FZ-nytt - forumförändringar och snabbare snabbsvar

Medlem

Aperture Science
We do what we must
Because we can

Medlem

Testing snabbsvar ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv

Trevligt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av John:

Du kanske skulle skriva något också?

Haha du var ju också rolig.
Du tror inte jag får felmedelande Direkt när jag trycker??

Inaktiv

testar väl då

Medlem

Coolt!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Antikvitet
Skrivet av jonas:
Skrivet av John:

Du kanske skulle skriva något också?

Haha du var ju också rolig.
Du tror inte jag får felmedelande Direkt när jag trycker??

Du har inte förstått hur funktionen fungerar. I den grå rutan skriver du ditt meddelande, SEN trycker du på knappen.

Skrivet av Svartsmurfen:

Bara två synpunkter:
1. Uppdateringen är beklagligt långsam. Skickar jag ett inlägg så förväntar jag mig ju att det ska synas ganska fort. Kanske inte lika snabbt som när man skriver i forumet men fem minuter är mer än lite för långsamt.

Det finns ingen teknisk skillnad på snabbsvar från nyheterna och snabbsvar från en tråd. Om det tog fem minuter var det våra servrar eller din anslutning som tog en kortare paus. Sånt händer ibland.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Bt
Medlem

Testar...

Hmm förstår inte riktigt vad som är skillnaden på snabbsvar men sure good shit FZ.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Medlem
Skrivet av Jo0n:

Skit bra ju

skit bra?

skitbra?

Medlem

Fin fint, har nästan längtat efter en sån här funktion! Mycket bra jobb FZ, fortsätt med det!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Inaktiv

Fint. Verkar vara motiverade ändringar.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Bara två synpunkter:
1. Uppdateringen är beklagligt långsam. Skickar jag ett inlägg så förväntar jag mig ju att det ska synas ganska fort. Kanske inte lika snabbt som när man skriver i forumet men fem minuter är mer än lite för långsamt.

Det finns ingen teknisk skillnad på snabbsvar från nyheterna och snabbsvar från en tråd. Om det tog fem minuter var det våra servrar eller din anslutning som tog en kortare paus. Sånt händer ibland.[/quote]Tycker att snabblistan efter nyheten alltid har varit långsam. Samma sak med antalet inlägg (till höger) som ofta visar lägre än det faktiska antalet.

Jag vill inte påstå att det är fel hos er, fast eftersom jag får samma fel på jobbet så kanske det kan vara värt att kolla upp. Någon annan än jag som har upplevt detta?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Armed Assault forumet borta?

123
Skriv svar