Skepnadsbyte på FZ

Robot
Inaktiv
Skepnadsbyte på FZ

Ni updaterar nu eller?
För.. Det ser ut så här på min spelsida:

Notice: Undefined variable: empty in /home/fz/admin/eureka/func_eureka.php on line 916

Notice: Undefined variable: empty in /home/fz/admin/eureka/func_eureka.php on line 916

Notice: Undefined variable: empty in /home/fz/admin/eureka/func_eureka.php on line 916


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag såg vad jag tror är det nya, såg bra ut iaf! Alltid trevligt med lite uppdateringar!:up:

Medlem

Oj, nytt igen. Det kanske blir bra som vanligt.

Medlem

Jag hittar inte "blocket" med spelnyheter

Antikvitet

Tpiom: Oops. = och == var visst två olika operatorer.

derpious: Titta på förstasidan, bläddra ner lite.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ser snajs ut, trodde Mass Effect skulle ligga på topp dock..

Medlem
Skribent

Spelsidorna visas inte korrekt i Firefox men funkar fint i IE.

Edit: Nevermind, gammal cache som spökade...

Medlem

Jag använder inte framsidan, men det är en bra funktion. Ni borde dock byta ut flamman för den är riktigt ful och passar inte in.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

bra funktion.

m1
Medlem

Kool, rolig funktion, även om den inte är speciellt användbar egentligen

Måste ge lite beröm för spelsidorna, databasen börjar bli riktigt användbar, det finns mycket matnyttig information att hämta där nu. Simpelt och bra upplägg på de sidorna också, lätt att hitta det man letar efter. Keep it up!

Inaktiv

Massa beröm till spelsidorna! Tycker dock det är lite för mycket tjafs på fram sidan.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Jag håller med skribb om att flamman inte är den bästa. väldigt niciga funktioner i övrigt!

Bt
Medlem

Framförallt väldigt intressant. QuakeWars som många tycker illa om och som fått en (enligt mig) förvånadsvärt liten scene är ändå väldigt populärt på FZ.

Annars var det inte många överraskningar. Kanske att Company of Heros inte var med på listan.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Ser väldigt bra ut. Tycker dock ni ska satsa på att ha listan högre upp på sidan, jag är inte en 'sån' som brukar sitta och scrolla, utan jag vill ha det viktiga framför näsan direkt när jag kommer in på sidan, och nyheter samt heta spel på sajten är saker jag klassificerar som viktiga saker


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

Ser väldigt bra ut. Tycker dock ni ska satsa på att ha listan högre upp på sidan, jag är inte en 'sån' som brukar sitta och scrolla, utan jag vill ha det viktiga framför näsan direkt när jag kommer in på sidan, och nyheter samt heta spel på sajten är saker jag klassificerar som viktiga saker

Tycker det ligger bra som den gör där, dock börjar det bli lite väl mycket scrollande på första sidan, kanske kan korta ner antalet nyheter med stor text på framsidan. Sedan kanke senaste blogginläggen istället kan tryckas in i högerspalten (eller där kanske annonserna redan tar all plats)

annars gillar jag förbättringarna och ändringarna!

Inaktiv

Gillar erat koncept Fz Att göra någonting som redan är bra ännu bättre!

Jag tycker ni borde bredda siten.
Som det är nu har jag nog scrollat ner 1 till 2 gånger och sett vad som finns där. Varför inte använda sidorna utåt istället för neråt?
Formatet känns väldigt tidigt 00-tal.

Utöver formatet är FZ en sjukt bra spelsite. Har ju hängt på FZ sen jag först började spela Q2 när det kom ut.

Medlem

Spelsidorna såg riktigt nice ut nu, lättöverskådligt och bra

Antikvitet
Skrivet av Punchbag Polly:

Jag tycker ni borde bredda siten.
Som det är nu har jag nog scrollat ner 1 till 2 gånger och sett vad som finns där. Varför inte använda sidorna utåt istället för neråt?
Formatet känns väldigt tidigt 00-tal.

Utöver formatet är FZ en sjukt bra spelsite. Har ju hängt på FZ sen jag först började spela Q2 när det kom ut.

Sajten är anpassad till en upplösning på 1024x768.

Vi hade hemskt gärna haft mer utrymme att arbeta med i sidled, men kan inte då det kommer innebära att besökare med lägre upplösning inte ser allt innehåll.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Väldigt nice Heta spel känns som en trevlig funktion men vad sägs om att göra en motpol? Ett kallt spel som ingen vill röra? Skulle ni inte kunna göra en maskin som frenetiskt letar efter impopulära spel, spel som kanske rent av är riktigt bra men bara glider förbi obemärkt genom historien?
En gång i månaden skulle något nytt kunna poppa upp. Eller så skulle ett resultat sporadiskt kunna komma upp. Något av de 25 "minst intressanta" spelen skulle kunna visas i den rutan.

Vad säger ni?
Suger eller duger min tanke?

Inaktiv

Otroligt trevligt! Keep it up!

Antikvitet
Skrivet av ostmjuk hamster:

Väldigt nice Heta spel känns som en trevlig funktion men vad sägs om att göra en motpol? Ett kallt spel som ingen vill röra? Skulle ni inte kunna göra en maskin som frenetiskt letar efter impopulära spel, spel som kanske rent av är riktigt bra men bara glider förbi obemärkt genom historien?
En gång i månaden skulle något nytt kunna poppa upp. Eller så skulle ett resultat sporadiskt kunna komma upp. Något av de 25 "minst intressanta" spelen skulle kunna visas i den rutan.

Vad säger ni?
Suger eller duger min tanke?

Intressant tanke, men med en databas på runt 8 000 spel finns det rätt många som är "dåliga". Att skilja de "bra dåliga" från de "dåliga dåliga" är lite för svårt för en maskin.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Bra jobbat Fint med en "hetast just nu"-sektion. Det är en feature på GameSpot som jag hoppats ni skulle låna ett bra tag nu. Den där flamman kanske inte var den bästa dock.. Men ta bort beveleffekten runt den (eller åtminstone lägg till en lens flare så är överanvända-Photoshop-effekter-effekten komplett, och det hela kan ses som en rolig parodi )

Tack för att ni vände tabbarna på spelsidorna åt rätt håll

Medlem

kan inte bli bättre killar!!
den här sidan plus superman låten och det blir bara inte bättre

Inaktiv

Spelsidan blev bra mycket bättre. Tydligare, även om den nu är mindre "tvåpunktnollad". Särskilt nu när tabbarna fungerar som de ska.

Ang att scrolla ner;
Att tvinga folk, de utan widescreen, att scrolla i sidled är ingen bra idé.

Inaktiv

Trevligt. Tekniken på sidan raffineras ständigt. Jag är en av dem som alltid tyckt att era designval varit bra, hittills. Keep it up!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Skrivet av teX:

Spelsidan blev bra mycket bättre. Tydligare, även om den nu är mindre "tvåpunktnollad". Särskilt nu när tabbarna fungerar som de ska.

Ang att scrolla ner;
Att tvinga folk, de utan widescreen, att scrolla i sidled är ingen bra idé.

Går ju att lösa utan att behöva scrolla i sidled. Allt handlar om sidans upplägg.

Medlem

tycker den som är är bäst snyggast^^


signatur

Spela spel är kul ibland.

12
Skriv svar