PS3 och Wii hetast i jul

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av WarpGuN:

xbox är mer för ungdomar som inte tjäna egna pengar, vi vuxna köper så klart ps3

Jag känner mig ganska vuxen (och högavlönad) och äger än så länge bara en 360.

synd för dig, men har kul med din leksak.
vi andra med full-hd 42tum lcd tv apparater vill så klart har en multimediaspelmaskin med blueray, ps3 har framtiden för sig. redan nu har det kommit exklusiva spel som soppa mattan (rent grafiskt med lolboxen) tänk om 1år då jävlar.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

en del ps3-spel ritas upp i 720p, på samma sätt som en del 360-spel är 1080p.

och 1080p på en 42-tum? du lär inte se ngn skillnad svida du sitter ca 1 m från teven.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av WarpGuN:

xbox är mer för ungdomar som inte tjäna egna pengar, vi vuxna köper så klart ps3

Jag känner mig ganska vuxen (och högavlönad) och äger än så länge bara en 360.

synd för dig, men har kul med din leksak.
vi andra med full-hd 42tum lcd tv apparater vill så klart har en multimediaspelmaskin med blueray, ps3 har framtiden för sig. redan nu har det kommit exklusiva spel som soppa mattan (rent grafiskt med lolboxen) tänk om 1år då jävlar.

Jag böjer mig inför din oändliga vishet, oh mästare!

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av WarpGuN:

xbox är mer för ungdomar som inte tjäna egna pengar, vi vuxna köper så klart ps3

Jag känner mig ganska vuxen (och högavlönad) och äger än så länge bara en 360.

synd för dig, men har kul med din leksak.
vi andra med full-hd 42tum lcd tv apparater vill så klart har en multimediaspelmaskin med blueray, ps3 har framtiden för sig. redan nu har det kommit exklusiva spel som soppa mattan (rent grafiskt med lolboxen) tänk om 1år då jävlar.

Jag böjer mig inför din oändliga vishet, oh mästare!

vem är du?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av WarpGuN:

xbox är mer för ungdomar som inte tjäna egna pengar, vi vuxna köper så klart ps3

Jag känner mig ganska vuxen (och högavlönad) och äger än så länge bara en 360.

synd för dig, men har kul med din leksak.
vi andra med full-hd 42tum lcd tv apparater vill så klart har en multimediaspelmaskin med blueray, ps3 har framtiden för sig. redan nu har det kommit exklusiva spel som soppa mattan (rent grafiskt med lolboxen) tänk om 1år då jävlar.

Jag böjer mig inför din oändliga vishet, oh mästare!

vem är du?

Um. Va?

Inaktiv

sandlådan där det bråkas om vilket sandslott som är störst bäst och vackrast kommer alltid vara knökfull med arga barn

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

sandlådan där det bråkas om vilket sandslott som är störst bäst och vackrast kommer alltid vara knökfull med arga barn

Indeed.

Inaktiv

Jag har fortfarande inte bestämt mig. En PS3 eller en 360? En Wii blir det definitivt inte.

Inaktiv
Skrivet av teX:

Jag har fortfarande inte bestämt mig. En PS3 eller en 360? En Wii blir det definitivt inte.

då är du som jag då. blir för dyrt att ha båda så man har hoppat fram å tillbaks.
nu har man 360 igen. lol

Inaktiv
Skrivet av mill:

en del ps3-spel ritas upp i 720p, på samma sätt som en del 360-spel är 1080p.

och 1080p på en 42-tum? du lär inte se ngn skillnad svida du sitter ca 1 m från teven.

Är det kanske inte så att man ser skillnaden bättre om man sitter längre än en meter ifrån TVn?
Det finns ju inga Halo 3, 460 i alla fall.. :$

Skrivet av BangBoomBang:

sandlådan där det bråkas om vilket sandslott som är störst bäst och vackrast kommer alltid vara knökfull med arga barn

Vad du har lungnat ner dig då


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Inaktiv

man försöker iaf, men gissa vad det kliar i fingrarna att skriva dumma saker... lol

Inaktiv

nej men låt nu arga ps3 fanboys hållas de e bara sura för att den enda sony åstadkommit till ps3an e blu ray som ingen förstått poängen med och MSG4 som inte är släppt... alla andra spel av värde finns på 360! om man nu inte är ett stort FF fan

Inaktiv

http://www.idg.se/2.1085/1.135056

Detta tog väl död på all framtida diskussioner om bästa konsollen... ever!


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Inaktiv
Skrivet av Soilbleed:

http://www.idg.se/2.1085/1.135056

Detta tog väl död på all framtida diskussioner om bästa konsollen... ever!

Och vad var det att vara stolt över ?

Att det ska byggas en superdator av cell processorer ?

Inaktiv

det blir en cellsynt bra dator ?

123
Skriv svar