The Darkness-uppföljare under utveckling

Robot
Medlem
The Darkness-uppföljare under utveckling

*sarkastisk phosphor kommentar*


signatur

---
Boo!

Medlem

??

anyho, darkness var ju ett skönt lir som kan vara kul att lira lite mer av.

Medlem

Härligt. Tyckte att ettan var jättekul, så en uppföljare sitter fint.

Älskar darkness ! kolla mitt namn

Medlem

Väntar fortfarande på PC-versionen...

njae inte direkt sugen på mer The Darkness ..


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

The Darkness hade ett suveränt berättande och skickade tillbaka mina tankar på dagarna man spelade shadowrun på SNES.. av någon dunkel anledning, men ett spel som var självklart i hyllan och att klara. Om du inte spelat det så rekommenderar jag dig att köpa det begagnat och ge det en chans, fantastisk berättelse och bitvis fruktansvärt coolt!

Medlem

haha skit roligt spel:D spelade hos en kompis och ska bli kul testa uppföljare också!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det är inget man ser jätte fram emot direkt. Men visst, kan mycket väl bli ett köp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

darkness var ok men det var nått som saknades.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Schysst lir men man blev lite väl mäktig mot slutet. Och ja jag körde på hard.


signatur

War never changes.

Inaktiv

gillade inte ettan...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Undrar om de kör på historien som var i ettan eller om

nån annan får the darkness

Medlem
Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]darkness var ok men det var nått som saknades.

Motorsåg?^^

Medlem

Hmm man kanske ska testa 1:an..

Svenpa: vet inte hur 1an slutar men går dom efter serietidningen så har dom troligen ganska mkt kvar

Medlem

ett ok spel med en grym story. en uppföljare är ett säkert köp från min sida


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Skitbra spel. Dödsmetall på de där olika tv-apparaterna och svenskt klotter på väggarna gjorde dessutom att man gillade det extra mycket. Mitt största problem är extremt trivialt: när t-banetågen kom inbromsande så stannade de helt tvärt vilket pajade lite av känslan. Alltså istället för att sakta in så bromsade de in och PANG! stod helt stilla, helt plötsligt.

Liten detalj men jag retade mig på den eftersom jag gillade att hänga på t-banestationerna och insupa den där dräggiga gothatmosfären.

Medlem

JA tunnelbanorna var ju helt sjukt välgjorda.. jag låste upp lite 'the making of' filmer så man fick se vilket arbete de lade ner på all grafitti för att ge Tbanan rätt känsla. Jag kommer ihåg att min sambo tyckte jag var knäpp som satt och kollade på TV i tunnelbanan i spelet

1
Skriv svar