E3: Bilder på NYA PSP:n!! Legendariskt spel gör entré på PSP:n!

Medlem
E3: Bilder på NYA PSP:n!! Legendariskt spel gör entré på PSP:n!

Ja Sony har det inte lätt. Just nu läcker det information från dem som aldrig förr. De är bra klumpiga då de råkat lägga upp senaste numret av det digitala magasinet Quore på Amerikanska PSN, där de visar nya PSP:! Den kommer heta PSP GO! Ingen UMD port, 16GB memory, slide skärm. Dessutom berättar de att ett nytt Metal gear till PSP kommer och även det sjukt efterlängtade Gran Turismo gör antré! Dessutom har Sony lagt till HDMI till PSP:n och bluethooth!

-16 Gig memory, Memory slot for more memory.

-Released Fall 2009.

3.8" screen
43% lighter than previous version
16 Gig memory
Bluetooth support
No UMD
Downloads games and movies

NEW METAL GEAR SOLID FOR PSP!! Gran Turismo to PSP!!
-PSP Go will not replace the PSP 3000. They will both be sold.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XJfZ6TjU1WQ&hl=sv&fs=1&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XJfZ6TjU1WQ&hl=sv&fs=1&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Källa: Quore (senaste numret kan man tanka hem om man är prenumerant)

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
E3: Bilder på NYA PSP:n!! Legendariskt spel gör entré på PSP:n!

Inte för att vara elak, men det där måste vara den fulaste prylen någonsin, dessutom så saknar den dubbla analoga spakar.

Fina specs annars dock.

Gör om, gör rätt är allt jag kan säga till Sony.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

GT är efterlängtat till ps3an, men den känns mest som en grej för att tjäna pengar till psp'n. Samma sak med mgs..

Och som zelaxe skriver, den där var nog en av de fulaste handburna konsoler jag någonsin sett.

Till och med GameBoy Color var snyggare än det där!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ett nytt Metal gear till PSP? Hurra!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag säger inget fram tills jag fått se hur den känns att hålla i.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kommer det nya metal gear även funka till äldre psp?

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Inte för att vara elak, men det där måste vara den fulaste prylen någonsin, dessutom så saknar den dubbla analoga spakar.

Fina specs annars dock.

Gör om, gör rätt är allt jag kan säga till Sony.

Du är nog ensam om ditt tyckte. Tror att Sony har tänkt över om designen skulle bli till eller inte.


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar