Robot
F.E.A.R. Files

Till och med tomten har övergivit Alma. Vad ska man annars tro om den sorgliga uppenbarelse som det fristående expansionspaketet till F.E.A.R. uppvisar?


Medlem
Vi granskar F.E.A.R. Files

hmm, extraction point kanske man borde lira då... orginalet var ju riktigt kul och hade som recensenten säger en ruskig historia.

Inaktiv

Extraction point är minst lika bra som originalet, så det föreslår jag verkligen att man lira om man gillade fear!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Då blir det bara till att skaffa Extraction Point då.
F.E.A.R. is teh shiet!


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

Meh, första FEAR var roligt.. Sen blev det bara samma sak.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Meh, första FEAR var roligt.. Sen blev det bara samma sak.

Det är antagligen på grund utav att de som utvecklade orginalet inte gjorde expansionen.

Medlem

bara 2 stjärnor?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Usch, jag vågade knappt lirade genom F.E.A.R, jag blev verkligen livrädd...

Medlem

Fear är sällan om nästan aldrig skrämmande, möjligen för att jag har väldigt svårt att ta till mig historien överhuvudtaget.

Däremot så är det intressant gameplay. Gillar vapnen, kontrollerna samt fienderna.

Så jag gillade faktiskt Perseus Mandate också. Det börjar segt men blir bättre ju längre man kommer.

Medlem

Vanliga FEAR och Extraction point var himmla roliga, men perseus mandate var ju verkligen "lol" och jag orkade inte spela igenom hela, dels pga de verkar som om de lyckats göra grafiken ännu kassare, allt såg liksom plastigt ut. känns verkligen som en B-klass sak som man hittar på någon hemsida i de blå.

1
Skriv svar