Medlem
Altair i topp

Jade + hormonfyllda geeks = bra försäljningssiffror.

;P

Medlem

var det inte en nyhet om detta för någon dag sedan?

Medlem

tror det har att göra med att inget demo fanns tillhanda innan releasen...

Medlem

Visst kan jag hålla med om att uppdragen är lite enformiga, men jag har lirat det i 5 dagar nu utan att ha klarat ut det för det är så jävla kul att bara lalla runt i städerna, och då är jag en person som alltid brukar hålla mig till att bara följa storyn, men fan, jag måste nog säga att detta är det roligaste liret jag har spelat hittills!
Klar femma från mig med andra ord.

Inaktiv

Kan inte förstå varför WoW ligger kvar så högt... det är ju inte för att det tillkommer så många nya spelare.

Medlem

Föga förvånande, AC är grymt kul.

Medlem
Skrivet av retry:

Visst kan jag hålla med om att uppdragen är lite enformiga, men jag har lirat det i 5 dagar nu utan att ha klarat ut det för det är så jävla kul att bara lalla runt i städerna, och då är jag en person som alltid brukar hålla mig till att bara följa storyn, men fan, jag måste nog säga att detta är det roligaste liret jag har spelat hittills!
Klar femma från mig med andra ord.

Hehe du tog ordet ur munnen på mig


signatur

Everyday I worry all day

PaZ
Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kan inte förstå varför WoW ligger kvar så högt... det är ju inte för att det tillkommer så många nya spelare.

Det är väl alla fuskare som måste ha nya konton när deras gamla har stängts då

Medlem

AC är som sagt lite enformigt men de bitar som finns är oftast bra gjorda så om man spelar lite i taget är det trevligt som få


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

heh.. jag köpte "ännu" ett wow för några månader sen.. råkade få mitt konto bannat.

sen när jag köpt det så låste dom upp mitt bannade konto igen..

Inaktiv
Skrivet av Mack:

heh.. jag köpte "ännu" ett wow för några månader sen.. råkade få mitt konto bannat.

sen när jag köpt det så låste dom upp mitt bannade konto igen..

Låter som en bra affärsidé det där.

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kan inte förstå varför WoW ligger kvar så högt... det är ju inte för att det tillkommer så många nya spelare.

Eller så är det just för att det är det som händer.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Och nästa vecka kommer förhoppningsvis Mass Effect toppa listorna. Väldigt bra spel, bättre än AC.

Medlem

Man kommer jävligt långt med bra hype, men det vet vi ju redan.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kan inte förstå varför WoW ligger kvar så högt... det är ju inte för att det tillkommer så många nya spelare.

Många nya kommer till och många gammla som tröttnat slutar.

Det ger hög försäljning.

Sen får man väl gissa att det mesta on Assasins creed är hype. Verkade vara ett bra spel men inget extra groundbreaking.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar