Tävling - vinn PSP och Uncharted

Medlem

Spelet utspelar sig ju enligt egen uppgift mitt i stilla havet och således inte på någon kontinent alls..? Eller möjligtvis på gränsen mellan två...

Medlem
Skrivet av MagerValp:

Spelet utspelar sig ju enligt egen uppgift mitt i stilla havet och således inte på någon kontinent alls..? Eller möjligtvis på gränsen mellan två...

Nja, en upptäckt i <kontinent> leder till att de hittar ön...

Medlem

Hoppas verkligen man vinner nu när jag vet att min pappa har köpt en PSP och om jag då vinner en själv kan vi spela mot varandra.

Medlem

Så, har nu äntrat tävlingen. Vill verkligen ha en PSP S'n'L och vill verkligen verkligen ha Uncharted! :Rådjursögon:

Medlem

Bryr mig inte så mycket om PSP:n, men om jag lyckas vinna uncharted så blir det garanterat en PS3 till jul. Är precis något sånt som skulle kunna få mig att bestämma mig för vilken konsol jag ska köpa

Medlem

Hmm va lite kluringt, men jag har ju vunnit C&C Tävlingen förr så varför inte igen? aja lycka till!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv

Skulle sitta så bra med en psp Har varit sugen på den sedan den kom hehe. Tror oddsen att vinna är rätt bra endå.. Hur många kan delta, 200 pers? 1 på 200 är ju kanonodds

Medlem

Halloj peeps!

Värst vad det dröjde denna gång att utse vinnarna i denna tävling

De andra 2 tävlingarna innan denna var avgjord dagen efter sista dagen som man kunde delta.

Någon som vet?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Halloj peeps!

Värst vad det dröjde denna gång att utse vinnarna i denna tävling

De andra 2 tävlingarna innan denna var avgjord dagen efter sista dagen som man kunde delta.

Någon som vet?

Inte jag i alla fall... är väl bara att vänta :\


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Redaktör

Vinnarna kommer presenteras senare i dag.


signatur
Inaktiv

Inte för att jag tror jag kommer att vinna, har inte haft nån vida tur i tidigare tävlingar. men lite spänd är man ju, "senare idag" har väl passerat nu?!
Ursäkta om man är lite otålig;)

Redaktör
Medlem

Jag vann

Första gången jag vinner något NÅGONSIN i en tävling på nätet faktiskt. Tackar tackar. Synd bara att man hade glömt bort tävlingen för nu sitter man här med 2 ex av Uncharted

12
Skriv svar