjlighet att välja hur, när, och var man skall döda sitt Mål. Man kan t.ex vänta tills natten då vakterna är lite lungnare. Och smyga sig försiktigt till offrets sovrum.
*Möjlighet att kunna döda ditt offer på fler sätt än med "Hidden Blade"
*Att man måste smyga annars hörs man av vakter om man är på otillåten mark. (fanns inge smyg knapp, bara löjliga blend)
*Att kunna plocka upp och gömma kroppar.

Ja jag kan hålla på hur länge som helst. Jag har sålt mitt Assassins Creed nu. Inte värt all den hype och betyg det fått. Fz betyg var det ända som var vettigt.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Istället för att buggfixa så kan de skynda på PC utvecklingen

EDIT: Eller så.. kan dom nog fixa några buggar. För de där såg ganska roliga ut!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Kan nån hjälpa mig när man är i jerusalem så vet jag inte vad jag ska göra det är då när man får välja var man ska det står ingenstanns var jag ska har gjort allt där men den visar inget

Medlem
Skrivet av _amigo_:

Kan nån hjälpa mig när man är i jerusalem så vet jag inte vad jag ska göra det är då när man får välja var man ska det står ingenstanns var jag ska har gjort allt där men den visar inget

Åh herrejösses, använd punkter!

Har du kommit så pass långt att en av zonerna i Jerusalem har låsts upp för dig?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Hoppas att tvåan blir mer likt gta, så att man kan göra lite sidouppdrag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nja average på 360n är knappa 85% det är kasst om man jämför med Mass effect och andra spel som kommit i år.

Medlem

Är på Memory Block 4 nu och spelet har hängt sig 3 ggr, den mest irriterande var under flykt från vakterna efter en assassination. Jag har även fastnat i loading-state en gång.

Tycker f.ö. att spelet är helt okej. Skulle dock vilja ha smygande i skuggor som Earthscum pratade om.

Medlem

Hade själv inga problem.


signatur

Det här är en signatur

cmd
Medlem

mitt frös också ca 6 gånger.. hamnade mellan hus och fick starta om samt blev "hängande" och ramlade ner så och kunde inte röra på mig..

3 av g¨ångerna hängde dom efter en assasination på exakt samma ställe, fick ta en rejäl omväg för att undvika det stället.. fanns dock ett fönster som tur var ut ur sjukhuset annars hade jag inte kunnat fortsätta spelet..

Bra spel annars dock, väntar på resten utav serien!

spelade på x360.


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem

Har inte haft några problem efter 2.01 men ioförsig sitter jag inte så länge med spelet varje gång eftersom att spelet kan bli lite repetivt efter ett tag.

Inaktiv

pc versionen behöver patchas omedelbart, kraschar hela tiden.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

pc versionen behöver patchas omedelbart, kraschar hela tiden.

Jasså du har laddat ner det , där ser man.
Vad har folk för rätt till att kräva patchar när man tankar de illigalt imo

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Tpiom:

pc versionen behöver patchas omedelbart, kraschar hela tiden.

Jasså du har laddat ner det , där ser man.
Vad har folk för rätt till att kräva patchar när man tankar de illigalt imo

du har så fel...
har redan släppts i kanada och ryssland, döm inte andra innan du har all fakta...8)

1
Skriv svar