Guitar Hero III på Wii rockar. Inte.

Robot
Medlem
Guitar Hero III på Wii rockar. Inte.

Haha, ska skratta åt min polare som har beställt det, märkligt att dom känner till problemet men kan ändå inte fixa stereoljud
Iofs kanske ett I-lands problem bara? ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

haaha! wii lose huhu

Medlem

Haha, wii suger! *vältrar sig i skadeglädje*
(ironi)

Medlem

Det här har varit känt en längre tid. Det står till och med i wikipedia's artikel om spelet. Så knappast någon överraskning.

Medlem

Riktigt klantigt av utvecklarna


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Rofl, goot gaem! Som man säger


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Galet, tur att man inte förhandsbokade det. Var ett klick ifrån att göra det men insåg att mer än en 1/10 av min månadsinkomst är lite väl mycket att lägga på ett enda spel.

Inaktiv

Ultra Fail. Inte för att jag bryr mig om vad Wii versionen har, men synd för dem som tänkt köpa det.

Medlem

tur för mig som har levt med mono på tv i åratal. Kommer inte märka någon skillnad ^^

Inaktiv

finns det nåt mer Wii spel som är i mono ?

Medlem

suttit å kört det nu i nån timme på Wii, hur kul som helst
ah mono, detförklarar att det inte var det tryckt jag förväntade mig. aja kul änndå


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

måste säga att jag gillade den förra versionen av denna nyheten bättre hehe "Wii rockar inte"

Medlem

Köpte det idag grymt jävla skojj, lite inställningar på recivern så låter det grymt jävla bra.

Medlem

det är fan helt galet... jag blir fan förbannad på alla utgivare tillverkare av spel till Wii... dom underskattar konsolen så jävla hårt

Inaktiv

Årets utvecklarbugg av Activision. Det som är synd och pinsamt är att Nintendo får skulden. De lär nog kvalitetsäkra sina spel framöver.

Medlem

Man kan ju hoppas.

Inaktiv
Skrivet av DragonLord:

Köpte det idag grymt jävla skojj, lite inställningar på recivern så låter det grymt jävla bra.

att få mono låta bra

Medlem

var nere på EB nyss, lång kö med folk som köper det till wii. Monofied. lol


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Äh vadå Guitar hero låtarna är ju ändå midis så det spelar väll ingen roll haha.

Medlem

Heh, pest eller kolera, antingen köper man det till PS3 eller 360 och får stå ut med att det hackar ibland, och på PS3 så kan man, såvitt jag vet, bara välja en slumpmässig motståndare om man ska köra online. Man kan inte välja nån specfik person man vill spela med/mot.
På Wii får man "stå ut med" lågupplöst grafik (men som ändå ser bra ut och inte påverkar spelet i övrigt, framförallt inga slowdowns) och bevisligen mono-ljud...
Finns det några nackdelar med 360-versionen bortsett från den tillfälligt hackande grafiken? Gitarren trådlös eller har den sladd?

Inaktiv

Jag köpte det till wii igår och jag kan säga att det är skit kul och jag har inte lagt märke till det så det gör antagligen inte så mkt, om man nu inte går o jämför me nån annan version.


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Medlem

Jag har så jäkla roligt, då en kompis alltid säger Wii är bäst

Medlem

Alltså, är det inte dags för nintendo att börja kvalitétstesta spelen igen innan release?

Inaktiv
Skrivet av Anton:

Jag köpte det till wii igår och jag kan säga att det är skit kul och jag har inte lagt märke till det så det gör antagligen inte så mkt, om man nu inte går o jämför me nån annan version.

Ok nu kan jag inte hålla mig längre. Sluta särskriva! Är det skit eller skitkul?

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av DragonLord:

Köpte det idag grymt jävla skojj, lite inställningar på recivern så låter det grymt jävla bra.

att få mono låta bra

Japp, hade det varit en film hade det väl inte varit så lätt att få vettigt ljud men nu låter det riktigt bra för att va mono, inget jag stör mig på iallfall.
Synd att Activision ska sabba för nintendo.

Medlem
Skrivet av DragonLord:

Köpte det idag grymt jävla skojj, lite inställningar på recivern så låter det grymt jävla bra.

haha låter verkligen som att du ljuger dig själv rakt upp i ansiktet... ja förstår att det känns jobbigt att ha behövt betala alla dessa hundralappar för att sedan bli besviken över något så stort som ljudet i ett spel som guitar hero. lol

Men iofs så borde ljudet passa wii med tanke på att det är en gamecube, med vitt skal o blå lampa.

För en gång skull passar ljudet och grafiken i wii ihop.

Kan oxo dela med mig att ja äger en sån där wii,dom, de,oss lr vad man nu kallar den... något jag har ångrat sen day1.


signatur

Everyday I worry all day

Medlem
Skrivet av Angelino:
Skrivet av DragonLord:

Köpte det idag grymt jävla skojj, lite inställningar på recivern så låter det grymt jävla bra.

haha låter verkligen som att du ljuger dig själv rakt upp i ansiktet... ja förstår att det känns jobbigt att ha behövt betala alla dessa hundralappar för att sedan bli besviken över något så stort som ljudet i ett spel som guitar hero. lol

Men iofs så borde ljudet passa wii med tanke på att det är en gamecube, med vitt skal o blå lampa.

För en gång skull passar ljudet och grafiken i wii ihop.

Kan oxo dela med mig att ja äger en sån där wii,dom, de,oss lr vad man nu kallar den... något jag har ångrat sen day1.

Vaa? Näfan varför skulle jag det ens. Visste inte att det va mono förens jag läste det
Hade jag varit missnöjd hade jag lämmnat igen det direkt. Inte vidare svårt precis. Visst är det en jävla tabbe att skeppa ut spelet i monoljud men varför klaga om man är nöjd? Annars är jag riktigt nöjd med wii köpte det inte för grafikens skull utanför underhållningsvärdet. Är du missnöjd med ditt wii är det ju bara sälja det lovar att du får iväg det samma dag du lägger ut det på internet. Vill jag lita spel med grym grafik håller jag mig till dator.

Sen är det ju inte grafiken som gör wii så jävla underhållande utan kontrollerna!

Medlem
Skrivet av DragonLord:
Skrivet av Angelino:
Skrivet av DragonLord:

Köpte det idag grymt jävla skojj, lite inställningar på recivern så låter det grymt jävla bra.

haha låter verkligen som att du ljuger dig själv rakt upp i ansiktet... ja förstår att det känns jobbigt att ha behövt betala alla dessa hundralappar för att sedan bli besviken över något så stort som ljudet i ett spel som guitar hero. lol

Men iofs så borde ljudet passa wii med tanke på att det är en gamecube, med vitt skal o blå lampa.

För en gång skull passar ljudet och grafiken i wii ihop.

Kan oxo dela med mig att ja äger en sån där wii,dom, de,oss lr vad man nu kallar den... något jag har ångrat sen day1.

Vaa? Näfan varför skulle jag det ens. Visste inte att det va mono förens jag läste det
Hade jag varit missnöjd hade jag lämmnat igen det direkt. Inte vidare svårt precis. Visst är det en jävla tabbe att skeppa ut spelet i monoljud men varför klaga om man är nöjd? Annars är jag riktigt nöjd med wii köpte det inte för grafikens skull utanför underhållningsvärdet. Är du missnöjd med ditt wii är det ju bara sälja det lovar att du får iväg det samma dag du lägger ut det på internet. Vill jag lita spel med grym grafik håller jag mig till dator.

Sen är det ju inte grafiken som gör wii så jävla underhållande utan kontrollerna!

Hehe good point


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

skönt iallafall att det finns folk som ser det roliga med wii`s kontroll system, och att grafik inte är allt..


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar