Call of Duty 4-tävlingen avgjord

Robot
Inaktiv
Call of Duty 4-tävlingen avgjord

grattis

Medlem

jaha, vann inte denna tävling heller

Medlem

Fan, jag hade faktiskt hoppats på att vinna den här, jag som dragit till med något lustigt på utslagsfrågan och allt
Var det bara slumpvist valt på det, eller hur var det som?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Xphome:

jaha, vann inte denna tävling heller

Tänkte just säga samma sak! Grattis till vinnarna, men nästa gång så tycker jag förtjänar vinna. Jag vinner aldrig något, skulle vara förhöja min serotonin värden för några sekunder om jag kunde få vinna i nästa tävling... Så kan ni visa att inte bara svenskar vinner också, ni får ju inte få ett dåligt rykte FZ(vink vink)??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Gratulerar till vinnarna!

lol...trodde de med de mest oseriösa svaren skulle vinna denna gång, inte med de mest seriösa...
Busigt värre!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

MFC
Medlem

Grattis dårå!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Greger:

Fan, jag hade faktiskt hoppats på att vinna den här, jag som dragit till med något lustigt på utslagsfrågan och allt
Var det bara slumpvist valt på det, eller hur var det som?

X) bra!
Då är jag inte ensam om att ha bidragit med ett "roligt" svar.
Vad gissade du?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

grattis vinnarna.. men måste säga att det är lite fult med bara 1 rätt svar på utslagsfrågan när det ändå finns flera rätta svar (vad jag lyckats läsa mig till iaf) :/

som att ha en fråga som lyder "vad heter färgen i svenska flaggan".. så är det bara Gul som är rätta svaret

Medlem

Hade hoppats på en musmatta iaf, spelet bryr jag mig inte mycke om dock.. Gav nyss bort min Icemat 2 för att lachesis inte ville samarbeta med den..

Medlem
Skrivet av Xphome:

jaha, vann inte denna tävling heller

Du är i gott sälskap iaf

Grattis alla vinnare och till FZ som skämt bort oss med så många tävligar på sista tiden. Så....när kommer nästa tävling

Medlem

Meh. Jag som var inriktad på att vinna denna.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Gah! Grattis till er som vann

Jag var helt bergis på att jungelträningen utfördes i Belize (vilket den även görs men säkert i Brunei också ).


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Inaktiv

Någon som inte behöver sitt Cod4 kan gärna ge det till mig


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

fan man vann inte... svarade också Belize. Läste någonstans att S.A.S slutade djungelträna på Borneo i slutet på sjuttiotalet. och sedan tränade man bara i Belize. jaja måste ha missuppfattat något.

Medlem

Jag kollade upp flera artiklar om detta, och de allra flesta pekade på Belize i Nordamerika. Vad har ni på FZ för kommentar angående detta?

"This year Belize is celebrating 25 years of independence from Britain. But the former colony of British Honduras, no bigger than Wales and best known for its diving and offshore cays, still has strong ties to the UK, and has agreed to become the sole jungle- training centre for the British military."

http://travel.independent.co.uk/americas/article1204919.ece

Medlem
Medlem

Doh! Hade alla rätt åtminstone. Grattis till er som vann. :/


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Även jag hade alla rätt, men i vanlig ordning vinner jag inte, kanske lika bra det förresten, eftersom jag beställde Call of Duty 4 + Crysis igår från webhallen


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

Attans, jag som trodde att jag hade vunnit


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

Vafan, ingenting här heller


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Sabel:

http://www.eliteukforces.info/special-air-service/sas-selecti...
Här framgår det iaf att det är Belize.

...candidates fly to the Far East (usually Brunei or Borneo) for 6 weeks of jungle training.

Jag svarade BÅDE Brunei och Borneo...

Medlem

Jahapp... då får jag väl köpa CoD4 när det går ner i pris. :/ Attans.

Ska det vara så svårt att vinna på fz?

Grattis ni andra igen då.

Medlem
Medlem

Man tackar och bockar eff zäta!

Inaktiv

Fyfan vad less man blir, har fan ingen tur alls när det gäller att vinna nånting....naj fan orkar inte mer asså....:(

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:

Jahapp... då får jag väl köpa CoD4 när det går ner i pris. :/ Attans.

Ska det vara så svårt att vinna på fz?

Grattis ni andra igen då.

Håller med, det e tydligen svårt och vinna på den här sidan....:down::evil:

Medlem
Skrivet av BlueSam:

Fyfan vad less man blir, har fan ingen tur alls när det gäller att vinna nånting....naj fan orkar inte mer asså....:(

Tur och tur. Tur är ett påhittat koncept. Det handlar ju bara om att ditt namn ska dras i en lottodragning, vilket inte skedde denna gång. Inte så farligt, absolut inte DITT fel på något sätt.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Va fan skulle man svara brunei? Fel svar ju, skulle garanterat va Belize ( "känner" en riktigt SAS och fick det svaret, även internetsökningar gav det svaret). Skulle gärna vilja ha ett bra svar på varför det blev som det blev, känns som att oddsen att vinna hade varit relativt bra om nu inte fel svar sågs som rätt svar....

Medlem

Inte ens en musmatta :/

Gratz till er lyckliga vinnare

123
Skriv svar