Unreal Tournament III släpps tidigt nästa år

Robot
Medlem
Unreal Tournament III släpps tidigt nästa år

och imorrn är det dags för oss med en riktig spelmaskin att sätta tänderna i detta underbara spel


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Nice, bör sätta fart på försäljningen av PS3 i staterna

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

och imorrn är det dags för oss med en riktig spelmaskin att sätta tänderna i detta underbara spel

Medlem

Vilket skämt, Europa får en golden shower av Sony återigen.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Gullefjun:

Vilket skämt, Europa får en golden shower av Sony återigen.

Importera och spara både tid och pengar?

Medlem

Som sagt. Import all the way.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Det är bara för att sonys andra produkter inte är så populära i europa. Hade alla köpt en sony tv och surround när de köper sin PS3 hade de ändrat sig. Gärna en digitalkamera med så att ni kan ta en bild på ert system och en sony dator. Så det är bara ut till att handla och visa att ni gillar sony.

Medlem

Tråkigt att PS3-ägare får vänta. Webhallen skickade mitt PC-exemplar igår, så förhoppningsvis kan jag fragga lite under helgen. UT3 verkar inte vara helt otroligt bra, men det kommer säkert bidra med några roliga timmar

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Vilket skämt, Europa får en golden shower av Sony återigen.

Men är det inte de som skapar som avgör detta och inte konsol ägarna?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Vilket skämt, Europa får en golden shower av Sony återigen.

Som tur är har vi lite saker före USA, som Playstation Eye, Orange Box , 40 GB modellen

Medlem

UT är för PC och inget annat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Importera och spara både tid och pengar?

Jo, jag funderar på och göra det. Men det är en principsak.


signatur
Medlem

Samma idioti som med Drakes fortune.
Har ett importerat ex med både svensk meny och undertexter.

Om nu maskinen är regionsfri så gör samtidiga släpp!

Är ju knappast logistikproblem heller som någon trodde då det väl borde vara billigare att föra över de x antal GB spelet är via nätet och lägga bränningen i Europa?

Inaktiv

I det här fallet påstår EPIC att förseningen har att göra med att det är betydligt fler språk i den europeiska versionen.

Medlem

Jag har "importerat" det också, det är ett najs lir.

1
Skriv svar