Rock Bands extranummer äntrar scenen

Robot
Rock Bands extranummer äntrar scenen
Medlem
Rock Bands extranummer äntrar scenen

skulle vara roligt att testa både rock band och guitar hero... men tyvärr står jag inte ut med 95% av musiken


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Yay, mer Queens of the Stone Age åt folket! Little Sister kommer bli grym med ett par kompisar.

Medlem

fan, nästan som man borde köpa Rock Band pga Metallica-låtarna :/


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv
Skrivet av BearClaw:

skulle vara roligt att testa både rock band och guitar hero... men tyvärr står jag inte ut med 95% av musiken

ja varken Fiol lr Rap Band släpps väl det här året...
Hur ska det nu bli med din jul.

Medlem

BLACKENED IS THE END!!!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tråkigt att det inte finns lite mer avancerade låtar, som Opeth - Deliverance, eller nått lite snabbare melodiöst så som Rhapsody - Emeral Sword. Förmodar att det skulle bli för svårt att lira för de flesta, om det ens finns dubbelkagge till trumsetet man får.

Medlem

rockband, snark? Moiverar det ens ett köp om man inte har 3 syskon / inneboende samt redan har GH3

Medlem

man måste inte köra hela setet i rockband vad jag förstått är man ensam behöver man bara köra ett instrument, gitarr blir väll mest poppis.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Som tur är har jag en sambo samt en bror som är lika intresserade. Även om jag inte haft det skulle jag köpa Rock Band. Har iofs varit helt såld på denna sorts spel ända sen Frequency och Amplitude.

Kommer bli ett fint 2008!

PaZ
Medlem

Jag hoppas att de bygger in ett påskägg som innebär att man kan sjunga The kristet utseendes "Groggen" istället för den riktiga blackened-texten..
Crack i röven, skålhett kaffe..

Medlem

FL3JM: Haha jo askul för den som ska sjunga Opeth xD

Men det vore ballt om dom släppte nån Dream Theaterlåt, där snackar vi om att behöva skillz, iaf för de flesta låtarna (de kan ju mesa ut och ta I Walk Beside You eller The Spirit Carries On)

Men hoppas på fler låtsläpp, ryktet sa ju att hela The Who's "Who's Next" skulle släppas... chansen att få spela Baba O'riley, Behind Blue Eyes och Love Ain't for Keeping gör mig helt lyrisk

Medlem

Haha, håller med ovanstående, lagom jobbigt att sjunga herr Mikaels stämmor, han är juh fan kung. ><.

Kommer inte köpa rockband, har inga som helst pengar, men grmytkul med lite Queens of the stone Age och The Police juh!

Medlem

Synd bara att de verkar ha enorma problem med kvaliteten på "instrumenten"...strumbars som går sönder, trummor som inte registrerar slag, och bastrumpedal som går sönder.
Man kan ju hoppas att vi européer får lite bättre kvalitet på prylarna när det väl dyker upp här.

Inaktiv
Skrivet av FL3JM:

Tråkigt att det inte finns lite mer avancerade låtar, som Opeth - Deliverance, eller nått lite snabbare melodiöst så som Rhapsody - Emeral Sword. Förmodar att det skulle bli för svårt att lira för de flesta, om det ens finns dubbelkagge till trumsetet man får.

Ursäkta men sen när fan är Deliverance en avancerad låt ? Gick på nolltid att träna in den på vanlig gitarr Oo

Inaktiv

man kan inte direkt relatera såna där plastinstrument till riktiga, det handlar oftast endast om takt..

Skrivet av PaZ:

Jag hoppas att de bygger in ett påskägg som innebär att man kan sjunga The kristet utseendes "Groggen" istället för den riktiga blackened-texten..
Crack i röven, skålhett kaffe..

groggen? vafan är det?
feta groggar och ond bråd död?


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar