Första UT III-patchen på gång

Robot
Medlem
Första UT III-patchen på gång

http://www.unrealnorth.com/news.php?action=view&id=1470
^^Går ju att ladda ner beta för folk som är desperata.

Medlem

Eh, lol?

Dom får nog ta och släppa en patch till Gears of war till PC istället för UT3. Går inte ens att spela Gears of War typ.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Eh, lol?

Dom får nog ta och släppa en patch till Gears of war till PC istället för UT3. Går inte ens att spela Gears of War typ.

Jasså, för mig fungerar det utmärkt.

Medlem

Blev besviken att grafiken är lika dålig som i demon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ja va hände med dom första bilderna ? dom var ju underbara

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Blev besviken att grafiken är lika dålig som i demon.

Jag tycker den är "lika bra" som i demoversionen.

ptr
Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Fr0gg0.:

Eh, lol?

Dom får nog ta och släppa en patch till Gears of war till PC istället för UT3. Går inte ens att spela Gears of War typ.

Jasså, för mig fungerar det utmärkt.

grattis att du inte har förlorat alla dina checkpoints osv då har hänt mig två gånger nu och jag tänker fan inte spela om allt igen.:down::down::down::down::down::down::down::down::down::down:

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Fr0gg0.:

Eh, lol?

Dom får nog ta och släppa en patch till Gears of war till PC istället för UT3. Går inte ens att spela Gears of War typ.

Jasså, för mig fungerar det utmärkt.

Kanske för att du kör på XP?
Funkar inte så jävla bra på Vista iaf. Plust att det är något processor problem.. Min Quad slutar arbeta för fullt efter ett tag och det är då spelet hänger sig.
Mellan 40 - 60 % jobbar processorn när spelet startar och man spelar några sekunder sen går den ner på 5 % och spelet hänger sig och svarar inte.

Så det behövs verkligen en patch till GoW.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Fr0gg0.:

Eh, lol?

Dom får nog ta och släppa en patch till Gears of war till PC istället för UT3. Går inte ens att spela Gears of War typ.

Jasså, för mig fungerar det utmärkt.

Kanske för att du kör på XP?
Funkar inte så jävla bra på Vista iaf. Plust att det är något processor problem.. Min Quad slutar arbeta för fullt efter ett tag och det är då spelet hänger sig.
Mellan 40 - 60 % jobbar processorn när spelet startar och man spelar några sekunder sen går den ner på 5 % och spelet hänger sig och svarar inte.

Så det behövs verkligen en patch till GoW.

Det är tvärtom, det är inte att processorn slutar arbeta och spelet kraschar, utan för att spelet kraschar så slutar den använda processorn. Men jag håller med, GoW behöver en patch för Vista användare nu på en gång. UT3 funkar fint, nästan inga problems.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Precis skaffat ut3 lagom snyggt. Flyter på bra iaf. Dock var gears of war snyggare men det kan ha påverkats att min tv är 3 meter från meg och skrämen är 40 cm.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Blev besviken att grafiken är lika dålig som i demon.

Pröva med att vrida upp upplösningen. Att spela i 1280*768 med allt på max jämfört med att spela i 1440*900 i max är som att jämföra Unreal med Unreal 2...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara jag som tycker UT3 är fett snyggt?

Har ni verkligen sett UT3 in all its glory (dx10)?

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Bara jag som tycker UT3 är fett snyggt?

Har ni verkligen sett UT3 in all its glory (dx10)?

Det roliga är att UT3 inte ens har stöd för dx10.. Så jag antar att svaret är nej, även för dig.

1
Skriv svar