Spela Counter-Strike - på 3 000 meters höjd

Robot
Spela Counter-Strike - på 3 000 meters höjd
Medlem
Spela Counter-Strike - på 3 000 meters höjd

Inget dåligt PR-stunt det där, jag undrar om det kommer ha trycksatt helikoptern eller om de verkligen kommer spela i normalt lufttryck vid 3000m, det kan inte vara bra för koncentrationen.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

hehe, tror inte de kommer vara bra koncentratione endå XD

Medlem

Schysst att bara vinnaren får fallskärm...

Medlem

Mmm, det där lär ju kräva lite mer fokus än gammeldags CS

Inaktiv

Frågan är om helikoptern står still i luften eller flyger runt

Inaktiv

Vad i helv...

Medlem

Får vinnaren fallskärm för att de sedan ska skjuta ned helikoptern tro? ...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Redan hoppat från helikopter det var ju nice så ge mig prylarna på en gång 8)


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem
Skrivet av Vengeance:

Redan hoppat från helikopter det var ju nice så ge mig prylarna på en gång 8)

tuff eller?
det är en cs match inte bara för att man hopapr från en helikopter får man prylarna......


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ohhh.. very geeky... I like it!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Coolt. Han som förlorar får hoppa utan?
3000 m är inte så värt högt så koncentrationsförmågan sänks nog inte så mycket. Matchen lär ju inte ta så lång tid heller. Men det lär ju vara bra kallt där uppe nu.

Skrivet av Alcr:

Frågan är om helikoptern står still i luften eller flyger runt

Hittade detta nu på sidan:

Maintain your concentration against the background of crashing rotors and daring flight manoeuvres at dizzying heights. The assault helicopter will circle DreamHack Winter, the biggest LAN party in the world, for the entire duration of the game in Jönköping, Sweden.

Medlem

Typiskt att ni inte kunde finna bättre ord än "anti-tank helikopter". Syns att ni är gamers

Medlem

Uhm?, om de inte menar helikopter 9 som man knappt kan kalla anti-tank helikopter så har inte Sverige någon "anti-tank" helikopter. Helikopter 9 kan utrustas med 4 st Rb55 TOW robotar.

Medlem
Skrivet av fanboy:

Ohhh.. very geeky... I like it!

Ohhh... very geeky indeed, don't like it!!! Men gif mig Lachesis!!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Hade vart kul om det hade vart BF2 istället för CS.. "-Shit nu buggar helin igen"

Inaktiv
Medlem

Så sjukt illamående dom kommer bli! Hahaa

Medlem
Skrivet av Garga:

Uhm?, om de inte menar helikopter 9 som man knappt kan kalla anti-tank helikopter så har inte Sverige någon "anti-tank" helikopter. Helikopter 9 kan utrustas med 4 st Rb55 TOW robotar.

Dem har ju spelat Silent Heroes förstår du O där går det ju...

Inaktiv

Vad för sorts helikopter? En Airforce B0109? Menar de Hkpt 9 får de nog spela med en laptop i knät.

Medlem
Pansarknekt

Attackhelikopter är väl lite överdrivet för helikopter 9. Man har lagt ner pansarvärns-helikopterkompanierna sedan länge.
Sist man avfyrade en skarp robot var 99. Tycker dock detta är häftigt oavsett


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

haha om man tittar på bilden på www.dreamhack.se ang helikopter tävlingen så ser det ut som en helikopter 9, så de får nog göra så som teX sa, dvs spela med en laptop i knät. Och värt att säga igen, man kan knappt kalla en helikopter 9 en anti-tank helikopter.

Medlem

Rätt grymt. Och dyrt.

Bt
Medlem

Så sjukt coolt.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Fz är på plats och filmer hoppas jag?

Medlem

fan va najs kanske lite överdrift men en kul grej.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Här snackar vi högt nöjesvärde
Äntligen börjar gaming-TV bli lite mer publikvänligt. Synd bara att de säkert ändå inte kommer sända det i de större kanalerna.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Undrar om det är svårt att flyga helikopter/flygplan i något spel på samma gång som man flyger i den helikoptern ?

Medlem

Guud va galet


signatur

Freshly dared, the half won.

12
Skriv svar