Kane & Lynch: Dead Men

Robot
Kane & Lynch: Dead Men

Goda människor hör inte actiongenren till. Men Kane och Lynch är något extra. De skjuter först, skjuter igen och skiter blankt i att fråga.


Medlem
Kane & Lynch - inte vad vi väntat oss

Förväntade mig nästan detta, faktiskt.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Det var riktigt skoj i co-op i alla fall.


signatur
Medlem

Fördömt!
Var rädd för att det skulle bli så här.
Ja ja, lite bättre än "ok" i alla fall, så det får bli ett köp när priset har sjunkit en smula.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

trodde det skulle gå ut på att göra bankrån och sånt men jag tkr det var ganska roligt endå.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Spela på konsol istället?

Inaktiv

blir inte bättre på konsoll riktigt jävla skit detta.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Tycker spelet är helt ok, diggar verkligen Lynch, får en svag 3.5:a av mig. Funderar lite över varför grafiken blir snyggare och snyggare ju längre in i spelet man kommer, vart dom påstressad av Eidos kanske? Hur som helst så va uppdraget då man firar ner sig från skyskrapan riktigt snyggt, om ändå hela spelet kunde ha varit så snyggt

Medlem

tyckte det var ganska underhållande och nyskapande. ascoolt när man går in på klubben och glider genom folkmassan på så jävla snyggt sätt:D

Medlem

Tycker spelet sett skit ut ända sedan de visade det första gången, så rätt förväntat betyg faktiskt. Finns så många höjdarspel att välja mellan nu så detta är väl något man testar när man har speltorka år 2015... eller nåt

Medlem

Spelet hade några ljusa stunder men i stort sett var det skit. Som man gått och längtat efter detta och så slutar det med något så halvkasst som detta. Tråkigt tråkigt.

Detta var både assnyggt och jättekul en klar 4:a här. Ni andra som inte gillade det gillade troligtvis inte Freedom fighters heller. Kane and Lynch äger


signatur
Medlem

Håller med recensionen på de flesta punkterna. Jag gillade storyn och karaktärerna tillräckligt mycket för att stå ut med de halvhafsiga kontrollerna och den mediokra grafiken. Det är något speciellt med spel där man faktiskt FÅR vara ond och döda civila. Come and get me, Jack Thompson >_<

Medlem
Skrivet av Wartex:

Håller med recensionen på de flesta punkterna. Jag gillade storyn och karaktärerna tillräckligt mycket för att stå ut med de halvhafsiga kontrollerna och den mediokra grafiken. Det är något speciellt med spel där man faktiskt FÅR vara ond och döda civila. Come and get me, Jack Thompson >_<

exakt så skulle jag med säga, typ

Medlem

Än en gång så blir jag helt paff över FZ's sjukt dåliga recensioner.
Underbart spel enligt mig.
Bäst framlagda story i spelvärlden 2007 iallafall.
Rolig Co-Op.
Sjukt coola karaktärer.
Helt klart godkänd grafik (Kan alla sluta vara så förbannad jävla kräsna?)
Enda jag skulle kunna lägga in ett litet klagomål på är väl isåfall kontrollerna skulle kunna behöva lite slipning.
EN film på det här tack med bruce willis som Kane och peter stormare som Lynch!

Nae, FZ's recensenter ger jag inte mkt för om jag ska vara ärlig.

Medlem

kan de (devs) sluta blanda pc/konsol. misslyckande efter misslyckande då PC spel måste kompromissas med konsol anpassning..

Medlem

Hur kan alla ha fått det?! Det är förseningar i hela stockholm för mig :'(


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Medlem

Jaså jaså. Såg rätt kul ut faktiskt när man kollade på gametrailers review. Co-op är alltid välkommet.

Medlem

IO verkar bara kunna lyckas med Hitman imo ^^. Så dags och börja på nästa hitman! NUUUUUU!

Medlem
Skrivet av CharlieSimon:

Än en gång så blir jag helt paff över FZ's sjukt dåliga recensioner.
Underbart spel enligt mig.
Bäst framlagda story i spelvärlden 2007 iallafall.
Rolig Co-Op.
Sjukt coola karaktärer.
Helt klart godkänd grafik (Kan alla sluta vara så förbannad jävla kräsna?)
Enda jag skulle kunna lägga in ett litet klagomål på är väl isåfall kontrollerna skulle kunna behöva lite slipning.
EN film på det här tack med bruce willis som Kane och peter stormare som Lynch!

Nae, FZ's recensenter ger jag inte mkt för om jag ska vara ärlig.

Ja, det är ett underbart spel enligt dig, men hur många gånger ska det behöva sägas att recensionerna är subjektiva?!

Recensenten motiverar mycket väl varför han sätter det betyg han gör. Och du behöver ju inte läsa om de nu är så dåliga? Klart man inte alltid ska hålla med, men att säga att de är "sjukt dåliga" bara för att du tycker annorlunda? Skärpning...

Bra recension FZ! Verkar vara ett spela man plockar ur nån realåda när det är speltorka, hade faktiskt lite högre förväntningar på det här.

Redaktör
Skrivet av CharlieSimon:

Än en gång så blir jag helt paff över FZ's sjukt dåliga recensioner.
Underbart spel enligt mig.

Du tar då i... Bli inte paff, förklaringen finns i ditt inlägg: "...enligt mig."

Recensioner är tyckande, du har uppenbarligen annorlunda spelsmak än många av FZ:s recensenter. Det gör varken din spelsmak eller våra recensioner "sjukt dåliga", vi tycker bara annorlunda.


signatur
Medlem

Spelet är lite svårt att vänja sig vid, speciellt cover systemet. Men efter man har lärt sig sig det är spelet hur kul som helst.

Tycker det bästa med spelet är co-op, tillsammans med riktigt bra story och helt sjukt bra röstskådespeleri.

Stark 4/5 av mig.

Medlem

Och fz är knappast dom enda som gett spelet kritik.... Gamereactor någon?

Medlem

Mja, har inte kommit så långt i spelet än men hittills håller jag med recensionen, grafiken är inte vad jag förväntat mig och spelet känns än så länge något 'omotiverat'. Att de sedan gör en sådan jävla miss att man inte kan välja om man ska använda tangentbord och mus eller xbox 360-dosa i spelet känns riktigt uselt, vi är snart inne i 2008 och ändå är jag tvungen att koppla ur handkontrollen för att kunna styra med musen, riktigt uselt i min mening.

Men som vissa påpekat, grafiken är inte allt men har spelet inte den där 100%-iga känslan eller grafiken blir man lätt en aning besviken, särskilt då det i min mening blivit rätt så hypeat.

3,5 får Kane & Lynch av mig.

Medlem

Tummen upp för fler recensioner FZ, riktigt trevligt! Hålla ångan uppe och kör på så...

Och snälla, ni som sågar FZs recensioner, kom med konstruktiv kritik istället för "det här suger fan va dåligt recenserat"! Bara för att spelet inte fick det betyg ni tycker det förtjänat behöver inte recensionen vara dålig. En recension består av mer än bara själva betyget. Tycker man fortfarande att recensionen (text + betyg) är dåligt kan man isf komma med något konstruktivt som ger den som läser kommentaren en anledning att fundera en gång extra över om recensentens smak/tycke/åsikt kommer stämma överens med ens egen smak/tycke/åsikt!

Medlem

är det co-op på lan på PC eller?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Ja e kool


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Hade inget att göra idag så jag installerade Kane & Lynch och började spela strax därpå. Fy fan, jag blev helt paff. Hur kul som helst, efter att jag läste denna recension tidigare så trodde jag att det var en mega flopp, men, man har ju lärt sig genom åren att man inte alltid ska lite på FZ utan även testa sig fram själv. Episk story och singleplayer. Väldigt fin grafik och flöt otroligt bra på min dator. Way to go IO Interactive!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Usch vilket jävla skitspel! Luktar 1990-tal lång väg

12
Skriv svar