Fortsatt gratis Xbox Live Guld, nya tävlingar ikväll

Inaktiv
Fortsatt gratis Xbox Live Guld, nya tävlingar ikväll

Varför har de olika färger?...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:

Varför har de olika färger?...

Skoj

Dum fråga får ett dumt svar

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av snyft:

Varför har de olika färger?...

Skoj

Dum fråga får ett dumt svar

Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

Medlem

Doom skall nog vara blå dock, om jag inte har fel

Medlem

varför i h-e la de cod så sent?

jag vill ju vinna gratis gamerpoints

Inaktiv

Är det permanent gratis nu?.

Fattar inte hur dem kan ta betalt för det där Dead skitet, Xfire, gamespy etc etc är gratis.

Inaktiv
Skrivet av Silentzio:

varför i h-e la de cod så sent?

jag vill ju vinna gratis gamerpoints

Ja det suger lite faktiskt. Får se om man orkar hålla sig vaken


signatur

War never changes.

KoP
Medlem
Skrivet av Orbek:

Är det permanent gratis nu?.

Fattar inte hur dem kan ta betalt för det där Dead skitet, Xfire, gamespy etc etc är gratis.

Men nu är det ju så att xbox live omfattar lite men än vad xfire och gamespy erbjuder. Själv tycker jag absolut det är väl värt spenderade pengar med tanke på det man får.. en liten kostnad som inte rör mig i ryggen för övrigt..

Inaktiv

Åh typiskt. Jag missade allt.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

Man kan ju alltid spela gratis när man har en PS3, så jag fattar inte varför folk betalar för Live, det är ju inte så att man får en bättre tjänst på något sätt... Dessutom dras ju Xbox360 med en del problem. Men jag förstår att folk tycker olika..

Medlem
Skrivet av h0bb3s:

Man kan ju alltid spela gratis när man har en PS3, så jag fattar inte varför folk betalar för Live, det är ju inte så att man får en bättre tjänst på något sätt... Dessutom dras ju Xbox360 med en del problem. Men jag förstår att folk tycker olika..

Jag tror inte du förstår varför man betalar för Xbox-live då du uppenbart är Pro-Sony. Hade det inte varit värt det så hade folk inte betalat, har inget med åsikter att göra. "Jag har råd betala för Live, det erbjuder inget, men jag har min åsikt." Folk betalar inte pengar för inget.

Medlem

jag tycker att 399kr för ett år på live är helt ok att pröjsa, men de borde klart integrera lite fler tjänster ändå.

och hur i h-e kan de bara ha private chat mellan max 2 personer, det är så fruktansvärt dumt att jag blir kallsvettig.

Medlem

oväntat att jag skulle missa det....

Inaktiv

I dag är det sportspel, blir väl en runda table tennis för gamla tiders skull.

1
Skriv svar